Suositelkaa käytettyä autoa ystävällisesti kiitos

Anonyymi-ap

Autokuume 38,5, kun nykyinen kulkupeli ei täytä enää tarpeita. Tuntien nettiselailu ja googletus ei ole auttanut, niin jospa täällä joku osaisi heittää pari esimerkkiä ja suositusta.

Merkillä ei ole väliä mutta käyttövoimana pelkkä bensa.
Hatchbäkki tai farkku kokoluokkaa keskikoko tai suuri.
Kone sellainen, jolla taittuu suht huoleti vielä 200 tkm.
Automaatti joka kestää.
Autossa ei saisi olla muita ajoon puuttuvia järjestelmiä, kuin luistonesto. Ei rengaspainevalvontaa jne.
Ettei pakokaasun kierrätyksestä aiheudu ongelmaa
Autoon saisi vaihdettua itse esim. polttimoita, raitisilmasuodattimen ja ilmansuodattimen ilman kolmea kättä kuutta sormea tai gynekologisia instrumentteja.
Ettei jarruja tarttisi avata ja rasvailla joka vuosi.
Että talvella tarkenisi ilman lämpösaappaita ja pilkkihaalaria.
Että auton rengasmelu sallisi radion kuuntelun eikä ajaisi hulluuteen.
Ettei ruostetta tarttisi hitsailla ainakaan muutamaan vuoteen.
Hyvät penkit.

Siinä pitkä toivelista, mitä pidin itsestäänselvyytenä. Olin väärässä. Aina kun löytyy joku kiinnostava ehdokas, kertoo google, että ketju ui öljyssä, syö öljyä, dpf-ongelmaa, automaatti hajoaa, jarrut laahaa, kylmä, meluisa jne.

Nykyinen olisi täydellinen mutta kun on janoinen diesel ja neliveto. Tämän merkin ja mallin bensaversiot nielee kaupungissa 12-13 litraa, mikä on jo liikaa.
Löytyykö vaihtoehtoja tai suosituksia? Kiitos.

11

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hinta? Vuosimalli?

      Rehellisesti vaikuttaa nyt baittikeskustelulta kun tärkeimmät kriteerit puuttuu :D

    • Anonyymi00002

      Korolla farkku.

      • Anonyymi00010

        Radion kuuntelu jää kyllä vähiin. Tulpat korviin


    • Anonyymi00003

      Paljos se saa kuluttaa jos 12-13l on liikaa?

      Octavia tai Suberb kai menis jotenki tohon luokkaan.

      • Anonyymi00004

        Superbin omistaneena sanoisin että "automaatti mikä kestää" ei tule toteutumaan.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Superbin omistaneena sanoisin että "automaatti mikä kestää" ei tule toteutumaan.

        Unhdit vaihtaa öljyt?


    • Anonyymi00006

      volovo v70

    • Anonyymi00007

      suburb levorg

    • Anonyymi00008

      Paljon saa olla hintaa?
      Ilman hintarajaa tuohon kysymykseen on mahdoton vastata.

    • Anonyymi00009

      Ketjun pitää uida öljyssä. Osta Porsche, kyllä ne huollossa osaa vaihtaa kaiken mitä luettelit.

    • Vaihdoin viime keväänä 200t ajetun -16 mallisen E220 T212 dieselfarkun
      38.000 ajettuun BMW 320e nelivetofarkkuun - rek.01/2022.
      Välirahaa kului € 15.000,- joka löytyi piironginlaatikosta.
      Aika näyttää, kannattiko luopua ehjästä autosta.
      Selasin nettiä kuukausikaupalla - myös autoacoutia, kunnes kaikki palaset
      loksahtivat paikoilleen.
      Auto pieneni, mutta autoilun kulut putosivat paljon, esim. dieselveron
      jäädessä pois.
      Range nyt talvella aika vaatimaton, mutta omasta modifioidusta tolpasta
      - 13A, ladattuna aika halpaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe