Oli mulla viisi kissaa
yks niistä matolle pissaa
ei moista kukaan siedä
ulos paras on kissa viedä
Oli neljä vielä kisuja
ja yhä matolla pisuja
pian alkaa hermo mennä
jos ei yksi ulos lennä
Olin kera kolmen kissan
yhä tunsin hajun pissan
alkaa kohta päässä keittää
paras pihalle yksi heittää
Oli kissoja enää kaksi
hajut muuttui pahemmaksi
päätin kisuistani toisen
rapulle häätää moisen
On kissoja yksi enään
silti haju pistää nenään
siis mikä on lopputulos?
kissa viimeinenkin ulos
Kissat
27
1532
Vastaukset
- quistis
on joskus tollasii..ihania ja kiusallisia:o)))
- hyppii
verhoissa ja haisee pahalle.
- quistis
ei haise mun kissani..Mä hoidan niitä..Niinkuin kaikki muutkin kissojen omistajat:o))
- miukuli22
Kissat ei muuten tasan tarkkaan niin hypi missään verhoissa. Jos ottaa lemmikin, sille on keksittävä ja järjestettävä harrastuksia, aivan niinkuin ihmisilläkin on, silloin ne ei kyllä verhoja tai huonekaluja revi.
Sikala haisee ehkä lievästi sanottuna himpun enemmän kuin kissat. - koirat haisee oikeasti
kissa on siisti eläin
koirat haisee oikeasti kirjoitti:
kissa on siisti eläin
koirat..... haise... mun koiruus ei ainakaan.....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
viitsi.... mun kissa ei haise ei hypi minnekään....
niin se ilosta pomppii...Höh eihän kisa ole mikään kenguru...:o/
quistis kirjoitti:
niin se ilosta pomppii...Höh eihän kisa ole mikään kenguru...:o/
tossa sohvalla köllin..... kissa hyppäs päälle ja iski kyntensä takamukseen..... kyllä sai kyytiä.... niin ja jäljet tuol nyt sit on.....mut myönnän että sattu..... jumalattomasti....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tossa sohvalla köllin..... kissa hyppäs päälle ja iski kyntensä takamukseen..... kyllä sai kyytiä.... niin ja jäljet tuol nyt sit on.....mut myönnän että sattu..... jumalattomasti....:)))
tietysti ...heh..mun kisut ei kynsi eikäs pure mua..Ne haluu paijausta..Ai niin sainhan mä sen hemmetin myyrän syliini..;o))
- mahdoton uivat
BBrunetti kirjoitti:
koirat..... haise... mun koiruus ei ainakaan.....
eivätkä kuivu ollenkaan
quistis kirjoitti:
tietysti ...heh..mun kisut ei kynsi eikäs pure mua..Ne haluu paijausta..Ai niin sainhan mä sen hemmetin myyrän syliini..;o))
selluliittia...... heh... kyllä tuo munki kauhukatti sylissä viihtyy.... yleensä tassuttaa petiä tehdä.... mut se alkaa jo kohta vanha olemaan.... 10v... elokuussa....;)))
mahdoton uivat kirjoitti:
eivätkä kuivu ollenkaan
ei mee järveen.... oon yrittän kyllä.... uros ku on... epäilen että pelkää sitä kun pipulit kastuu......;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
selluliittia...... heh... kyllä tuo munki kauhukatti sylissä viihtyy.... yleensä tassuttaa petiä tehdä.... mut se alkaa jo kohta vanha olemaan.... 10v... elokuussa....;)))
kisu kuoli talvella oli 17 vee:o((
quistis kirjoitti:
kisu kuoli talvella oli 17 vee:o((
voi ei.... :(... mä jouduin pari vuotta sitten lopettaa mun ensimmäisen koiran.... ja seoli kauheaa..... siltä meni takapää.... aivoissa oli ilmeisesti joku kasvain mikä paino hermostoa.... nyt olen huomannu että samaa vikaa alkaa olemaan tällä mun toisellakin....:(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
voi ei.... :(... mä jouduin pari vuotta sitten lopettaa mun ensimmäisen koiran.... ja seoli kauheaa..... siltä meni takapää.... aivoissa oli ilmeisesti joku kasvain mikä paino hermostoa.... nyt olen huomannu että samaa vikaa alkaa olemaan tällä mun toisellakin....:(
lemmikkien kanssa se raskain...Niinin kiintyy niin kovin..Mut se on sitä välittämistä,et ei anna toisen kärsiä:o)
quistis kirjoitti:
lemmikkien kanssa se raskain...Niinin kiintyy niin kovin..Mut se on sitä välittämistä,et ei anna toisen kärsiä:o)
mä toivoisin että ei tarvis viedä... koiruutta sais rauhassa elää nää loppu vuodet kotona.... ja päättää ne kotiin.... jos ymmärrät.... nyt meni synkäks.... puheen aiheen vaihto....
pilveä pukkaa... ei arska paista.....:)))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mä toivoisin että ei tarvis viedä... koiruutta sais rauhassa elää nää loppu vuodet kotona.... ja päättää ne kotiin.... jos ymmärrät.... nyt meni synkäks.... puheen aiheen vaihto....
pilveä pukkaa... ei arska paista.....:)))jaksa tauotta...;o)))
quistis kirjoitti:
jaksa tauotta...;o)))
pitäis jaksaa ku täytyis tunnin päästä lähteä..... taitaa vettä viel alkaa satamaan..... ilma näyttäis siltä.....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pitäis jaksaa ku täytyis tunnin päästä lähteä..... taitaa vettä viel alkaa satamaan..... ilma näyttäis siltä.....:)))
mut ei haitaa...Mä laulan sateella..
quistis kirjoitti:
mut ei haitaa...Mä laulan sateella..
kivasti.... sitä ajattelin että inhottava kävellä rattaiden kanssa jos sataa.....:/
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kivasti.... sitä ajattelin että inhottava kävellä rattaiden kanssa jos sataa.....:/
ettei siellä sada..Täällä saa sataa:o)))
quistis kirjoitti:
ettei siellä sada..Täällä saa sataa:o)))
sataa.... niin uhkaavan näköinen tuo taivas.....ja mulla kun ei autoa eikä edes lupaaa ajaaaa moisella.....:)))))
- quistis
mut sä sen itse sanoit..just se ja sitä juuri;o))
- quistis
tää taas tipahti...ison loikan oytti;o))
- 1. ajattelija
Olisit heittäny maton pihalle!
- joku vaan
Matto on pesty,kissanhiekkalaatikko tuolla nurkassa.Kaikki OK.. Naapurin pumppuhaulikkomieskin on eliminoitu,kiitos Sefu!
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k553935Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901059
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 64829