Ei tämä kyllä sivistys.kaupunki ole?
https://youtu.be/PIOYONNLPYM
Järvenpää kotina?
19
717
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokemuksia?
- Anonyymi00003
Ei ole kokemusta onneksi
- Anonyymi00004
Ai, ei itellä ole juurikaan valittamista. Ensimmäisen kerran tuli asuttua vuodet 1994-1997. Nyt viihtynyt vuodesta 2010 lähtien.
- Anonyymi00006
Sisäsiitoisuus jos jo suvun perintönä kulkee hienosti mukana.
Prostituutio, varkaus, dissotiivinen ihanuus ja idiotismi epäpuhtauksineen- Anonyymi00010
Älä tuo niitä sitten järvenpäähän
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä tuo niitä sitten järvenpäähän
niitä on tuotu jo! mamujen muodossa
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
niitä on tuotu jo! mamujen muodossa
Meille Jakelaisille ruokaahan ne.
Kaavut pään päälle ja menoksi.
- Anonyymi00007
Missä ei ongelmia olisi? Jäke on hyvä paikka loppujen lopuksi.
- Anonyymi00008
Tosi hyvä
Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.
Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.
Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tosi hyvä
Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.
Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.
Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.Korvista kiinni ja pakkosuihkuun!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tosi hyvä
Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.
Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.
Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.On ne raukat sakeita
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tosi hyvä
Minäkin kun parit autot tuuhastin, aloin opettelemaan kolmiloikkaamaan.
Isäni opetti senkin, pakoon ja uusiin maisemiin.
Avohoitouteni on timanttisita, vaikka olen vuosia ollut kellokosken ruokaa.
Turvakotikin lähellä sydäntä, harhojeni lisäksi.
Ps. Astraalimatkoilla kohti uusia seikkailuja ja perinteitä pidrtään yllä.
Hienon ja rehellisen perheen kustannuksella.Meni jälleen hyvin niin kuin omasta mielestä?
Kehtaat vielä ylpeillä. Pysyvästi suljetulle takaisin
- Anonyymi00011
Muutitko pois?
Miksi? - Anonyymi00013
Ei ole onneksi kokemusta.
Voimia ja jaksu halit sinne rajan taakse ❤️- Anonyymi00015
Kiitos❤️
- Anonyymi00014
Miksi muutit Tuusulaan?
- Anonyymi00016
Juu ei
- Anonyymi00017
Järvenpäässä on kaikki lähellä ja saatavilla, mitä tarvitaan - toisin kuin Keravalla.
Planeetan paras ruokakauppa painaa vaa'assa aika lailla - hyvä leffateatteri ja ruokapaikkoja pilvin pimein.
Ravintolatarjonta on supistunut takavuosista paljon, mutta on silti voimissaan ja erinomaisia, ellei loistaviaa ruokaravintoloita on edelleen useampi.
Mukava ympäristö, jos Jamppaa ei lasketa , mutta muuten kyllä.
Tuo Jamppa-nimi olisi kyllä muutoksen tarpeessa ja en liene ainoa sitä puoltava - luulen, että tuo kaupunginosa on muutenkin pienoinen ongelma Järvenpäälle : /
Sitten on vielä järvi siinä vieressä ja sen luona erilaisia tapahtumia, joten mikäs täällä ollessa.- Anonyymi00018
Niinpä niin, mutta hys hys - emme halua tänne enempää ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381