Julkisen paikan vetovoima

Anonyymi-ap

Olen viime aikoina pohtinut yhtä asiaa, josta en ole oikein uskaltanut puhua ääneen. Minulle miehenä tuo valtavaa hyvänolontunnetta ja jopa syvää emotionaalista tyydytystä se, että saan olla julkisella paikalla naiseni kanssa silloin, kun hän on erityisen itsevarma ja äärimmäisen seksikäs rohkealla tavalla.

Huomaan kuinka oma kehoni ja mieleni rauhoittuvat. Arjen stressi, kiire ja paineet ikään kuin katoavat. Se ei ole pelkkää kiihottumista, vaan jotain paljon kokonaisvaltaisempaa läsnäoloa. Se, että saan kosketella häntä jopa epäsiveellisesti – tuntuu maadoittavalta.

Pidän myös siitä, että hän saa katseita osakseen. Ihailevia, joskus ehkä kateellisiakin. Minulle se on yhteinen leikki ja jaettu kokemus, ei yksipuolinen asia.

Olen alkanut miettiä, kuinka moni muu kokee vastaavaa. Missä menee raja omien tunteiden, yhteisen sopimuksen ja ympäristön välillä? Ja kuinka tästä ei yleensä voi puhua avoimesti ilman, että se ymmärretään väärin?

Olisi mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia ja kokemuksia – samanlaisia tai täysin erilaisia.

10

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuin omaa kirjoitusta lukisi. Asia on juurikin näin.

• Anonyymi00002

Kyllähän se on näin myös omalla kohdalla. Jokin siinä vain viihdyttää niin hitosti, kun vaimo saa vierailta huomiota. Tähän kuuluu myös seksikäs, rohkea ja joskus myös provosoiva pukeutuminen ja vilauttelu tilaisuuden tullen.

• Anonyymi00003

Kyllä. Ehdottomasti provosoiva pukeutuminen, vilahtaminen ja äärimmäisen naiselliset jopa liioitellut eleet. Häpeilemättä.

• Anonyymi00004

Muuan lyseoaikojen parhaista kavereistani kutsui vuosien jälkeen minut ja vaimoni purjehdusretkelle Luonterille. Meitä oli kaksi pariskuntaa, ja tutustuin näin myös koulukaverini vaimoon. Toivottavasti hän ja vaimoni eivät pitkästyneet, kun niin hartaasti kouluaikoja muisteltiin. Kierreltiin ja kaarreltiin ja ankkuroiduttiin erään kipparille tutun kallioisen saaren rantaan, jossa keitimme nokipannukahvit. Koko päivä nakuiltiin, ja oli pettymys taas pukeutua. Olihan se eroottista, ja sekin toi siihen oman lisänsä, että järvellä oli muitakin liikkujia. Kiikarit oli meilläkin. Ihminen on utelias.

• Anonyymi00005

Epävirallisilla uimarannoilla naisystäväni innostuu olemaan paljain rinnoin, jos näkee miehen olevan lasten kanssa uimassa. Todellista viihdykettä perheen isälle ja yhtäaikaa tukalaa tilannetta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Epävirallisilla uimarannoilla naisystäväni innostuu olemaan paljain rinnoin, jos näkee miehen olevan lasten kanssa uimassa. Todellista viihdykettä perheen isälle ja yhtäaikaa tukalaa tilannetta.

Minun mieheni taas innostuu nuorista äideistä, joilla on lapsi mukana, lirkuttelee niin ettei mitään määrää. Kyllä nolottaa. Enkä tiedä, mikä niihin nuoriin äiteihin menee, kun ne kohta on kuin sulaa suklaata. Hymytkin niin että pientä atomivoimalaa pyörittäisi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minun mieheni taas innostuu nuorista äideistä, joilla on lapsi mukana, lirkuttelee niin ettei mitään määrää. Kyllä nolottaa. Enkä tiedä, mikä niihin nuoriin äiteihin menee, kun ne kohta on kuin sulaa suklaata. Hymytkin niin että pientä atomivoimalaa pyörittäisi.

Meillä vaimo kokee mustasukkaisuutta ja samalla kiihottuu melkoisesti, jos joku nainen katselee minua pitkään, hymyilee ja koskettelee käsivarsiani.

• Anonyymi00006

Tuohan on juuri hyvää yhteistä leikkiä. Minun vaimoni haluaa vilautella reilusti vanhemmille miehille. Hän muistuttaa, että mieti kuinka itse nauttisit eläkeiässä, kun saisit ihailla kahvilassa istuessa nuoremman naisen paljaana näkyvää posliinipimppiä. Vielä jos nainen hymyilee sinulle hyväksyvän ilkikurisesti.

• Anonyymi00009

Nudisti rannat on ihania.

• Anonyymi00010

Enemmän kiihottaa paikat, joissa ei ole odotettavissa alastomuutta tms.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe