Jos esimerkiksi ostaa oman hevosen,
saako sen mukana ns. ruokinta ohjeen?
siis että siinä lukee tarkat ohjeet,
kuinka paljon mitäkin kyseinen hevonen tarvitsee,
mitä vitamiineja ja muita erikois juttuja.
olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan.
Hevosen ruokinta
4
880
Vastaukset
- *Sunrise*
Oon mun mielestä lukenu jostain kirjasta että joidenkin mukana tulee ja joidenkin ei...ja jos ei tule niin kannattaa kysyä omistajalta;)
- Vili
Jokaisen velvollisuus on kysyä hevosta hankittaessa että mitä ja minkä verran on syötetty!! Hevosen ruokinta on tarkkaa ja voit saada ähkyn aikaan väärällä ruokinnalla..!!
Omilleni olen syöttänyt leipää ja runsaasti heinää, kun ovat ulkona paljon. Mutta muutokset ovat tapahtuneet pikkuhiljaa!!!- ppp
Aiheuttaa ähkyn, varsinkin tuore leipä, joten en kyllä syöttäisi, niissä on kaikenlaisia lisäaineitakin.
- juu
ppp kirjoitti:
Aiheuttaa ähkyn, varsinkin tuore leipä, joten en kyllä syöttäisi, niissä on kaikenlaisia lisäaineitakin.
kuivattaa ainakin leivät..ja parempi antaa ruisleipää kuin vaaleaa. :> mutta leipääkin kohtuullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932