Olen viime aikoina pohtinut yhtä asiaa, josta en ole oikein uskaltanut puhua ääneen. Minulle miehenä tuo valtavaa hyvänolontunnetta ja jopa syvää emotionaalista tyydytystä se, että saan olla julkisella paikalla naiseni kanssa silloin, kun hän on erityisen itsevarma ja äärimmäisen seksikäs rohkealla tavalla.
Huomaan kuinka oma kehoni ja mieleni rauhoittuvat. Arjen stressi, kiire ja paineet ikään kuin katoavat. Se ei ole pelkkää kiihottumista, vaan jotain paljon kokonaisvaltaisempaa läsnäoloa. Se, että saan kosketella häntä jopa epäsiveellisesti – tuntuu maadoittavalta.
Pidän myös siitä, että hän saa katseita osakseen. Ihailevia, joskus ehkä kateellisiakin. Minulle se on yhteinen leikki ja jaettu kokemus, ei yksipuolinen asia.
Olen alkanut miettiä, kuinka moni muu kokee vastaavaa. Missä menee raja omien tunteiden, yhteisen sopimuksen ja ympäristön välillä? Ja kuinka tästä ei yleensä voi puhua avoimesti ilman, että se ymmärretään väärin?
Olisi mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia ja kokemuksia – samanlaisia tai täysin erilaisia.
Julkisen paikan vetovoima
9
106
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuin omaa kirjoitusta lukisi. Asia on juurikin näin.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllähän se on näin myös omalla kohdalla. Jokin siinä vain viihdyttää niin hitosti, kun vaimo saa vierailta huomiota. Tähän kuuluu myös seksikäs, rohkea ja joskus myös provosoiva pukeutuminen ja vilauttelu tilaisuuden tullen.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä. Ehdottomasti provosoiva pukeutuminen, vilahtaminen ja äärimmäisen naiselliset jopa liioitellut eleet. Häpeilemättä.
- Anonyymi00004UUSI
Muuan lyseoaikojen parhaista kavereistani kutsui vuosien jälkeen minut ja vaimoni purjehdusretkelle Luonterille. Meitä oli kaksi pariskuntaa, ja tutustuin näin myös koulukaverini vaimoon. Toivottavasti hän ja vaimoni eivät pitkästyneet, kun niin hartaasti kouluaikoja muisteltiin. Kierreltiin ja kaarreltiin ja ankkuroiduttiin erään kipparille tutun kallioisen saaren rantaan, jossa keitimme nokipannukahvit. Koko päivä nakuiltiin, ja oli pettymys taas pukeutua. Olihan se eroottista, ja sekin toi siihen oman lisänsä, että järvellä oli muitakin liikkujia. Kiikarit oli meilläkin. Ihminen on utelias.
- Anonyymi00005UUSI
Epävirallisilla uimarannoilla naisystäväni innostuu olemaan paljain rinnoin, jos näkee miehen olevan lasten kanssa uimassa. Todellista viihdykettä perheen isälle ja yhtäaikaa tukalaa tilannetta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Epävirallisilla uimarannoilla naisystäväni innostuu olemaan paljain rinnoin, jos näkee miehen olevan lasten kanssa uimassa. Todellista viihdykettä perheen isälle ja yhtäaikaa tukalaa tilannetta.
Minun mieheni taas innostuu nuorista äideistä, joilla on lapsi mukana, lirkuttelee niin ettei mitään määrää. Kyllä nolottaa. Enkä tiedä, mikä niihin nuoriin äiteihin menee, kun ne kohta on kuin sulaa suklaata. Hymytkin niin että pientä atomivoimalaa pyörittäisi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun mieheni taas innostuu nuorista äideistä, joilla on lapsi mukana, lirkuttelee niin ettei mitään määrää. Kyllä nolottaa. Enkä tiedä, mikä niihin nuoriin äiteihin menee, kun ne kohta on kuin sulaa suklaata. Hymytkin niin että pientä atomivoimalaa pyörittäisi.
Meillä vaimo kokee mustasukkaisuutta ja samalla kiihottuu melkoisesti, jos joku nainen katselee minua pitkään, hymyilee ja koskettelee käsivarsiani.
- Anonyymi00006UUSI
Tuohan on juuri hyvää yhteistä leikkiä. Minun vaimoni haluaa vilautella reilusti vanhemmille miehille. Hän muistuttaa, että mieti kuinka itse nauttisit eläkeiässä, kun saisit ihailla kahvilassa istuessa nuoremman naisen paljaana näkyvää posliinipimppiä. Vielä jos nainen hymyilee sinulle hyväksyvän ilkikurisesti.
- Anonyymi00009UUSI
Nudisti rannat on ihania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2403666- 573413
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I912863Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482656Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1182411Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352042Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012001Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421875Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1051804Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711159