Matteus 18:19
Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
Puhutaan toteutumattomasta uskosta kun helluntailaiusko ei riitä.
Kun usko ei riitä helluntailaisella
16
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihä helluntailaiset usko edes Raamattuun eikä Jumalan kymmeneen käskyyn.
Kännytysmetkut on mielessä.- Anonyymi00011UUSI
Usko Jumalan Sanaan riittää minulle. Se Sana lupaa uskovalle Pyhän Hengen. Olen saanut sen 46 vuotta sitten, kun vanhimmisto Helsingin Lähetysseurakunnassa rukoili minun ja muiden puolesta, jotka halusivat täyttyä Pyhällä Hengellä.
Tänä päivänä koen aamu- ja ilta rukouksissani, miten Pyhän Hengen voima ja ilo oikein pulppuavat . On ihanaa puhua uusin kielin ja ylistää jeesusta ja Taivaallista Isää suuresta pelastuksesta, kun Hän lähetti Jeesuksen kuolemaan ristillä ihmisten syntien tähden.
- Anonyymi00002
Maksetut rahat tullaan palauttamaan.
Eihän lahkolaiset pelastu vaikka uskovat pelastusvarmuuteen.- Anonyymi00010
Kyllä tuo sananpaikka toteutui, kun tarvitsin äkkiä apua. Toimi kirkkaasti.
Kääntykää synneistänne elävän Jumalan puoleen, lopettakaa turhan narina ja ainainen vikojen hakeminen, jopa valehtelu.
Eräänä päivänä joudutte synneistänne tilille. - Anonyymi00013UUSI
Emme me usko pelastusvarmuuteen, vaan Jeesukseen.
Minä sain pelastusvarmuuden heti uskoontultuani Jumalalta. Siitä on 49 vuotta. Se ei ole koskaan horjunut. Se perustuu Jumalan Sanaan. Jos loppuun asti kilvoittelen, pidän Jumalan kanssa tilinvälit lyhyinä, ja sydämeni Jeesuksen verellä pestynä, perin iankaikkisen elämän lopullisesti.
- Anonyymi00003
Luterilaiset ovat uskonsankareita. 😂😂😂😂
Pakkovauvakastetut kertokaa ihmeistä.
Ei riitä, että kerrotte, että pakkovauvakaste pelastaa varmasti.- Anonyymi00004
Useamman kerran kylvetty pedo kertoo miten haluaa lapsia 😂😂
Eikä se usko että kaste Kristukseen pelastaa - Anonyymi00014UUSI
Olihan se ihme kun se tapuliin kiivennyt ei pudonnut ja petkeleenkin sai pidettyä kainalossaan !
Jis ei se olw ihme niin mikä sitten $#
- Anonyymi00005
Helluntailaiset uudestikastavat koska se pelastaa varmasti (pelastusvarmuus).
🤣🤣🤣 - Anonyymi00006
Aivan viimeisenä luterilaiset alkavat kymmenestä käskystä höpistä.
Kyllä jokaisen vatipään pitäisi se jo ymmärtää. - Anonyymi00009
Jaak.4:3 Te anotte, ja ette saa, että te kelvottomasti anotte, että te teidän himoissanne sen kuluttaisitte. Biblia (1776) Job.27:8-9. 35:13. Sananl.1:28. Jes.1:15.
- Anonyymi00012UUSI
Joh.16:24 Ette ole mitään minun nimeeni tähän asti anoneet, rukoilkaat, niin te saatte, että teidän ilonne olis täydellinen. Biblia (1776) Joh.15:11.
- Anonyymi00015UUSI
Kun helluntausko ei riitä niin yhteiset sopimiset eivät riitä.
Eihän Jumala parantanut kaataja Niiloakaan.
Syövätkö helluntaipastorit lääkkeitä ? - Anonyymi00016UUSI
Monet luottaa enemmän V5:een ja hevosiin kuin Jumalan lakien noudattamiseen.
- Anonyymi00017UUSI
Me kun ollaan uskovaisia, niin ei lait ole silloin voimassa?
- Anonyymi00018UUSI
Ne astuvat heti voimaan kun ei luota enää Kristukseen ja Pyhään Henkeen.
Silloin joutuu lainalaiseksi eikä siitä tule selviämään ehjin nahoin.
Siten ei kannata tieten tahtoen ottaa sitä päälleen, vaan pyrkiä Kristuksessa vapautumaan lain ja synnin orjuudesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1533430Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk842976Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva602450Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro412340Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?532270Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1152235Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,172217Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1512149Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121576Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville301565