Autokuume 38,5, kun nykyinen kulkupeli ei täytä enää tarpeita. Tuntien nettiselailu ja googletus ei ole auttanut, niin jospa täällä joku osaisi heittää pari esimerkkiä ja suositusta.
Merkillä ei ole väliä mutta käyttövoimana pelkkä bensa.
Hatchbäkki tai farkku kokoluokkaa keskikoko tai suuri.
Kone sellainen, jolla taittuu suht huoleti vielä 200 tkm.
Automaatti joka kestää.
Autossa ei saisi olla muita ajoon puuttuvia järjestelmiä, kuin luistonesto. Ei rengaspainevalvontaa jne.
Ettei pakokaasun kierrätyksestä aiheudu ongelmaa
Autoon saisi vaihdettua itse esim. polttimoita, raitisilmasuodattimen ja ilmansuodattimen ilman kolmea kättä kuutta sormea tai gynekologisia instrumentteja.
Ettei jarruja tarttisi avata ja rasvailla joka vuosi.
Että talvella tarkenisi ilman lämpösaappaita ja pilkkihaalaria.
Että auton rengasmelu sallisi radion kuuntelun eikä ajaisi hulluuteen.
Ettei ruostetta tarttisi hitsailla ainakaan muutamaan vuoteen.
Hyvät penkit.
Siinä pitkä toivelista, mitä pidin itsestäänselvyytenä. Olin väärässä. Aina kun löytyy joku kiinnostava ehdokas, kertoo google, että ketju ui öljyssä, syö öljyä, dpf-ongelmaa, automaatti hajoaa, jarrut laahaa, kylmä, meluisa jne.
Nykyinen olisi täydellinen mutta kun on janoinen diesel ja neliveto. Tämän merkin ja mallin bensaversiot nielee kaupungissa 12-13 litraa, mikä on jo liikaa.
Löytyykö vaihtoehtoja tai suosituksia? Kiitos.
Suositelkaa käytettyä autoa ystävällisesti kiitos
11
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hinta? Vuosimalli?
Rehellisesti vaikuttaa nyt baittikeskustelulta kun tärkeimmät kriteerit puuttuu :D - Anonyymi00002
Korolla farkku.
- Anonyymi00010
Radion kuuntelu jää kyllä vähiin. Tulpat korviin
- Anonyymi00003
Paljos se saa kuluttaa jos 12-13l on liikaa?
Octavia tai Suberb kai menis jotenki tohon luokkaan.- Anonyymi00004
Superbin omistaneena sanoisin että "automaatti mikä kestää" ei tule toteutumaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Superbin omistaneena sanoisin että "automaatti mikä kestää" ei tule toteutumaan.
Unhdit vaihtaa öljyt?
- Anonyymi00006
volovo v70
- Anonyymi00007
suburb levorg
- Anonyymi00008
Paljon saa olla hintaa?
Ilman hintarajaa tuohon kysymykseen on mahdoton vastata. - Anonyymi00009
Ketjun pitää uida öljyssä. Osta Porsche, kyllä ne huollossa osaa vaihtaa kaiken mitä luettelit.
Vaihdoin viime keväänä 200t ajetun -16 mallisen E220 T212 dieselfarkun
38.000 ajettuun BMW 320e nelivetofarkkuun - rek.01/2022.
Välirahaa kului € 15.000,- joka löytyi piironginlaatikosta.
Aika näyttää, kannattiko luopua ehjästä autosta.
Selasin nettiä kuukausikaupalla - myös autoacoutia, kunnes kaikki palaset
loksahtivat paikoilleen.
Auto pieneni, mutta autoilun kulut putosivat paljon, esim. dieselveron
jäädessä pois.
Range nyt talvella aika vaatimaton, mutta omasta modifioidusta tolpasta
- 13A, ladattuna aika halpaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457