Järvenpää kotina?

Anonyymi-ap

19

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kokemuksia?

    • Anonyymi00003

      Ei ole kokemusta onneksi

    • Anonyymi00004

      Ai, ei itellä ole juurikaan valittamista. Ensimmäisen kerran tuli asuttua vuodet 1994-1997. Nyt viihtynyt vuodesta 2010 lähtien.

    • Anonyymi00006

      Sisäsiitoisuus jos jo suvun perintönä kulkee hienosti mukana.
      Prostituutio, varkaus, dissotiivinen ihanuus ja idiotismi epäpuhtauksineen

      • Anonyymi00010

        Älä tuo niitä sitten järvenpäähän


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Älä tuo niitä sitten järvenpäähän

        niitä on tuotu jo! mamujen muodossa


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        niitä on tuotu jo! mamujen muodossa

        Meille Jakelaisille ruokaahan ne.
        Kaavut pään päälle ja menoksi.


    • Anonyymi00007

      Missä ei ongelmia olisi? Jäke on hyvä paikka loppujen lopuksi.

      • Anonyymi00008

        Tosi hyvä
        Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
        Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.

        Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
        Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.

        Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
        Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tosi hyvä
        Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
        Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.

        Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
        Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.

        Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
        Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.

        Korvista kiinni ja pakkosuihkuun!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tosi hyvä
        Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
        Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.

        Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
        Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.

        Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
        Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.

        On ne raukat sakeita


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tosi hyvä
        Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
        Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.

        Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
        Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.

        Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
        Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.

        Meni jälleen hyvin niin kuin omasta mielestä?
        Kehtaat vielä ylpeillä. Pysyvästi suljetulle takaisin


    • Anonyymi00011

      Muutitko pois?

      Miksi?

    • Anonyymi00013

      Ei ole onneksi kokemusta.

      Voimia ja jaksu halit sinne rajan taakse ❤️

      • Anonyymi00015

        Kiitos❤️


    • Anonyymi00014

      Miksi muutit Tuusulaan?

    • Anonyymi00016

      Juu ei

    • Anonyymi00017

      Järvenpäässä on kaikki lähellä ja saatavilla, mitä tarvitaan - toisin kuin Keravalla.
      Planeetan paras ruokakauppa painaa vaa'assa aika lailla - hyvä leffateatteri ja ruokapaikkoja pilvin pimein.
      Ravintolatarjonta on supistunut takavuosista paljon, mutta on silti voimissaan ja erinomaisia, ellei loistaviaa ruokaravintoloita on edelleen useampi.
      Mukava ympäristö, jos Jamppaa ei lasketa , mutta muuten kyllä.
      Tuo Jamppa-nimi olisi kyllä muutoksen tarpeessa ja en liene ainoa sitä puoltava - luulen, että tuo kaupunginosa on muutenkin pienoinen ongelma Järvenpäälle : /
      Sitten on vielä järvi siinä vieressä ja sen luona erilaisia tapahtumia, joten mikäs täällä ollessa.

      • Anonyymi00018

        Niinpä niin, mutta hys hys - emme halua tänne enempää ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe