Huomenta m48, laitan uuden viestin kun en löytänyt vanhaa, eilen illalla kun mentiin vaimon kanssa sänkyyn niin utelin sen illan vietosta. Kysyin että oliko kivoja miehiä ja saitko jutella kahden kenkään kanssa, kertoi että yksi ujo vanhapoika johon on tutustunut on kiva kaveri ja tulee juttuun sen kanssa. Kysyin oliko mitään kosketuksia, vaimo kertoi että ihan vähän salaa ovat pikkaisen kosketelleet ja nähnyt kuinka kaverilla on housut olleet koholla. Kaveri oli kehunut kuinka pehmeä iho vaimollani on ja kysynyt maidossako kylvet kun tunnunut niin ihanalta. Sanoin vaimolleni että saat kyllä pitää kaveria hyvänä jos haluat johon vaimo että olet ihana. Tunsin kyllä kun nussin että taas oli tosi märkänä ja kiimainen. Laukesimme kyllä molemmat nopsaan. Nyt kulta haluisin nauttia sinusta, haluisin olla sun! Saisit tehdä mitä haluisit olisin sun pikku huorasi! Nussi mua suuhun ja pepuun isolla kyrvälläsi, nussi nyt rajusti haluun saada isoa kullisi kulta 🥰 65ukm
Tuppikulli & Isokulli
177
1700
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomenta 65ukm.nyt kovana kädessä.tahtoisitko kondomi kullia.m48
- Anonyymi00002
Tahdo kulta tahdon! Oot ihana!!! Mä tulen ihan kohta tuppikullini jo sykkii sinulle m48 haluun sinua niin paljon 🥰 65ukm
- Anonyymi00003
Haluan että tulet suuhuni.tahdon maistaa paksua spermaasi.kulta pidä terska tiukassa tupessa.laukean pian ..m48
- Anonyymi00004
Tuntuu niin hyvältä ja ihalta kun tiedän että runkkaat kulta kanssani. Mun tuppikullini on tosi kovana ja esinahakani tiukkana ison terskani päällä, kiimalimaa tulee liukasteeksi. Nyt tulen kulta! Ihanaaaa!!! Spermat lentää sykkien sinulle kun kuvittelin samalla että saan imeä isoa kortsu kulliasi tuntien kuinka se paisuu ja paisuu ennen kuin laukeat. Lopuksi vedän kortsun pois ja ensin nuolen kullisi puhtaaksi spermasta. Sitten laitan tuppikullini kortsusi sisään ja hieron spermaasi siihen. 65ukm
- Anonyymi00006
Oot kiihottava.vedin kortsun päälle.saisit imeä isoa kulliani.nyt kulta laukean..tulee kulta...aah..kulli sykki spermat kumiin.teki hyvää.olet ihana tuppikulli.saakohan narttu vaimosi vanhan pojan kyrpää.onkohan iso kulli.m48
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oot kiihottava.vedin kortsun päälle.saisit imeä isoa kulliani.nyt kulta laukean..tulee kulta...aah..kulli sykki spermat kumiin.teki hyvää.olet ihana tuppikulli.saakohan narttu vaimosi vanhan pojan kyrpää.onkohan iso kulli.m48
Kertoi että on kiva hyvän näköinen pienikokoinen kaveri, ujo mutta nopsa sorminen. Voi olla että nussivat kun annoin luvan. 65ukm
- Anonyymi00005
Narttu laittaa taas itseään työkuntoon, vähän suukottelen ja toivon kivaa päivää. Samoin sinulle kulta 🥰 haluisin saada sinua! 65ukm
- Anonyymi00007
Mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mukavaa päivää tuppikulli.m48
Samoin kulta isokullini 🥰
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin kulta isokullini 🥰
65ukm.taitaapi kiimainen vanhapoika päästä panemaan vaimoasi.oliko jo päässyt Pikkareiden alle sormeilemaan vittua.anna nartulle kondomeja vai antaako heti nussia paljaalla.mun iso kulli olis valmiina sulle.saisit takaa rajusti..m48
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
65ukm.taitaapi kiimainen vanhapoika päästä panemaan vaimoasi.oliko jo päässyt Pikkareiden alle sormeilemaan vittua.anna nartulle kondomeja vai antaako heti nussia paljaalla.mun iso kulli olis valmiina sulle.saisit takaa rajusti..m48
m48 kyllä uskon että jossain vaiheessa saa kaverin kullia, oli ollut kuulemma vikkelät sormet kun pääsi pikkareiden päältä ja vähän sisältäkin koittaa. Oli sanonutkin että haluisi nussia vaimoa. Vaimo ei ollut vielä luvannut mitään. Sanoin että jos tykkää niin saa antaa js ensin todella kortsun kanssa. Minä kyllä haluisin nytkin sinua kulta, olen niin kiimassa sinuun 🥰 65ukm
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
m48 kyllä uskon että jossain vaiheessa saa kaverin kullia, oli ollut kuulemma vikkelät sormet kun pääsi pikkareiden päältä ja vähän sisältäkin koittaa. Oli sanonutkin että haluisi nussia vaimoa. Vaimo ei ollut vielä luvannut mitään. Sanoin että jos tykkää niin saa antaa js ensin todella kortsun kanssa. Minä kyllä haluisin nytkin sinua kulta, olen niin kiimassa sinuun 🥰 65ukm
Saisit isoa kullia.tahtoisin hyväillä nyt sun tuppikullia.kiihottava näky kun terska tiukan esinahan alla piilossa.runkkaisin hellästi et kiimalima alkaa valua.työntäisin kielen tuppeen ja maistaisin limaasi.haluan nähdä kun laukeat sen jälkeen saat kullia tiukkaan reikääsi.kulta tekee mieli nyt...m48
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saisit isoa kullia.tahtoisin hyväillä nyt sun tuppikullia.kiihottava näky kun terska tiukan esinahan alla piilossa.runkkaisin hellästi et kiimalima alkaa valua.työntäisin kielen tuppeen ja maistaisin limaasi.haluan nähdä kun laukeat sen jälkeen saat kullia tiukkaan reikääsi.kulta tekee mieli nyt...m48
Olet ihana! kuvittelin tuon ja laukesin sinulle kulta. Lupaan tehdä ja antaa sinulle mitä vain haluat. 65ukm
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet ihana! kuvittelin tuon ja laukesin sinulle kulta. Lupaan tehdä ja antaa sinulle mitä vain haluat. 65ukm
Olet kiihottava.mulla täys seisokki nyt.kiimalima vaan valuu pian roiskahtaa spermat ulos..m48
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olet kiihottava.mulla täys seisokki nyt.kiimalima vaan valuu pian roiskahtaa spermat ulos..m48
65ukm onko narttu vaimosi ollut kiimainen.m48
- Anonyymi00017
Huomenta kulta 🥰 harmi että nämä sivut eivät ole toimineet, olet kyllä isokulli ollut minun ja tuppikullini ajatuksissa ja unelmissa. 65ukm
- Anonyymi00018
m48 olen kuvitellut että tulet ensin salaa vaimoltani minun luokseni, saisit suihkunraikasta ja puhdasta.
Näkisit pienen laihan kiinteän vartaloni sängyllä.
Menisin mahalleen ja laittaisin tyynyn vatsan alle niin että näkisit tuppikullini ja posliini kivekseni.
Levittäisin pepun kannikoita käsilläni ja näkisit pienen tiukan pepun reikäni.
Annan sinulle liukuvoiteen ja sanon olethan ensin varovainen ja hellä, luupaat sen kulta.
Tuntuu ihanalta kun hierot liukuvoidetta pepunreikääni ja vähän kiveksille sekä tuppikulliakin vähän hellittänyt, oot ihana!
Sitten sanot että nyt saat kulta isoa ja kovaa!
Tunnen kuinka sun iso kullisi työntyy tiukkaan reikääni vähän sattuu mutta sitten se menee sulkijalihaksen ohi ja tunnen kuinka se liukuu syvempää tuntien hyvältä.
Alan jo päästä jännityksestä ja saadaan nauttia molemmat.
Nussi nussi mua kulta! Ihanaa saada isoa kulliasi.
On se isoooo!!! Se osuu ihanasti eturauhaseen ja nyt tulen!
Tunnen kuinka spermat roiskuu sykkien tuppikullista ja tyyny on aivan spermassa meidän molempien spermoista. Ihana tunne ja olo, suutelen vielä kiitokseksi.
Jään vielä lusikassa syliisi kun tuli niin hyvä olo kulta. 65ukm - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
m48 olen kuvitellut että tulet ensin salaa vaimoltani minun luokseni, saisit suihkunraikasta ja puhdasta.
Näkisit pienen laihan kiinteän vartaloni sängyllä.
Menisin mahalleen ja laittaisin tyynyn vatsan alle niin että näkisit tuppikullini ja posliini kivekseni.
Levittäisin pepun kannikoita käsilläni ja näkisit pienen tiukan pepun reikäni.
Annan sinulle liukuvoiteen ja sanon olethan ensin varovainen ja hellä, luupaat sen kulta.
Tuntuu ihanalta kun hierot liukuvoidetta pepunreikääni ja vähän kiveksille sekä tuppikulliakin vähän hellittänyt, oot ihana!
Sitten sanot että nyt saat kulta isoa ja kovaa!
Tunnen kuinka sun iso kullisi työntyy tiukkaan reikääni vähän sattuu mutta sitten se menee sulkijalihaksen ohi ja tunnen kuinka se liukuu syvempää tuntien hyvältä.
Alan jo päästä jännityksestä ja saadaan nauttia molemmat.
Nussi nussi mua kulta! Ihanaa saada isoa kulliasi.
On se isoooo!!! Se osuu ihanasti eturauhaseen ja nyt tulen!
Tunnen kuinka spermat roiskuu sykkien tuppikullista ja tyyny on aivan spermassa meidän molempien spermoista. Ihana tunne ja olo, suutelen vielä kiitokseksi.
Jään vielä lusikassa syliisi kun tuli niin hyvä olo kulta. 65ukmHuomenta 65ukm.aamukahvia juon ja runkkaan samalla kovana seisovaa kaluani.ois kiihottava panna sinua.tahtoisin tuntea miten tiukka reikäsi supiselee kulliani vasten samalla kun tuppikulli roiskui spermat.olet kiihottava.nyt vedin kondomin päälle.yritän vielä pitkittää laukeamista.m48
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamukahvia juon ja runkkaan samalla kovana seisovaa kaluani.ois kiihottava panna sinua.tahtoisin tuntea miten tiukka reikäsi supiselee kulliani vasten samalla kun tuppikulli roiskui spermat.olet kiihottava.nyt vedin kondomin päälle.yritän vielä pitkittää laukeamista.m48
Ihanaa kulta kun tulit kanssasi nauttimaan 🥰 tule kulta suuhuni, haluan nuolla ja imeä sun isoa kulliasi. Haluan saada maistaa spermaasi 😋 naminami. Mä olen ajatellut sinua koko aamun ja lauennut monta kertaa, nyt on paikat hellänä ja hyvä olo, kiitos että saan olla sinun panosi! 65ukm
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit kanssasi nauttimaan 🥰 tule kulta suuhuni, haluan nuolla ja imeä sun isoa kulliasi. Haluan saada maistaa spermaasi 😋 naminami. Mä olen ajatellut sinua koko aamun ja lauennut monta kertaa, nyt on paikat hellänä ja hyvä olo, kiitos että saan olla sinun panosi! 65ukm
Tahtoisin ottaa sun lauenneen velton tuppikullin suuhuni.imisin ja runkkaisin niin et alkaa seisoa taas.saisit tuntea kieleni tiukan esinahan alla hyväilemässä helläksi runkattua isoa terskaa.kulta vielä kerran suuhuni..sen jälkeen saat ottaa ison kullin suuhusi.ime ja nuole sitä.mene kontalle ja tarjoa itseäsi pantavaksi.nussin sua hellästi ja rajusti.voihki kun saat isoa kyrpää olet hyvä pano..kulta nyt tulen käteeni..m48
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tahtoisin ottaa sun lauenneen velton tuppikullin suuhuni.imisin ja runkkaisin niin et alkaa seisoa taas.saisit tuntea kieleni tiukan esinahan alla hyväilemässä helläksi runkattua isoa terskaa.kulta vielä kerran suuhuni..sen jälkeen saat ottaa ison kullin suuhusi.ime ja nuole sitä.mene kontalle ja tarjoa itseäsi pantavaksi.nussin sua hellästi ja rajusti.voihki kun saat isoa kyrpää olet hyvä pano..kulta nyt tulen käteeni..m48
Huomenta m48 🥰 eilen vaimolle tuli oudon paljon viestejä, normaalisti vain muutama työjuttuja tai siskoltaan, nyt piippasi usein ja näin kuinka vähän salaa katseli ja laittoi itse takaisin.
Sitten varmaan laittoi äänettömälle kun sen jälkeen vain vähän väliä vilkuili kännykkää.
Pesi pyykkiä ja viipyi ihmeen pitkään kylppärissä.
Epäilen että se vikkelä sormi kaveri on laittanut viestiä ja kuviakin kullistaan? Ja pyytänyt vaimolta tissi ja pillukuvia kun kylppärissä oli niin pitkään. Vaistosin kyllä että narttu oli kiimassa ja onnekseni se yhtä äkkiä vessan käynnin jälkeen klo18 kysyi haluisitko sänkyyn.
Minua nyt ei kahta kertaa tarvitse pyytää kun tuppikullini on valmiina.
Narttu odotti jo valmiina aivan nakuna ja pyysi tule kulta takaapäin, pillu oli aivan märkänä kun ensin vähän sormetin, kuulin nartun jo pyytävän tule sisään haluun saada sun kulliasi.
Narttu voihki ääneen ja sanoi olet ihana, pillu sykki ja värisi.
Narttu vastasi työntöihini ihanasti, peppu vatkasi kunnes tunsin että saa orkun, se oli oikea märkä skruittaus orkku ja minä laukesin heti perään, vähän aikaa löhöitiin ja kiitin että olit tosi hyvä pano.
En udellut mitään ja olen tosi tyytyväinen jos se kaveri saa vaimoni noin kiimaiseksi.
Nyt sinä isokulli kulta olet tuppikullini ajatuksissa se seisoo valmiina aamu sessiolle sinun kanssasi.
65ukm - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 eilen vaimolle tuli oudon paljon viestejä, normaalisti vain muutama työjuttuja tai siskoltaan, nyt piippasi usein ja näin kuinka vähän salaa katseli ja laittoi itse takaisin.
Sitten varmaan laittoi äänettömälle kun sen jälkeen vain vähän väliä vilkuili kännykkää.
Pesi pyykkiä ja viipyi ihmeen pitkään kylppärissä.
Epäilen että se vikkelä sormi kaveri on laittanut viestiä ja kuviakin kullistaan? Ja pyytänyt vaimolta tissi ja pillukuvia kun kylppärissä oli niin pitkään. Vaistosin kyllä että narttu oli kiimassa ja onnekseni se yhtä äkkiä vessan käynnin jälkeen klo18 kysyi haluisitko sänkyyn.
Minua nyt ei kahta kertaa tarvitse pyytää kun tuppikullini on valmiina.
Narttu odotti jo valmiina aivan nakuna ja pyysi tule kulta takaapäin, pillu oli aivan märkänä kun ensin vähän sormetin, kuulin nartun jo pyytävän tule sisään haluun saada sun kulliasi.
Narttu voihki ääneen ja sanoi olet ihana, pillu sykki ja värisi.
Narttu vastasi työntöihini ihanasti, peppu vatkasi kunnes tunsin että saa orkun, se oli oikea märkä skruittaus orkku ja minä laukesin heti perään, vähän aikaa löhöitiin ja kiitin että olit tosi hyvä pano.
En udellut mitään ja olen tosi tyytyväinen jos se kaveri saa vaimoni noin kiimaiseksi.
Nyt sinä isokulli kulta olet tuppikullini ajatuksissa se seisoo valmiina aamu sessiolle sinun kanssasi.
65ukmHuomenta 65ukm.kahvia juon ja samalla runkkaan kovana seisovaa kulliani.vaimosi saa ilmeisesti pian vierasta kyrpää.mulla seisoo nyt ihan kovana.tahtoisin ottaa tuppikullin suuhuni nyt.m48
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.kahvia juon ja samalla runkkaan kovana seisovaa kulliani.vaimosi saa ilmeisesti pian vierasta kyrpää.mulla seisoo nyt ihan kovana.tahtoisin ottaa tuppikullin suuhuni nyt.m48
Ihanaa kun sinä m48 tulit nauttimaan kanssani, haluun sun isoa kulliasi ja kuvittelen miltä se tuntuisi, nuolisin ensin terskaasi ja yrittäisin mahtuuko se edes suuhuuni, imisin innolla sun kiimalimaasi ja sormilla hyväilisin kiveksiäsi ja pepun reikääsi-
Nyt tule kulta tuppikulli sykki ja spermat lentääääää!!!!!! 65ukm - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihanaa kun sinä m48 tulit nauttimaan kanssani, haluun sun isoa kulliasi ja kuvittelen miltä se tuntuisi, nuolisin ensin terskaasi ja yrittäisin mahtuuko se edes suuhuuni, imisin innolla sun kiimalimaasi ja sormilla hyväilisin kiveksiäsi ja pepun reikääsi-
Nyt tule kulta tuppikulli sykki ja spermat lentääääää!!!!!! 65ukmHaluan saada suuhuni sun spermat.ois kiihottavaa kun tuppikulli sykkisi suvussani.samalla tuntisin sormeani vasten miten tiukka reikäsi supistelee samalla kun laukeat.nyt tulee...kulta laukean...m48
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt tule kulta tuppikulli sykki ja spermat lentääääää!!!!!! 65ukmNyt narttu laittaa itseään nätiksi kylppärissä ja lähtee töihin, justiinsa ehdin tulla sinulle kulta ennen kuin narttu heräsi. Kivaa päivää isokulli. T. Tuppikulli
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nyt narttu laittaa itseään nätiksi kylppärissä ja lähtee töihin, justiinsa ehdin tulla sinulle kulta ennen kuin narttu heräsi. Kivaa päivää isokulli. T. Tuppikulli
Ihanaa että ehdit laueta ennen kuin narttu heräsi.teki hyvää kulta mulla tuli paljon spermaa sinulle.oot kiihottava tuppikulli.muistuta narttua et nussii virasta kondomilla..mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ihanaa että ehdit laueta ennen kuin narttu heräsi.teki hyvää kulta mulla tuli paljon spermaa sinulle.oot kiihottava tuppikulli.muistuta narttua et nussii virasta kondomilla..mukavaa päivää tuppikulli.m48
Joo pitää puhua että antaa ensin kortsun kanssa, mennään m48 me joku päivä kahdestaan ajeleen autolla kun ilmat lämpenee niin mennään johonkin kivaan paikkaan missä saamme salaa nauttia toisistamme 🥰 mennäänhän kulta, pusu pusu. Mä haluun sua! 65ukm
- Anonyymi00029
m48 🥰 Huomenta, eilen huomasin pyykkikorissa että vaimo oli ostanut uudet uudet pikkuhousut ja rintaliivit, seksikkäät punaiset pitsikoristeiset stringit ja samaa sarjaa läpikuultavat rintaliivit.
Oikein mietin kun on aina sanonut ettei tykkää stringeistä kun ne menevät vakoon?
Huomasin eilen kun riisui että oli siistinyt pillun karvojaan, pienet pillun huulet tuli ihanasti näkyville ja jopa sen pieni klitoris tuli esille.
En kysynyt mitään vaan kehuin ja kuiskin nussiessani että nyt kulta saat sitä vierasta kullia.
Kyllä oli narttu taas kiimassa ja huokaili kuiskien olet ihana kunnes tunsin taas kuinka tuli märkä skruittaus orkku! Heti perään tuppikulli laukesi nartun sisään.
Varmaan oli taas viestitellyt ja vaihdellut kuvia sen vikkeäsormisen kanssa.
Nyt on aamuseisokki päällä kun ajattelenkin sinun ihanaa isoa kulliasi, haluisin ottaa sen käteeni ja runkata hiljalleen nauttien sekä ihaillen.
Välillä hieroisin kiveksiäsi ja pepun reikääsi kulta, sitten ottaisin kullisi suuhuni ja imisin kunnes laukeisit suuhuni. Nyt kuvittelen että sinä otat tuppikullini suuhusi ja imet nauttien kunnes laukeisin suuhusi kulta. 65ukm- Anonyymi00030
Huomenta 65ukm.nyt tekisi mieli panna vaimoasi.voisit katsoa kun vanha narttu saa isoa kullia.nuolisin narttua takaa sais kieltä tiukkaan neitsyt pyllyyn.mulla nyt ihan kovana.voisit ottaa suuhun.m48
- Anonyymi00031
Saisit nussia narttua, varmaan tykkäisit kun tiukka vanha vittu sykkisi ja puristsisi isoa kulliasi, pyytäisin laittamaan nuo uudet stringit ja rintaliivit seksibodyn alle niin saisi samalla ihailla vanhaa narttua ja kehut samalla kuinka rehevä ja haluttava vaimoni on.
Minäkin haluan sitten katsoa kuinka nautitte toisistanne.
Nyt tule sinulle kulta! Terskani tulee tiukan esinahakani alta vähän näkyviin samalla kun spermaa tulee sinulle sykkin! Nyt pitää herätättää narttu. 65ukm- Anonyymi00032
Tahtoisin nuolla sun spermat nartun pakaroiden välistä.neitsyt pyllyreiän päältä.nyt kulta mulla tulee..ihana tuppikulli olet..aaah..kulta..kulli sykki spermat kondomin..tuntui hyvältä..ole olet kiihottava..m48
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tahtoisin nuolla sun spermat nartun pakaroiden välistä.neitsyt pyllyreiän päältä.nyt kulta mulla tulee..ihana tuppikulli olet..aaah..kulta..kulli sykki spermat kondomin..tuntui hyvältä..ole olet kiihottava..m48
Saisinpa nuolla spermaisen kullisi puhtaaksi ja valuttaa kortsusta kaikki spermat suuhuni, nami nami kulta! olen niin kiimassa sinuun! tykkään susta niin paljon isokulli. Olet ihana kun nautit nartustani ja minusta! kivaa päivää. 65ukm
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Saisinpa nuolla spermaisen kullisi puhtaaksi ja valuttaa kortsusta kaikki spermat suuhuni, nami nami kulta! olen niin kiimassa sinuun! tykkään susta niin paljon isokulli. Olet ihana kun nautit nartustani ja minusta! kivaa päivää. 65ukm
Voisin laittaa spermaisen kortsun sun tuppikullin päälle.runkkaisin ja imisin kunnes lasket omat spermat sinne.tuntuu hyvältä runkata kun edelliset spermat liukasta kumin sisällä.olet kiihottava.mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00035
Tuo olisi ihanaa ja toteutetaan 👍 se kulta! 65ukm
- Anonyymi00036
65ukm nyt seisoo kovana.narttu vaimosi voisi istua nyt syliini.vanha kiimainen pullukka sais ratsastaa ison kyrvän päällä.tekee mieli vanhaa tiukkaa vittua.kävin naapurin vanhan rouvan luona.taas nuuhkaisin pyykki korissa olevia tuoksuvia pikkareita.nyt panettaa.m48
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
65ukm nyt seisoo kovana.narttu vaimosi voisi istua nyt syliini.vanha kiimainen pullukka sais ratsastaa ison kyrvän päällä.tekee mieli vanhaa tiukkaa vittua.kävin naapurin vanhan rouvan luona.taas nuuhkaisin pyykki korissa olevia tuoksuvia pikkareita.nyt panettaa.m48
Huomenta kulta 🥰 eilen sängyssä kuiskin taas vaimolleni että saat antaa sille kaverille ihanaa tiukkaa vittuasi, vaimo sanoi hiljaa olet ihana, nussittiin lusikassa pitkään nauttien ja hieron välillä isoja tissejä ja herkkiä nännejä, sanoin mä että olethan kiltti myös sille isokulliselle se haluisi nussia mun vaimoani.
Tunsin kuinka pillu supisteli ja värisi orkun saadessaan ja vaimon kuiskien kiitos.
Vielä pari työntöä ja tuppikullini laukesi.
Se sykki Vielä pitkään vaimoni pillun sisällä kunnes se liukui pois....
Nyt m48 kuvittelen sinusta ja unelmoin isosta kullistasi kuinka paljon sitä haluan.
Lupasin olla sinulle kiltti ja toteuttaa kaikki haaveesi sekä unelmasi kulta rakas!
Tuppikulli seisoo kun sinun isosta kullistasi unelmoin.
Fantasoin että istun syliisi vastakkain ja suudellaan.
Ohjaan ison kullisi liukuvoideteella voidellun pepun reijälle ja saan tuntea kuinka hyvältä se tuntuu.
Nautitaan kiimaisena toisistamme, imet fritsun kaulaani ja rintaani, oot ihana! Ihanan iso kulli osuu eturauhaseen ja saan orkun, spermani lentää vatsallesi ja sanon kiitos kulta!
Tunnen kuinka ihana iso kullisi sykkii tiukassa pepussani kunnes laukeat ääneen!!! 65ukm - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Huomenta kulta 🥰 eilen sängyssä kuiskin taas vaimolleni että saat antaa sille kaverille ihanaa tiukkaa vittuasi, vaimo sanoi hiljaa olet ihana, nussittiin lusikassa pitkään nauttien ja hieron välillä isoja tissejä ja herkkiä nännejä, sanoin mä että olethan kiltti myös sille isokulliselle se haluisi nussia mun vaimoani.
Tunsin kuinka pillu supisteli ja värisi orkun saadessaan ja vaimon kuiskien kiitos.
Vielä pari työntöä ja tuppikullini laukesi.
Se sykki Vielä pitkään vaimoni pillun sisällä kunnes se liukui pois....
Nyt m48 kuvittelen sinusta ja unelmoin isosta kullistasi kuinka paljon sitä haluan.
Lupasin olla sinulle kiltti ja toteuttaa kaikki haaveesi sekä unelmasi kulta rakas!
Tuppikulli seisoo kun sinun isosta kullistasi unelmoin.
Fantasoin että istun syliisi vastakkain ja suudellaan.
Ohjaan ison kullisi liukuvoideteella voidellun pepun reijälle ja saan tuntea kuinka hyvältä se tuntuu.
Nautitaan kiimaisena toisistamme, imet fritsun kaulaani ja rintaani, oot ihana! Ihanan iso kulli osuu eturauhaseen ja saan orkun, spermani lentää vatsallesi ja sanon kiitos kulta!
Tunnen kuinka ihana iso kullisi sykkii tiukassa pepussani kunnes laukeat ääneen!!! 65ukmHuomenta 65ukm.mulla aivan kovana nyt.voisit ottaa suuhun. Nuolisit ja imisit isoa terskaani.samalla hyväilisit kiveksiä..m48
- Anonyymi00039
Ihanaa kun tulit! Imen ja nuolen isoa terskaasi kulta.
On sulla iso! Nuolen kiveksiäsi ja sormella koitan tiukkaa pepun reikääsi, nyt saat laueta suuhuni kulta, runkkaan voimakkaasti ja välillä imen Ihanaa kulliasi kulta! Mä tulen nyt! Nyt tulee spermat lentää pitkin lattiaa.
Ihana tunne ja hyvä olo, kiitos kulta! Mä tykkään susta m48.
Oot paras panoni! 65ukm - Anonyymi00040
Nyt soi nartun herätyskello pitää pitää pieni tauko.
Puhelimesta katsoi heti viestejä, voi olla vikkelä sormi laittanut vaimolleni kuvia? 65ukm- Anonyymi00041
Olet kiihottava.. vanha poika saa pian nauttia nartun vanhasta tiukasta vitusta...onkohan iso kulli..kulta mulla tulee pian..ajatus sun upeasta tuppikullista saa mut kiimaan..aaah nyt kulta..m48
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olet kiihottava.. vanha poika saa pian nauttia nartun vanhasta tiukasta vitusta...onkohan iso kulli..kulta mulla tulee pian..ajatus sun upeasta tuppikullista saa mut kiimaan..aaah nyt kulta..m48
Toisin spermat päälleni...nuolin sormet puhtaaksi..nyt seisokki laskee hiljalleen.ois varmaan kovana heti jos ottaisit nyt suuhun...sä olet kiihottava..m48
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Toisin spermat päälleni...nuolin sormet puhtaaksi..nyt seisokki laskee hiljalleen.ois varmaan kovana heti jos ottaisit nyt suuhun...sä olet kiihottava..m48
Haluaisin imeä sun spermaista kulliasi kulta 🥰 kivaa päivää, nautitaan taas huomenna. 65ukm
- Anonyymi00043
On kivaa fantasoida ja runkata kanssasi m48, olet niin haluttava ja kiimainen, ei vaimo ole puhunut mitään muuta kun että on nuorempi ja kiva yksin asuva vanhapoika, mutta näen että vaimo oikein hehkuu ja on ollut tosi kiimainen sen reissun jälkeen.
Oikein nuortui silmissäni...
Haluan että saisi nauttia ja pitää hauskaa kaverin kanssa.
Mä haluan sinua m48 olet niin ihana ja haluttava iso kulli! 65ukm- Anonyymi00045
65ukm minkä ikäinen vanhapoika.narttu vaimosi saa pian vierasta kyrpää.mahtaakohan olla iso kulli miehellä.saisitte molemmat multa isoa kyrpää.tahtoisin nartun vanhaa neitsyt pyllyä..olet kiihottava tuppikulli.m48
- Anonyymi00046
Vaimo ei ole ollut varma sen iästä mutta epäilivät tyttöjen kanssa siellä kuntoutuksessa ollessa noin 35-40v? Illalla on vaimolle muutama viesti tullut mutta ei ole sanonut keneltä.
Illalla kyllä näen onko kuinka kiimainen ja halukas saamaan tuppikullia.
Kuiskin taas sinusta sille että haluisit antaa sille iso kovaa. 65ukm- Anonyymi00047
Huomenta kulta 🥰 eilen illalla kympin uutisten jälkeen meni pesen hampaat ja sänkyyn odottaan vaimoa, olin nukahtanut sinusta unelmoiden m48, heräsin kun vaimo tuli sänkyyn ja kömmin viekkuun.
Sanoi että kello on jo paljon, nukutaan nyt, saat huomenna.
Menin sitten käymään vessassa kusella ja jotenkin vain kurkkasin pyykkikoriin ja näin vaimon pikkarit päällimmäisenä, oli aivan märkänä kiimasta, ihanan tuoksuiset.
Oli varmaan viestitellyt koko illan ja yön klo 1 asti.
Kiva vain että on löytynyt itselleen kanssa kaverin minkä kanssa salaa nauttivat?
Nyt minä kuvittelen sinusta m48 että olet ollut saunassa kanssani ja saadaan nauttia saunapuhdasta.
Menen sänkyyn selälleen ja laitan ison tyynyn peppuni alle että olen oikein tyrkyllä sinulle, ensin suutelemme ja sitten imet kaulaani, sitten imet herkkiä nännejäni, kunnes pyydät että nostan jalat ylös.
Sitten alat nuolla puhdasta tiukkaa pepun reikääni ja työnnät kielesi niin syvälle kun saat ja samalla runkkaat tuppikulliani kunnes laukean, spermani valuu pepun reijälle ja sinä ohjaat ihanan ison kullisi sisääni, se työntyy sentti sentiltä kunnes menee sulkijalihaksen ohi vähän sattuukin mutta haluun saada nauttia sinusta kulta. Nyt tunnen miten iso se onkaan kun olet kiltti ja työnnät ensin hellästi kunnes sanon nussi nussi minua rajusti.
Sanot että nyt saat isoa!!! Nussit ja tunnen joka työnnölläsi kuinka se osuu ihanasti eturauhaseeni ja hoen huutaen ihana isokulli oot ihana!!!
Kunnes tunnen että laukeat sisääni, IHANAA! Lupaathan että toteuttamme tuon kulta rakas! 65ukm - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Huomenta kulta 🥰 eilen illalla kympin uutisten jälkeen meni pesen hampaat ja sänkyyn odottaan vaimoa, olin nukahtanut sinusta unelmoiden m48, heräsin kun vaimo tuli sänkyyn ja kömmin viekkuun.
Sanoi että kello on jo paljon, nukutaan nyt, saat huomenna.
Menin sitten käymään vessassa kusella ja jotenkin vain kurkkasin pyykkikoriin ja näin vaimon pikkarit päällimmäisenä, oli aivan märkänä kiimasta, ihanan tuoksuiset.
Oli varmaan viestitellyt koko illan ja yön klo 1 asti.
Kiva vain että on löytynyt itselleen kanssa kaverin minkä kanssa salaa nauttivat?
Nyt minä kuvittelen sinusta m48 että olet ollut saunassa kanssani ja saadaan nauttia saunapuhdasta.
Menen sänkyyn selälleen ja laitan ison tyynyn peppuni alle että olen oikein tyrkyllä sinulle, ensin suutelemme ja sitten imet kaulaani, sitten imet herkkiä nännejäni, kunnes pyydät että nostan jalat ylös.
Sitten alat nuolla puhdasta tiukkaa pepun reikääni ja työnnät kielesi niin syvälle kun saat ja samalla runkkaat tuppikulliani kunnes laukean, spermani valuu pepun reijälle ja sinä ohjaat ihanan ison kullisi sisääni, se työntyy sentti sentiltä kunnes menee sulkijalihaksen ohi vähän sattuukin mutta haluun saada nauttia sinusta kulta. Nyt tunnen miten iso se onkaan kun olet kiltti ja työnnät ensin hellästi kunnes sanon nussi nussi minua rajusti.
Sanot että nyt saat isoa!!! Nussit ja tunnen joka työnnölläsi kuinka se osuu ihanasti eturauhaseeni ja hoen huutaen ihana isokulli oot ihana!!!
Kunnes tunnen että laukeat sisääni, IHANAA! Lupaathan että toteuttamme tuon kulta rakas! 65ukmHuomenta 65ukm.ajattelen miten hyvältä tuntuisi työntyä sisääsi.voihkisit kun saat isoa.mulla kulli ihan kovana nyt.terska märkänä kiimalimasta.m48
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.ajattelen miten hyvältä tuntuisi työntyä sisääsi.voihkisit kun saat isoa.mulla kulli ihan kovana nyt.terska märkänä kiimalimasta.m48
Kulta ihanaa kun tulit kanssani fantasoimaan, olen jo hetken runkannut tuppikulliani ja terska kurkkii sinulle tiukan esinahkani alta, se on kanssa kiimalimasta märkänä.
Kuvittelen että imet sitä kulta, nyt tulen sperma on paksua kun en eilen nussinut narttua.
Sitä tulee paljon! Tule sinäkin m48 suuhuni haluan maistaa kiimaasi ja spermmasi. 65ukm - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kulta ihanaa kun tulit kanssani fantasoimaan, olen jo hetken runkannut tuppikulliani ja terska kurkkii sinulle tiukan esinahkani alta, se on kanssa kiimalimasta märkänä.
Kuvittelen että imet sitä kulta, nyt tulen sperma on paksua kun en eilen nussinut narttua.
Sitä tulee paljon! Tule sinäkin m48 suuhuni haluan maistaa kiimaasi ja spermmasi. 65ukmNyt narttu heräsi niin pitää lopettaa sessiot, kivaa päivää kulta.
Minä tykkään ja haluun sinua m48 olet niin haluttava isokulli. 65ukm - Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sitä tulee paljon! Tule sinäkin m48 suuhuni haluan maistaa kiimaasi ja spermmasi. 65ukmOta suuhun.nuole ja ime terskaa.hyväilen niskaasi ja painan päätäsi niin et saat kullini syvälle suuhusi.samalla kun imet nii tahdon nuuhkia ja maistella vaimosi pikkareita.nartun vanha vittu tuoksuu kiimaiselta.huomaa et on kiihottunut nuoremmasta miehestä.kulta nyt mulla tulee..m48
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ota suuhun.nuole ja ime terskaa.hyväilen niskaasi ja painan päätäsi niin et saat kullini syvälle suuhusi.samalla kun imet nii tahdon nuuhkia ja maistella vaimosi pikkareita.nartun vanha vittu tuoksuu kiimaiselta.huomaa et on kiihottunut nuoremmasta miehestä.kulta nyt mulla tulee..m48
Narttu lähti töihin niin vielä ehdin pikaisesti kuvitella sinusta kulta 🥰 alkoi taas tuppikulli seisoo kun luin viestisi m48, olet ihanan kiimainen ja haluttava kaveri. 65ukm
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Narttu lähti töihin niin vielä ehdin pikaisesti kuvitella sinusta kulta 🥰 alkoi taas tuppikulli seisoo kun luin viestisi m48, olet ihanan kiimainen ja haluttava kaveri. 65ukm
65ukm tekisi mieli vaimoasi.saisit katsella tuppikulli kovana kun panen vanhaa pulleaa narttua.voisit laskea välillä siemenet vittuun nii pääsisin pitkästä aikaa liukkaille.m48
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
65ukm tekisi mieli vaimoasi.saisit katsella tuppikulli kovana kun panen vanhaa pulleaa narttua.voisit laskea välillä siemenet vittuun nii pääsisin pitkästä aikaa liukkaille.m48
Huomenta m48, illalla sängyssä vähän utelin vaimolta onko se kaveri soittanut?
Sanoi että muutaman viestin se on laittanut.
Samalla kun hieroin narttua niin kysyin nimeä ja ikää, sanoi että vähän alle 40 ja Tommi.
Kuiskin nartulle että saat kyllä nauttia Tommista.
Se sanoi että oli sanonut sille että voin olla jo äitisi ikäinen johon oli sanonut että olisitkin haluun tulla syliisi ja imeä isoja tissejäsi.
Jatkoin vaimoni hierontaa ja vähän imin herkkiä nännejä samalla sormetin pillua.
Huomasin että vaimo oli trimmanut pillun huulilta karvat pois ja muutenkin siistinyt pillunsa karvojaan, wau! Ihanan tuntuinen ja näköinen vanha kiima pillu.
Vielä kysyin onko sillä iso niin vaimo huokaili että hyvän näköinen kulli.
Sitten pyysin vaimon ottamaan suihin vedin tiukan esinahakani terskani yli ja vaimo otti suihin.
Makasin selälläni ja nautin sanoen samalla että näin saat ottaa suihin Tommilta.
Miten osasikin tehdä hyvää, narttu imi innoissaan ja yritin samalla sormella hieroa nartun trimattua vittua kunnes tunsin että laukean ja tulin nartun suuhun, ihmettelin kuinka se vain jatkoi kiimaisena imemistä, se oli ihanaa!
Sitten sanoin että nyt Tommi haluu nuolla sun kiimaista pilluasi ja pyysin tulemaan 69 päälleni.
Narttu oikein tyrkytti trimattua vittuaan ja minä poika nautin, vedin ensin pitkin vedoin alhaalta ylöspäin klitorikselle jota kielelläni pyörivin liikkein lipitin ja sitten tunsin kuinka vittu värisi ja supisteli kun narttu laukesi. Oli ihana sessio! Kiitin vaimoa ja sanoin että kyllä Tommi on innoissaan kun annat tämmöistä kyytiä. Nyt minä haluaisin sinua kulta 🥰 haluisin saada ison kullisi suuhuni ja imeä kunnes laukesit ja saisin maistaa spermaasi kulta.
Saat tehdä minulle ihan mitä haluat. 65ukm - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Huomenta m48, illalla sängyssä vähän utelin vaimolta onko se kaveri soittanut?
Sanoi että muutaman viestin se on laittanut.
Samalla kun hieroin narttua niin kysyin nimeä ja ikää, sanoi että vähän alle 40 ja Tommi.
Kuiskin nartulle että saat kyllä nauttia Tommista.
Se sanoi että oli sanonut sille että voin olla jo äitisi ikäinen johon oli sanonut että olisitkin haluun tulla syliisi ja imeä isoja tissejäsi.
Jatkoin vaimoni hierontaa ja vähän imin herkkiä nännejä samalla sormetin pillua.
Huomasin että vaimo oli trimmanut pillun huulilta karvat pois ja muutenkin siistinyt pillunsa karvojaan, wau! Ihanan tuntuinen ja näköinen vanha kiima pillu.
Vielä kysyin onko sillä iso niin vaimo huokaili että hyvän näköinen kulli.
Sitten pyysin vaimon ottamaan suihin vedin tiukan esinahakani terskani yli ja vaimo otti suihin.
Makasin selälläni ja nautin sanoen samalla että näin saat ottaa suihin Tommilta.
Miten osasikin tehdä hyvää, narttu imi innoissaan ja yritin samalla sormella hieroa nartun trimattua vittua kunnes tunsin että laukean ja tulin nartun suuhun, ihmettelin kuinka se vain jatkoi kiimaisena imemistä, se oli ihanaa!
Sitten sanoin että nyt Tommi haluu nuolla sun kiimaista pilluasi ja pyysin tulemaan 69 päälleni.
Narttu oikein tyrkytti trimattua vittuaan ja minä poika nautin, vedin ensin pitkin vedoin alhaalta ylöspäin klitorikselle jota kielelläni pyörivin liikkein lipitin ja sitten tunsin kuinka vittu värisi ja supisteli kun narttu laukesi. Oli ihana sessio! Kiitin vaimoa ja sanoin että kyllä Tommi on innoissaan kun annat tämmöistä kyytiä. Nyt minä haluaisin sinua kulta 🥰 haluisin saada ison kullisi suuhuni ja imeä kunnes laukesit ja saisin maistaa spermaasi kulta.
Saat tehdä minulle ihan mitä haluat. 65ukmHuomenta 65ukm.sait mut kiimaiseksi.seisoo ihan kovana.voisit ottaa suuhun nyt.hyväile mun kiveksiä samalla kun imet.m48
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.sait mut kiimaiseksi.seisoo ihan kovana.voisit ottaa suuhun nyt.hyväile mun kiveksiä samalla kun imet.m48
Ihanaa kulta kun tulit, imen, nuolen isoa kovaa kulliasi ja ihanan tuntuisia kiveksiäsi hieron välillä annan sormeni mennä pepun reijällesi kulta ja ihan vähän sisäänkin, laukea mun suuhuni ja naamalleni. 65ukm
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit, imen, nuolen isoa kovaa kulliasi ja ihanan tuntuisia kiveksiäsi hieron välillä annan sormeni mennä pepun reijällesi kulta ja ihan vähän sisäänkin, laukea mun suuhuni ja naamalleni. 65ukm
Saat spermat suuhusi.nuole mun kiinteitä kiveksiä.ota iso kyrpä syvälle suuhusi.narttu vaimosikin pitäisi isosta kyrvästä.nyt kulta tulee..m48
- Anonyymi00058
Nyt trimmattu narttukin heräsi ja lähtee työhommiin, kivaa päivää m48 olet mun ja tuppikullini ajatuksissa. 65ukm
- Anonyymi00059
Suukota narttua puolestani.laukesin kulta sulle.teki hyvää.mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Suukota narttua puolestani.laukesin kulta sulle.teki hyvää.mukavaa päivää tuppikulli.m48
Olet ihana, annoin suukon ja sanoin että se mun kaverikin haluisi antaa suukon. 65ukm
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olet ihana, annoin suukon ja sanoin että se mun kaverikin haluisi antaa suukon. 65ukm
65ukm sun tuppikulli ollut mielessä pitkin päivää.tahtoisin ottaa sen suuhun velttona.saisin tuntea miten se alkaa seisoa suussani.ja vielä kun siinä maistuisi nartun vitun maku.joko narttu vaimosi saa tänä viikonloppuna nuorta kullia.kysyitkö onko paljas terkainen vai tiukasti tupessa..m48
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
65ukm sun tuppikulli ollut mielessä pitkin päivää.tahtoisin ottaa sen suuhun velttona.saisin tuntea miten se alkaa seisoa suussani.ja vielä kun siinä maistuisi nartun vitun maku.joko narttu vaimosi saa tänä viikonloppuna nuorta kullia.kysyitkö onko paljas terkainen vai tiukasti tupessa..m48
Olet ihana 🥰 niin minäkin haluisin sinua sinun...
Vaimo lähti joku aika sitten kauppaan shoppaileen ja sanoi ettei osaa sanoa kauanko viipyy?
Voi olla että kävisikö pika treffeillä samalla.
Ei se eilen illalla sanonut kun kysyin onko minkälainen kaverin varustus? muuta kun että on hyvän näköinen ja sopivan kokoinen nuoren miehen kulli.
Täällä mä yksin unelmoin ja runkkaan sinusta kulta kuvittelen iso kulli. Tuppikulli on valmiina laukeamaan suuhusi. 65ukm - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olet ihana 🥰 niin minäkin haluisin sinua sinun...
Vaimo lähti joku aika sitten kauppaan shoppaileen ja sanoi ettei osaa sanoa kauanko viipyy?
Voi olla että kävisikö pika treffeillä samalla.
Ei se eilen illalla sanonut kun kysyin onko minkälainen kaverin varustus? muuta kun että on hyvän näköinen ja sopivan kokoinen nuoren miehen kulli.
Täällä mä yksin unelmoin ja runkkaan sinusta kulta kuvittelen iso kulli. Tuppikulli on valmiina laukeamaan suuhusi. 65ukmHuomenta m48 🥰 eilen vaimo tuli myöhään kl22 jälkeen vasta himaan posket hehkuen.
Kysyin että oliko kiva reissu ja löytyikö mitään kivaa?
Pieni pussi oli kädessä ja sanoi ettei ostanut kuin itselleen jotain pientä ja meni sitten vessaan.
Katsoin juuri kympin uutisten loppua kun kuulin että bidesuikun ääni kuului vielä lopuksi ja vaimo tuli pois vessasta niin menin itse peseen hampaat, kurkustin pyykkikoriin ja näin että oli laittanut pikkarit vähän alemmaksi korissa.
Otin ne käteeni,olivat aivan märkänä ja spermaiset.
Haluisin vähän imeä niiden tuoksuja, voi miten hyvältä ja kiimaiselta ne tuoksuivat, imin ja vähän maistoikin niitä, tuppikullini seisoi sykkien kun kuvittelin kuinka narttu vaimo on saanut nuorta kyrpää! Sydämmeni löi kiivaasti sykkien ja kullini sykkien sen kanssa kilpaa.
Laitoin ne takaisin samaan kohtaan pyykkikoriin.
Vaimo oli jo mennyt sänkyyn ja menin viekkuun sitä hellimään, hieroin ja sormilla koitin sen pillua, se oli niin tiukan ja turvonneen tuntuinen.
Kuiskaamalla kysyin taisit nähdä sen Tommin? johon vastasi joo käytiin kahvilla.
Olithan kiltti ja annoit vähän koittaa aarrettasi, vastasi että ihan vain vähän juteltiin ja halailtiin.
Olin lusikassa vaimon takana ja ohjasin tuppikullini tiukan pillun sisään tuntien kuinka se sykki ihanasti.
Aivan varmaan oli kaverin spermaa vielä sisällä kun luistin niin hyvin.
Kehuin vaimoa kuinka olen niin ylpeä että minulla on niin haluttava ja kiimainen narttu vaimo!
Hoin vielä nussiessani että nyt saat sitten antaa sille minun kaverille sitten tiukkaa vittuasi!
Me nussitaan sitten kimpassa ja saat ottaa suihin kun me vuorotellen nussitaan sua! Saat olla meidän kimppa narttuna! Vaimo inisi ihanasti ja sai useamman orkun ennen kuin laukesin, ihana sessio! Nyt nukkuu varmaan pitkään niin voin unelmoida sinusta kulta. Tuppikulli seisoo valmiina sinulle. 65ukm - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Huomenta m48 🥰 eilen vaimo tuli myöhään kl22 jälkeen vasta himaan posket hehkuen.
Kysyin että oliko kiva reissu ja löytyikö mitään kivaa?
Pieni pussi oli kädessä ja sanoi ettei ostanut kuin itselleen jotain pientä ja meni sitten vessaan.
Katsoin juuri kympin uutisten loppua kun kuulin että bidesuikun ääni kuului vielä lopuksi ja vaimo tuli pois vessasta niin menin itse peseen hampaat, kurkustin pyykkikoriin ja näin että oli laittanut pikkarit vähän alemmaksi korissa.
Otin ne käteeni,olivat aivan märkänä ja spermaiset.
Haluisin vähän imeä niiden tuoksuja, voi miten hyvältä ja kiimaiselta ne tuoksuivat, imin ja vähän maistoikin niitä, tuppikullini seisoi sykkien kun kuvittelin kuinka narttu vaimo on saanut nuorta kyrpää! Sydämmeni löi kiivaasti sykkien ja kullini sykkien sen kanssa kilpaa.
Laitoin ne takaisin samaan kohtaan pyykkikoriin.
Vaimo oli jo mennyt sänkyyn ja menin viekkuun sitä hellimään, hieroin ja sormilla koitin sen pillua, se oli niin tiukan ja turvonneen tuntuinen.
Kuiskaamalla kysyin taisit nähdä sen Tommin? johon vastasi joo käytiin kahvilla.
Olithan kiltti ja annoit vähän koittaa aarrettasi, vastasi että ihan vain vähän juteltiin ja halailtiin.
Olin lusikassa vaimon takana ja ohjasin tuppikullini tiukan pillun sisään tuntien kuinka se sykki ihanasti.
Aivan varmaan oli kaverin spermaa vielä sisällä kun luistin niin hyvin.
Kehuin vaimoa kuinka olen niin ylpeä että minulla on niin haluttava ja kiimainen narttu vaimo!
Hoin vielä nussiessani että nyt saat sitten antaa sille minun kaverille sitten tiukkaa vittuasi!
Me nussitaan sitten kimpassa ja saat ottaa suihin kun me vuorotellen nussitaan sua! Saat olla meidän kimppa narttuna! Vaimo inisi ihanasti ja sai useamman orkun ennen kuin laukesin, ihana sessio! Nyt nukkuu varmaan pitkään niin voin unelmoida sinusta kulta. Tuppikulli seisoo valmiina sinulle. 65ukmHuomenta 65ukm.aamu seisokkia just runkkaa ja kahvia juon.narttu vaimosi saanut nuorta kullia ilman kumia.tahtoisin ottaa tuppikullin suuhuni.mulla seisoo todella kovana.kiimalima vaan valuu.voisit maistaa sitä..m48
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.aamu seisokkia just runkkaa ja kahvia juon.narttu vaimosi saanut nuorta kullia ilman kumia.tahtoisin ottaa tuppikullin suuhuni.mulla seisoo todella kovana.kiimalima vaan valuu.voisit maistaa sitä..m48
Olet ihana! Haluun maistaa sun kiimaasi kulta.
Mennään 69 ja nautitaan pitkään, haluun imeä ja samalla hieroa kulliasi sekä kiveksiäsi, nuolla joka paikkaasi, välillä voisit mennä kontallesi niin että nuolen pepun reikääsi ja samalla lypsäen hieron roikkuvaa isoa kulliasi nuolen välillä kiveksiäsi ja välilihaa pitkin vedoin aina tiukalle pepun reijälle mihin upotan kieleni, on ihanaa kuvitella sinusta m48 Haluun sinua niin paljon! Nyt tulen ihan vapisen ja tärisen jäykistyen, spermat roiskuu! Olen salaa ottanut nartun eiliset pikkarit ja samalla tuoksutellut, nyt pyyhin omat spermani niihin. Tuli hyvä olo kiitos sinulle kulta. 65ukm - Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Olet ihana! Haluun maistaa sun kiimaasi kulta.
Mennään 69 ja nautitaan pitkään, haluun imeä ja samalla hieroa kulliasi sekä kiveksiäsi, nuolla joka paikkaasi, välillä voisit mennä kontallesi niin että nuolen pepun reikääsi ja samalla lypsäen hieron roikkuvaa isoa kulliasi nuolen välillä kiveksiäsi ja välilihaa pitkin vedoin aina tiukalle pepun reijälle mihin upotan kieleni, on ihanaa kuvitella sinusta m48 Haluun sinua niin paljon! Nyt tulen ihan vapisen ja tärisen jäykistyen, spermat roiskuu! Olen salaa ottanut nartun eiliset pikkarit ja samalla tuoksutellut, nyt pyyhin omat spermani niihin. Tuli hyvä olo kiitos sinulle kulta. 65ukmTeki hyvää laueta kulta..olet kiihottava..m48
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Teki hyvää laueta kulta..olet kiihottava..m48
65ukm sun tuppikulli ollut mielessä taas tänään.m48
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
65ukm sun tuppikulli ollut mielessä taas tänään.m48
48m niin olet sinäkin kulta isokulli ollut mielessäni 65ukm
- Anonyymi00066
Kiinnostavaa ja kiihottavaa.
- Anonyymi00070
🥰 m48 Huomenta, täällä olisi tuppikulli valmiina sessioon, kävin vessassa laittamassa liukuvoidetta ja kuvittelen tiukkaa pepun reikääsi kun runkkaan.
Kuvittelen että olet kontilleen ja hieron tuppikullini peppusi vaossa, välillä työnnän sormeni sun sisääsi tuntien kuinka se tiukasti supistelee ihanasti sormeani vasten. Välillä hieron kiinteitä kiveksiäsi ja runkkaan komeaa isoa kulliasi.
Laitoin myös omaan pepun reikääni liukuvoidetta ja kuiskaan sinulle kulta että nussi minua.
Haluan saada ihanan ison kullisi sisääni.
Pyydän sinua menemään selälleen ja tulen päällesi ratsastamaan, iso ihana kullisi seisoo komeasti kun laskeudun päällesi.
Asetan sen tiukan neitsyt reikäni huulille ja laskeudun tuntien vähän kipuakin mutta haluan saada kulta sinua niin paljon että kun olet päässyt supistajalikaseni ohi niin tuntuu niin hyvältä että meinaan jo saada orkun, näet kuinka tuppikullini seisoo sykkien vatsaasi vasten heiluen kun ratsastan päälläsi kulta.
Otat lantiostani kiinni ja nussit koko ajan kovemmin syvälle sisääni.
Iso kullisi osuu ihanasti eturauhaseen ja tulen!!! Spermat roiskuu päällesi, ne lentää sykkien varmaan 10 riuskausta! Ja tunnen kuinka sinä rakas laukeat sisääni!!! Ihanaa tuntea kullisi syöksevän spermaasi sisääni, olet ihana RAKAS! Olihan ihana sessio kiitos m48, nyt on hyvä olo. Pusu pusu 65ukm.- Anonyymi00071
Huomenta 65ukm.olin eilen yhen tutun naisen luona.käytiin syömässä ja sen jälkeen rouvan luo naimaan.oli kiimainen nainen.m48
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.olin eilen yhen tutun naisen luona.käytiin syömässä ja sen jälkeen rouvan luo naimaan.oli kiimainen nainen.m48
Kiva että pääsit naimaan, oliko hyvä pillu rouvalla, tykkääkö isoista kulleista? nuolitko, imitkö tissiä ja nännejä. Narttu lähti taas "shoppaileen" kauppoihin, huomasin että aamusta tuli viestejä ja meni kylppäriin joksikin aikaa.
Sitten sanoi että menee pariksi tunniksi vähän shoppeileen.
Taitaa olla nyt tosi kiimassa siihen nuorempaan kaveriin.
Hyvä vain että narttu on tyytyväinen ja saa nauttia elämästä. 65ukm - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kiva että pääsit naimaan, oliko hyvä pillu rouvalla, tykkääkö isoista kulleista? nuolitko, imitkö tissiä ja nännejä. Narttu lähti taas "shoppaileen" kauppoihin, huomasin että aamusta tuli viestejä ja meni kylppäriin joksikin aikaa.
Sitten sanoi että menee pariksi tunniksi vähän shoppeileen.
Taitaa olla nyt tosi kiimassa siihen nuorempaan kaveriin.
Hyvä vain että narttu on tyytyväinen ja saa nauttia elämästä. 65ukm65ukm oli kyl halukas viisvitonen nainen.nuolin ja näykin isoja nännejä.nautti kun nuolin vittua.hiukan löysähkö vittu rouvalla.alettiin jo autossa suudella hyvällä.kostui aika nopeasti.sanoi et haluaa alkaa tapailla.narttu vaimosi saa taas nuorta kullia.nyt tekisi mieli ottaa sun tuppikulli suuhun.m48
- Anonyymi00074
Huomenta m48, eilen vaimon tultua illalla kotiin näin että aivan varmaan on saanut kullia.
Posket oikein punoitti kun meni kylppäriin.
Viipyi tovin siellä kun vaihtoi vaatteet ja tuli sohvalle katsomaan telkkaria.
Meni ihan viereen ja otin kainaloon, paijasin ja kysyin oliko kivaa olla vähän hullingolla.
Vaimo ihanasti hymyili ja sanoi että oli ihan kivaa...
Hiljalleen hivutin käteni nartun pillulle tuntien kuinka se hätkähti kun niin herkkänä sen pillu oli.
Hieroin hiljaa tuntien kuinka märkänä ja spermainen pillu oli, sanoin että haluan nuolla ja riisuin pikkarit pois, voi miten turvonnen näköinen nartun pillu oli.
Nuolin ja tunsin sperman tuoksun sekä maun.
Olin aivan kiimassa kun huomasin että spermaa vielä valuukin kun nuolin sitten äkkiä riisuin boxerini että saan upottaa tuppikullini tuohon nartun nussittuun vittuun. Olo ihanaa päästä viimein liukkaille.
Ei tarvinnut montaa vetoa kun laukesin. Kiitin narttua että olit ihana! Nyt vielä nukkuu tyytyväisiä.
Nyt kulta kuvittelen sinusta 🥰 65ukm- Anonyymi00075
Huomenta 65ukm. Ois kiihottava saada nussittua narttu vaimoasi.vedin kondomin just kovana seisovan kullini päälle ja runkkaan hiljalleen.m48
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Huomenta 65ukm. Ois kiihottava saada nussittua narttu vaimoasi.vedin kondomin just kovana seisovan kullini päälle ja runkkaan hiljalleen.m48
Nussia minua m48, kulta haluan saada isoa kulliasi, lupaan ensin ottaa suihin ja hieroa kiveksiäsi, sitten otat minut takaapäin rajusti, haluun olla sinun oma panosi.
Nyt tulen tuppikulli laukeaa sinulle!!! 65ukm - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Nussia minua m48, kulta haluan saada isoa kulliasi, lupaan ensin ottaa suihin ja hieroa kiveksiäsi, sitten otat minut takaapäin rajusti, haluun olla sinun oma panosi.
Nyt tulen tuppikulli laukeaa sinulle!!! 65ukmLaukea mun suuhun.haluan tuntea miten tuppikulli sykkii suussani.saat imeä isoa kulliani hetken.sitten käyt kontalle.tulen taaksesi ja painan hitaasti kullin sisään.tuntuu tiukalta..nussin sua rajummin.voihki ja sano miten iso mulla on..saat kyrpää kunnolla.ihana tuppikulli.m48
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Laukea mun suuhun.haluan tuntea miten tuppikulli sykkii suussani.saat imeä isoa kulliani hetken.sitten käyt kontalle.tulen taaksesi ja painan hitaasti kullin sisään.tuntuu tiukalta..nussin sua rajummin.voihki ja sano miten iso mulla on..saat kyrpää kunnolla.ihana tuppikulli.m48
Olet ihana isokulli, haluan sinua! Sulla on ihanan iso kyrpä! Aiii aivan kun se tuntuu niin isolta! Haluan olla sun oma panosi, nussi nussi mua rajusti! Ihanaaaa ihanan iso kyrpä! Tule tule! Mä tulen nyt!
Ota kortsu pois ja laukea pepun vakooni, nuole ja ime mun tuppikullia kulta, maista mun spermaani.
Kiitos nyt oli ihana sessio, aivan tärisin kun sain orkun. Kivaa päivää kulta! 65ukm - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olet ihana isokulli, haluan sinua! Sulla on ihanan iso kyrpä! Aiii aivan kun se tuntuu niin isolta! Haluan olla sun oma panosi, nussi nussi mua rajusti! Ihanaaaa ihanan iso kyrpä! Tule tule! Mä tulen nyt!
Ota kortsu pois ja laukea pepun vakooni, nuole ja ime mun tuppikullia kulta, maista mun spermaani.
Kiitos nyt oli ihana sessio, aivan tärisin kun sain orkun. Kivaa päivää kulta! 65ukmSä olet kiihottava.nyt kortsu täynnä spermaa.teki hyvää kulta.mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Sä olet kiihottava.nyt kortsu täynnä spermaa.teki hyvää kulta.mukavaa päivää tuppikulli.m48
🥰 Pusu kulta. 65ukm
- Anonyymi00081
🥰 Huomenta m48, eilen narttu oli koko illan kotona, viestiä sille kyllä tuli usein, välillä kävi kylppärissä ja vessassa lukemassa salaa minulta, näin kyllä että oli kiimassa sille nuoremmalle kaverille.
Sänkyyn mennessä kuiskien kysyin samalla hieroen herkkiä nännejä että onko se kaveri laittanut viestiä.
Sanoi että se olisi halunnut että olisin mennyt sen luokse yökylään kun sillä on viikko lomaa.
Sanoin että saat sä mennä jos haluat johon vaimo sanoi että olet ihana, en luvannut muuta kuin että huomenna käyn töiden jälkeen kun asuu reilun 100km päässä.
Sanoin että saat jäädä yöksikin jos haluut.
Mutta pyysin että ottaa vähän kuvia tai videoita ja lähettää minulle niitä huomenna illalla.
Vaimo lupasi jos vain kaveri suostuu.
Tunsin kuinka vaimon pillu oli aivan märkänä kiimasta, varmaan kiihoittui kun sai luvan huorata huomenna, kehuin vaimoa että pillusi on ihanan tiukka ja märkä.
Se kaveri on varmaan ihastunut sun muotoihisi ja tiukkaan pilluusi, tunsin kuinka vaimon pillu oikein skruittasi kun sai orkun, ihana tunne! Minä laukesin heti perään. Nyt haluisin saada isoa kortsu kulliasi suuhuni kulta, laukea kortsuusi niin otan sen sitten pois ja laitan tuppikullini sun spermaisen liukkaan kortsun sisään ja runkkaan kunnes laukean itse. 65ukm- Anonyymi00082
Huomenta.narttu nauttii kun saa nuorta kullia.tahtoisin myös nussia huorahtavaa vaimoasi..saisit ottaa suuhun ison kullini.voisit laittaa kondomin päälle kun alat imemään.nuole mun kiinteitä kiveksiä myös..ota kulli syvälle suuhusi.m48
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Huomenta.narttu nauttii kun saa nuorta kullia.tahtoisin myös nussia huorahtavaa vaimoasi..saisit ottaa suuhun ison kullini.voisit laittaa kondomin päälle kun alat imemään.nuole mun kiinteitä kiveksiä myös..ota kulli syvälle suuhusi.m48
Otan kulta otan, yritän ottaa kullisi niin syvälle kuin saan, nussi mua suuhuni! Haluun saada sun iso kulliasi m48, runkkaan kuvittelen sinusta ja kohta laukean, tiukan esinahakani alta tulee märkä sileä terskani esiin, nyt tulee!!! Spermaa roiskuu sykkien monta kertaa vaimon pikkareille. 65ukm
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Otan kulta otan, yritän ottaa kullisi niin syvälle kuin saan, nussi mua suuhuni! Haluun saada sun iso kulliasi m48, runkkaan kuvittelen sinusta ja kohta laukean, tiukan esinahakani alta tulee märkä sileä terskani esiin, nyt tulee!!! Spermaa roiskuu sykkien monta kertaa vaimon pikkareille. 65ukm
Haluan nuolla sun spermat nartun pikkareilta.imisin vielä viimeiset tipat suoraan tuopikullistasi.vetäisin tiukan esinahan taakse ja nuolisin terskan puhtaaksi.nyt mulla tulee..kulta.m48
- Anonyymi00085
Oli kiva katsoa kun narttu valmistatui kiireessä ottamaan illan kyläreissua varten.
Otti seksiasuja ja liukuvoidetta mukaan.
Varmaan saa kaverin kunnon kyydit vaimoltani.
Vielä sanoin että laita sitten viestiä ja videoo tai kuvia sessiosta.
Hymyili ihanasti ja annoin lähtöpusun.
Vähän taitaa olla minussa aisurivikaa...
Kivaa päivää m48 nautitaan me toisistamme 🥰 65ukm- Anonyymi00086
65ukm tarviiko narttu vaimosi liukuvoidetta,eikö kostu tarpeeksi.vai antaako tiukkaa peppureikää nuorelle miehelle.mua kiihottaa tosi paljon tuollaiset huorahtavat vanhat naiset.nyt seisoo iso kulli kovana.saisit ottaa suuhun nyt.vetäisit kortsun kulliini ja kävisit kontalle kulta.panisin sua rajusti.m48
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
65ukm tarviiko narttu vaimosi liukuvoidetta,eikö kostu tarpeeksi.vai antaako tiukkaa peppureikää nuorelle miehelle.mua kiihottaa tosi paljon tuollaiset huorahtavat vanhat naiset.nyt seisoo iso kulli kovana.saisit ottaa suuhun nyt.vetäisit kortsun kulliini ja kävisit kontalle kulta.panisin sua rajusti.m48
m48 kyllä vielä hyvin kostuu mutta kun naidaan pitkään ja moneen kertaan niin käytämme liukuvoiteita kun pillu on niin turvoksissa ettei meinaa kulli enään sisään mennä.
On laittanut nyt illalla muutaman kuvan kun istuu kaverin sylissä mutta ei videota kun pyysin että näkisin kuinka saa nuorta kullia.
Saisit nussia minua rajusti kulta, haluun saada sun isoa kulliasi.
Tuppikulli seisoo sinulle ja runkkaan fantasoiden sinusta kulta. 65ukm - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
m48 kyllä vielä hyvin kostuu mutta kun naidaan pitkään ja moneen kertaan niin käytämme liukuvoiteita kun pillu on niin turvoksissa ettei meinaa kulli enään sisään mennä.
On laittanut nyt illalla muutaman kuvan kun istuu kaverin sylissä mutta ei videota kun pyysin että näkisin kuinka saa nuorta kullia.
Saisit nussia minua rajusti kulta, haluun saada sun isoa kulliasi.
Tuppikulli seisoo sinulle ja runkkaan fantasoiden sinusta kulta. 65ukmKulta 🥰 huomenta, eilen illalla vaimo laittoi vielä muutaman kuvan kaverista.
Näyttää nuoremmalta kuin on, tummahiuksinen komea vartaloinen, komean näköinen normi 13-15cm paljas terskainen kulli näkyi kuvissa, pienet kiinteät kivekset ja runsas tummahiuksinen karvoitus. Vaimo sanoi että koko ajan seisoo komeasti ja saa uuden seisokin nopsaan.
Kuulemma hyvin suuhun sopiva ja spermaa tulee paljon! Tykkää imee tissiä ja nännejä niin että pitää kuulemma vähän väliä toppuuttaa kun niin hellänä, nuolee pilluakin niin kuin ei olisi ikinä ennen saanut. Vaimoa vähän hävettää kun fritsuja on joka paikassa, sanoi että töihin pitää keksiä joku huivi kaulaan, tulee varmaan jo tänään kotiin?
Nyt seisoo tuppikulli sinulle m48 🥰 et usko kuinka paljon haluan sinua kulta, runkkaan kuvittelen että otat tupessa suihin ja kun laukean vedät tiukan esinahan terskani yli ja imet herkkää spermaista terskaani. Oot ihana! 65ukm - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Kulta 🥰 huomenta, eilen illalla vaimo laittoi vielä muutaman kuvan kaverista.
Näyttää nuoremmalta kuin on, tummahiuksinen komea vartaloinen, komean näköinen normi 13-15cm paljas terskainen kulli näkyi kuvissa, pienet kiinteät kivekset ja runsas tummahiuksinen karvoitus. Vaimo sanoi että koko ajan seisoo komeasti ja saa uuden seisokin nopsaan.
Kuulemma hyvin suuhun sopiva ja spermaa tulee paljon! Tykkää imee tissiä ja nännejä niin että pitää kuulemma vähän väliä toppuuttaa kun niin hellänä, nuolee pilluakin niin kuin ei olisi ikinä ennen saanut. Vaimoa vähän hävettää kun fritsuja on joka paikassa, sanoi että töihin pitää keksiä joku huivi kaulaan, tulee varmaan jo tänään kotiin?
Nyt seisoo tuppikulli sinulle m48 🥰 et usko kuinka paljon haluan sinua kulta, runkkaan kuvittelen että otat tupessa suihin ja kun laukean vedät tiukan esinahan terskani yli ja imet herkkää spermaista terskaani. Oot ihana! 65ukmHuomenta 65ukm.kahvia juon ja runkkaa kovana seisovaa kullia.imisin sun tuppikullia.tahtoisin spermat suuhuni..m48
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.kahvia juon ja runkkaa kovana seisovaa kullia.imisin sun tuppikullia.tahtoisin spermat suuhuni..m48
Ihanaa kulta kun tulit fantasoimaan kanssani, olen juuri laukeamassa, ihan tärisen kun olen niin kiimassa sinuun m48 nyt tulee!!! Spermaa tulee sykkien ja annan lentää pitkälle.
Et usko kuinka paljon haluan saada sinua kulta, haluun sun ihanaa isoa kulliasi. Tänään lupasin vaimolleni että menen päivällä viemään anoppia kauppaan ja asioille, varmaan saan nussia anoppia. 65ukm - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit fantasoimaan kanssani, olen juuri laukeamassa, ihan tärisen kun olen niin kiimassa sinuun m48 nyt tulee!!! Spermaa tulee sykkien ja annan lentää pitkälle.
Et usko kuinka paljon haluan saada sinua kulta, haluun sun ihanaa isoa kulliasi. Tänään lupasin vaimolleni että menen päivällä viemään anoppia kauppaan ja asioille, varmaan saan nussia anoppia. 65ukmTule mun suuhun äänekkäästi kulta...jatkan imemistä..vedän tiukan esinahan taakse..nuolen terskaasi ja imen voimakkaasti.en anna sun seisokin laskea.samalla hyväillen sun tiukkaa reikää..nyt mulla tulee..kulta olet kiihottava...m48
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Tule mun suuhun äänekkäästi kulta...jatkan imemistä..vedän tiukan esinahan taakse..nuolen terskaasi ja imen voimakkaasti.en anna sun seisokin laskea.samalla hyväillen sun tiukkaa reikää..nyt mulla tulee..kulta olet kiihottava...m48
Olet ihana m48, tykkään susta! ihana kun sormettaisit tiukkaa neitsyt reikääni, Heti alkoi seisoo uudestaan kun luin viestiäsi, pusu pusu kulta! 65ukm
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Olet ihana m48, tykkään susta! ihana kun sormettaisit tiukkaa neitsyt reikääni, Heti alkoi seisoo uudestaan kun luin viestiäsi, pusu pusu kulta! 65ukm
Kerrostalo anopille et narttu vaimosi saa nuorta kullia..tekisikö sun mieli sen nuoren miehen kullia..alkaa taas kulli seisoa..tekee mieli sun tuppikullia.m48
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kerrostalo anopille et narttu vaimosi saa nuorta kullia..tekisikö sun mieli sen nuoren miehen kullia..alkaa taas kulli seisoa..tekee mieli sun tuppikullia.m48
Nyt täytyy poistua suihkuun.mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Lupasin vaimolle etten puhu sen menoista mitään anopille, se sanoi sille ettei pääse sitä viemään kun on "työhommia", ihan komea kaveri ja sen kulli varmaan sopisi peppuuni helposti, vaimolleni laitoin eilen että anna pojan vähän kokeilla meneekö kakkoseen, ei vastannut siihen mitään, voihan olla että kaveri on saanut viedä vaimon peppu neitsyyden? Sun isoa kyllä haluisin nytkin saa, susta tykkään 🥰 kulta. 65ukm
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Lupasin vaimolle etten puhu sen menoista mitään anopille, se sanoi sille ettei pääse sitä viemään kun on "työhommia", ihan komea kaveri ja sen kulli varmaan sopisi peppuuni helposti, vaimolleni laitoin eilen että anna pojan vähän kokeilla meneekö kakkoseen, ei vastannut siihen mitään, voihan olla että kaveri on saanut viedä vaimon peppu neitsyyden? Sun isoa kyllä haluisin nytkin saa, susta tykkään 🥰 kulta. 65ukm
Menin anopille jo ennen puoltapäivää, se oli justiinsa käynyt suihkussa ja oli vielä kylpytakki päällä kun menin, se sanoikin että tulitkin jo vähän aikaisemmin enkä ole ehtinyt vielä laittaa mitään vaateita päälleni.
Sanoin ettei se haittaa anna nyt edes vähän halaan kun on ollut ikävä anoppiani, kylpytakin vyö oli niin huonosti kiinni että kylpytakki aukesi ja näin anopin aarteet, wau! Sanoin että sainhan vävy edes vähän silmäruokaa.
Johon anoppi mitä nyt tämmöisessä vanhassa mummossa nyt nähtävää olisi, sanoin että olette tyttäresi kanssa kuin kaksi marjaa.
Sanoin että haluisin antaa sinulle nautintoja.
Anoppi sanoi että jos haluat niin mennään ensin sänkyyn ja sitten asioille.
Oli kyllä ihanaa nussia vanhaa kiimaista mummoa, jonkun aikaa piti hieroa ja nuolla ennen kuin anopin pillu kostui muttei liikaa niin tuntui kivalta kun oli kitkaa enemmän ja laukesin nopsaan, sai anoppikin orkun tai sitten osasi näytellä sen hyvin. - Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Menin anopille jo ennen puoltapäivää, se oli justiinsa käynyt suihkussa ja oli vielä kylpytakki päällä kun menin, se sanoikin että tulitkin jo vähän aikaisemmin enkä ole ehtinyt vielä laittaa mitään vaateita päälleni.
Sanoin ettei se haittaa anna nyt edes vähän halaan kun on ollut ikävä anoppiani, kylpytakin vyö oli niin huonosti kiinni että kylpytakki aukesi ja näin anopin aarteet, wau! Sanoin että sainhan vävy edes vähän silmäruokaa.
Johon anoppi mitä nyt tämmöisessä vanhassa mummossa nyt nähtävää olisi, sanoin että olette tyttäresi kanssa kuin kaksi marjaa.
Sanoin että haluisin antaa sinulle nautintoja.
Anoppi sanoi että jos haluat niin mennään ensin sänkyyn ja sitten asioille.
Oli kyllä ihanaa nussia vanhaa kiimaista mummoa, jonkun aikaa piti hieroa ja nuolla ennen kuin anopin pillu kostui muttei liikaa niin tuntui kivalta kun oli kitkaa enemmän ja laukesin nopsaan, sai anoppikin orkun tai sitten osasi näytellä sen hyvin.65ukm kiihottaa ajatus et nauttisit narttu vaimosi kanssa samasta kullista.nuori mies ois nussinut teitä molempia.pitäisit varmaan kun saisit lyhyempää ja ohuempaa sisääsi.onko anoppisi äänekäs sängyssä.nyt on kulta iso kyrpä ihan kovana m48
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
65ukm kiihottaa ajatus et nauttisit narttu vaimosi kanssa samasta kullista.nuori mies ois nussinut teitä molempia.pitäisit varmaan kun saisit lyhyempää ja ohuempaa sisääsi.onko anoppisi äänekäs sängyssä.nyt on kulta iso kyrpä ihan kovana m48
Antaa vaimon nauttia yksin kaverista, en halua mennä ainakaan vielä kimppaa, anoppi on kyllä äänekäs ja sanoo suoraan mitä haluaa että teen, tykkää kun sormetan peppua mutta sanoo etten saa nussia kun minulla on kuulemma niin iso, haluisin ottaa sun isoa suuhuni kulta. Vaimo löhöö sohvalla tyytyväisenä ja muutama viesti on varmaan kaverilta tullut? 65ukm
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Antaa vaimon nauttia yksin kaverista, en halua mennä ainakaan vielä kimppaa, anoppi on kyllä äänekäs ja sanoo suoraan mitä haluaa että teen, tykkää kun sormetan peppua mutta sanoo etten saa nussia kun minulla on kuulemma niin iso, haluisin ottaa sun isoa suuhuni kulta. Vaimo löhöö sohvalla tyytyväisenä ja muutama viesti on varmaan kaverilta tullut? 65ukm
Nyt saisit isoa suuhun.voisit laittaa kondomin sen päälle jos tahdot et panen sua.pian laukean kulta..m48
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Nyt saisit isoa suuhun.voisit laittaa kondomin sen päälle jos tahdot et panen sua.pian laukean kulta..m48
Haluisin että nussisit mua kortsun kanssa tiukkaan peppuuni kulta, ihanaa kun tulit kuvitellen että panet minua, illalla nussin narttua ja kuiskin samalla sinusta että haluisit kimppaan meidän kanssa. 65ukm
- Anonyymi00101
Huomenta m48 🥰 olihan narttu kiimainen illalla sängyssä. Pyysin menemään kontilleen, oli ihana näky kun odotti peppu pystyssä että saa kullia.
Kuiskin että nyt saat antaa välillä mun kaverillekin pillua, saat olla meidän kimppa huomasin.
Oli ihana katsoa kun on trimmanut pillun karvat siistiksi niin että pillun huulet ja klitta näkyvät vain pullealla kummulla on pieni kiitorata.
Työnsin tuppikullini heti suoraan märkään vittuun ja hoin että nyt saa mun oma narttu huora kullia!
Nussin voimalla samalla hokien että olet ihana kiimainen narttu huora! Lupaathan antaa samanlailla minun kaverille kun sille nuoremmalle kaverille.
Olethan kiltti, narttu inisi ja huokaillen sanoi, lupaan kulta lupaan olla kiltti, vähän samalla läpsin pepulle ja työnsin sormeni tiukkaan pepun reikään.
Tunsin nartun pillun supistelevan ja huutaa saadessaan orkun!!! Vedin tuppikullini pois juuri ennen kuin laukesin ja ruiskin spermat pepun reijälle ja vakoon, vielä haluisin nuolla tiukkaa pepun reikää kuvittelen että se on sinun spermaasi. Olihan taas ihana sessio. Nyt laitoin kahvin tippumaan ja alan unelmoimaan sinun isosta kullistasi kulta. 65ukm- Anonyymi00102
Huomenta 65ukm.iso kulli on jo kovana.ois kiihottava panna yhdessä vaimoasi.kiihottava vanha lutka sais suuhun ja vittuun yhtä aikaa kullia.onko tuppikulli jo kovana kädessä..m48
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.iso kulli on jo kovana.ois kiihottava panna yhdessä vaimoasi.kiihottava vanha lutka sais suuhun ja vittuun yhtä aikaa kullia.onko tuppikulli jo kovana kädessä..m48
Kyllä on kovana kun sinusta fantasoin, juuri noin haluisin antaa narttu vaimolle nautintoja,
saisi koko ajan kullia meiltä molemmilta ja vaikka se uusi vaimonkin kaveri saa tulla mukaan jos vaimo haluisi, saisi kerrankin narttu kunnolla kyrpää joka suunnasta. Nyt on tuppikulli kovana ja terska näkyy kiimalimasta märkänä tiukan esinahkani alta,
Tulen nyt tulen, spermaa tulee ja roiskuu sykkien sinulle isokulli, olet ihana ja haluttavan kiimainen poikaystäväni kulta. 65ukm - Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kyllä on kovana kun sinusta fantasoin, juuri noin haluisin antaa narttu vaimolle nautintoja,
saisi koko ajan kullia meiltä molemmilta ja vaikka se uusi vaimonkin kaveri saa tulla mukaan jos vaimo haluisi, saisi kerrankin narttu kunnolla kyrpää joka suunnasta. Nyt on tuppikulli kovana ja terska näkyy kiimalimasta märkänä tiukan esinahkani alta,
Tulen nyt tulen, spermaa tulee ja roiskuu sykkien sinulle isokulli, olet ihana ja haluttavan kiimainen poikaystäväni kulta. 65ukmVanha narttu nauttisi kun saisi kolmea miestä.sä voisit myös ottaa suuhun pientä kullia nartun poikaystävällä.tahtoisin nuolla sun spermat vaimosi pakaroiden välistä.sais lutka samalla kieltä tiukkaan pyllyreikään.nyt kulta laukean..tulee kulta..m48
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Vanha narttu nauttisi kun saisi kolmea miestä.sä voisit myös ottaa suuhun pientä kullia nartun poikaystävällä.tahtoisin nuolla sun spermat vaimosi pakaroiden välistä.sais lutka samalla kieltä tiukkaan pyllyreikään.nyt kulta laukean..tulee kulta..m48
Ihanaa kun saadaan nauttia toisistamme, narttu heräsi ja meni aamupisulle, joskus kuiskin sille taas näistä meidän fantasioista kulta. Kivaa päivää kulta. 65ukm
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ihanaa kun saadaan nauttia toisistamme, narttu heräsi ja meni aamupisulle, joskus kuiskin sille taas näistä meidän fantasioista kulta. Kivaa päivää kulta. 65ukm
Ois kiihottava katsoa kun narttu pissaa.samalla vois antaa kullin imettäväksi.nuolisin nartun vitun puhtaaksi kun pissannut.sitten saisi lutka isoa kullia takaa.kivaa päivää myös sinulle kiihottava tuppikulli.m48
- Anonyymi00107
Nuorempana auto ajeluilla kävi kyykky pissillä levähdys paikoilla ym. Oli kivaa katsoa ja kuullakin suihkeen ääni, kyllä olin ylpeä jos joku sattui näkemäänkin, se jotenkin kiihoitti minua jos joku näki edes vilaukselta vaimoni pillun. 65ukm
- Anonyymi00108
65ukm oisipa kiihottava katsoa kun narttu vaimosi on kyykkypissalla.sen jälkeen saisi isoa kullia sisäänsä.alkaa tehdä mieli vaimosi harmaa karvaista vanhaa vittua.onko tuppikulli ollut kovana tänään.oletko ajatellut nartun poikaystävän terhakkaasti seisovaa kullia.m48
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
65ukm oisipa kiihottava katsoa kun narttu vaimosi on kyykkypissalla.sen jälkeen saisi isoa kullia sisäänsä.alkaa tehdä mieli vaimosi harmaa karvaista vanhaa vittua.onko tuppikulli ollut kovana tänään.oletko ajatellut nartun poikaystävän terhakkaasti seisovaa kullia.m48
m48 🥰 Huomenta, ei ole sen nuoren kundin kulli ollut samanlailla kun sinun kulta isokullisi minun ajatuksissani.
Vaimo mielessä varmaan on oli kun taas koko illan viestittelivät toisilleen.
Oli kyllä sänkyyn mennessämme tosi kiimainen ja kun vielä kehuin että on minulla ihana haluttava kiimainen narttu vaimo.
Kysyisin kuiskaten samalla nussiessa että haluuko viikonloppuna mennä kaverin luokse?
Kuulin vaimon ujostellen hiljaa kysyen että saanko mennä?
Sanoin että saat kun lupaat ottaa kuvia vähän enemmän ja puhelimella videonkin jos kaveri antaa luvan kuvata session.
Vaimo sanoi että olet kiltti johon sanoin että haluan että saat nauttia ja minäkin nautin ja olen ylpeä kun on niin haluttava vaimo.
Kyllä nartun kiimainen pillu sykki ja peppu pyöri kun nussin sitä rajusti, varmaan fantasoi samalla nuoresta kaverista.
Saa nähdä minkälaisia raunkkaus matskua saan viikonloppuna.
Nyt kulta tuppikulli olisi valmiina sinun käsittelyyn, saisit tehdä ihan mitä haluisit ja myös lupaan tehdä sinulle kulta ihan mitä haluat.
Iso sileä terskani kurkkii jo tiukan esinahan alta ja posliini kivekseni on pinkeänä. Haluun sinua!!! 65ukm - Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
m48 🥰 Huomenta, ei ole sen nuoren kundin kulli ollut samanlailla kun sinun kulta isokullisi minun ajatuksissani.
Oli kyllä sänkyyn mennessämme tosi kiimainen ja kun vielä kehuin että on minulla ihana haluttava kiimainen narttu vaimo.
Kysyisin kuiskaten samalla nussiessa että haluuko viikonloppuna mennä kaverin luokse?
Sanoin että saat kun lupaat ottaa kuvia vähän enemmän ja puhelimella videonkin jos kaveri antaa luvan kuvata session.
Vaimo sanoi että olet kiltti johon sanoin että haluan että saat nauttia ja minäkin nautin ja olen ylpeä kun on niin haluttava vaimo.
Kyllä nartun kiimainen pillu sykki ja peppu pyöri kun nussin sitä rajusti, varmaan fantasoi samalla nuoresta kaverista.
Nyt kulta tuppikulli olisi valmiina sinun käsittelyyn, saisit tehdä ihan mitä haluisit ja myös lupaan tehdä sinulle kulta ihan mitä haluat.
Iso sileä terskani kurkkii jo tiukan esinahan alta ja posliini kivekseni on pinkeänä. Haluun sinua!!! 65ukmPitäkää nyt jo vanhat pukit ne päänne ja vetoketjunne kiinni prkl!
Tommosta homoilua jaksa kukaan joka päivä edes sivusta seurata. - Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
Iso sileä terskani kurkkii jo tiukan esinahan alta ja posliini kivekseni on pinkeänä. Haluun sinua!!! 65ukmHuomenta 65ukm.saisinpa nyt tuppikullin suuhuni.nuolisin sun kiinteitä posliini kiveksiä.tahtoisin nuuhkia nartun tikkareita ja maistaa niistä vitun maun.m48
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.saisinpa nyt tuppikullin suuhuni.nuolisin sun kiinteitä posliini kiveksiä.tahtoisin nuuhkia nartun tikkareita ja maistaa niistä vitun maun.m48
Ihanaa kulta kun tulit sessiolle kanssani, saisit tuoksuttaa ja nuolla nartun kiimaisia pikkareita kun imisin ihanaa isoa kulliasi, hieroisin kiveksiäsi ja vähän sormella koittaisin tiukkaa pepun reikääsi, haluisin minä suihkupudasta pepun reikääsi kielellä nuolla ja nussia.
Ihanaa kun samaan aikaan nuolisit kiveksiäni, nyt tulen! tulen kulta suuhusi, ai että tuntuu hyvältä olet ihanaaaaaa!!! Kohta herätän nartun aamupisulle ja pesulle. 65ukm - Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit sessiolle kanssani, saisit tuoksuttaa ja nuolla nartun kiimaisia pikkareita kun imisin ihanaa isoa kulliasi, hieroisin kiveksiäsi ja vähän sormella koittaisin tiukkaa pepun reikääsi, haluisin minä suihkupudasta pepun reikääsi kielellä nuolla ja nussia.
Ihanaa kun samaan aikaan nuolisit kiveksiäni, nyt tulen! tulen kulta suuhusi, ai että tuntuu hyvältä olet ihanaaaaaa!!! Kohta herätän nartun aamupisulle ja pesulle. 65ukmOis kiihottava katsoa kun narttu pissaa.sen jälkeen voitais nussia sitä kimpassa.nyt tulee kulta...m48
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ois kiihottava katsoa kun narttu pissaa.sen jälkeen voitais nussia sitä kimpassa.nyt tulee kulta...m48
Itseäkin kiihottaa se suihkeen ääni mikä kuulostaa ihanalta kun sillä on oikein kova pissahätä, myös välillä kun se saa märän orkun nautin sen skruittaamisesta, nam! 65ukm
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Itseäkin kiihottaa se suihkeen ääni mikä kuulostaa ihanalta kun sillä on oikein kova pissahätä, myös välillä kun se saa märän orkun nautin sen skruittaamisesta, nam! 65ukm
Kyllä viestiä pukkaa nartulle koko ajan varmaan se nuori kundi on kiimassa meidän narttuun.
Nyt laittaa itseään kylppärissä ja saa nähdä lähteekö jo tänään suoraan töistä sen luokse vai lauantaina? kivaa päivää isokulli viestitellään me tänne kulta. 65ukm - Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Tuntui hyvältä roiskia spermat.olet kiihottava.täytyy poistua nyt.kivaa päivää.m48
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Tuntui hyvältä roiskia spermat.olet kiihottava.täytyy poistua nyt.kivaa päivää.m48
65ukm meneekö narttu tänään poikaystävän luo.kävin hakemassa kondomeja kun se viisvitonen nainen tulee tänään mun luo.lämmitän saunan ja vähän viiniä.m48
- Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
65ukm meneekö narttu tänään poikaystävän luo.kävin hakemassa kondomeja kun se viisvitonen nainen tulee tänään mun luo.lämmitän saunan ja vähän viiniä.m48
m48 kyllä narttu meni innoissaan nuoren kaverin nussittavaksi, laittoi viestiä että tulee sunnuntaina takaisin. Lupasi kyllä laitta kuvia tai videoita jos ehtii. Täällä kulli pystyssä jo odotan että lähettää niitä. Kivaa sauna iltaa kulta ja nussi minunkin puolesta 55 rouvaa. 65ukm
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
m48 kyllä narttu meni innoissaan nuoren kaverin nussittavaksi, laittoi viestiä että tulee sunnuntaina takaisin. Lupasi kyllä laitta kuvia tai videoita jos ehtii. Täällä kulli pystyssä jo odotan että lähettää niitä. Kivaa sauna iltaa kulta ja nussi minunkin puolesta 55 rouvaa. 65ukm
Narttu vaimosi saa taas nuorta kullia.sauna lämpenee just.naisystävä tuli joku aika sitten.ollaan vasta suudeltu.kiihottava näky.tiukat vaaleat farkut ja aika kiinteä peppu.m48
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Narttu vaimosi saa taas nuorta kullia.sauna lämpenee just.naisystävä tuli joku aika sitten.ollaan vasta suudeltu.kiihottava näky.tiukat vaaleat farkut ja aika kiinteä peppu.m48
Huomenta m48 oliko kiva ilta 55 rouvan kanssa, antoiko nuolla ja nussia, minä jouduin pitkään eilen illalla odottaa vaimolta viestiä ja katsoin sillä välin nettipornoa xhamsterista.
Sitten lopuksi klo22 kilahti kännykkään viestiä kun kuvassa vaimo ottaa kaverin kullia suuhunsa, varmaan oli kaverin ottamia kuvakulmasta päätellen. Komea nuoren miehen pienempi kulli seisoi terska paljaana ja hyvin mahtui nartun suuhun ihan syväkurkku malliin.
Pari muuta kuvaa kun lähetyssaarnaaja asennossa kulli menossa nartun tiukkaan vittuun.
Yhdessä kuvassa antaa takaapäin ja ainakin kuvittelin että antaisiko narttu nussia peppuunkin?
Ihania kiimaisia kuvia videoita ei laittaneet, kyllä vaimo varmaan nauttii oli kyllä komea vartaloinen nuori mies. Minä heräsin ja haluisin kulta sun isoa kulliasi 🥰 kuvittelen että nussit minua ensin suuhuni ja sitten peppuuni. 65ukm - Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Huomenta m48 oliko kiva ilta 55 rouvan kanssa, antoiko nuolla ja nussia, minä jouduin pitkään eilen illalla odottaa vaimolta viestiä ja katsoin sillä välin nettipornoa xhamsterista.
Sitten lopuksi klo22 kilahti kännykkään viestiä kun kuvassa vaimo ottaa kaverin kullia suuhunsa, varmaan oli kaverin ottamia kuvakulmasta päätellen. Komea nuoren miehen pienempi kulli seisoi terska paljaana ja hyvin mahtui nartun suuhun ihan syväkurkku malliin.
Pari muuta kuvaa kun lähetyssaarnaaja asennossa kulli menossa nartun tiukkaan vittuun.
Yhdessä kuvassa antaa takaapäin ja ainakin kuvittelin että antaisiko narttu nussia peppuunkin?
Ihania kiimaisia kuvia videoita ei laittaneet, kyllä vaimo varmaan nauttii oli kyllä komea vartaloinen nuori mies. Minä heräsin ja haluisin kulta sun isoa kulliasi 🥰 kuvittelen että nussit minua ensin suuhuni ja sitten peppuuni. 65ukmHei 65ukm.kyllä sain nuolla ja nussia.on kyl kiimainen nainen.halus ilman kondomia.eilen nuolin pitkään sauna puhdasta peppureikää.hyväilin terskalla tiukkaa reikää mut ei antanut painaa sisään.kertoi ettei ole enää neitsyt pylly.tänään vielä naitiin kahteen kertaan.nyt saisit ottaa vitulta maistuvan kullin suuhun ja imeä sen kovaksi..voisin panna sua jos haluaisit.samalla kun panen niin voisit haaveilla nartun poikaystävän julkista..olet ihana.m48
- Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Hei 65ukm.kyllä sain nuolla ja nussia.on kyl kiimainen nainen.halus ilman kondomia.eilen nuolin pitkään sauna puhdasta peppureikää.hyväilin terskalla tiukkaa reikää mut ei antanut painaa sisään.kertoi ettei ole enää neitsyt pylly.tänään vielä naitiin kahteen kertaan.nyt saisit ottaa vitulta maistuvan kullin suuhun ja imeä sen kovaksi..voisin panna sua jos haluaisit.samalla kun panen niin voisit haaveilla nartun poikaystävän julkista..olet ihana.m48
Huomenta m48, eilen illalla tuli kivoja seksisessio kuvia vaimolta sen kaverin kanssa.
Yhdessä kuvassa oli kaverin kulli juuri lauennut vaimon pillun kummulle, oli muuten runsaat paksut spermat, varmaan vaimo on saanut nauttia täysillä nuoren kaverin komeasta kullista.
Tulee tänään illalla kotiin kun kuulemma sataa vielä lunta.
On ihanaa sitten illalla nuolla ja nussia narttu vaimon herkkää araksi nussittua vittua ja kehua kuinka tykkään että minulla on niin haluttava vaimo. Saa nähdä onko kaveri imenyt fritsuja mihin paikkoihin? Viimeksi oli tissit ja peppukin saanut merkkaukset.
Nyt runkkaan tuppikullia kuvittelen samalla sinusta isokulli 🥰 haluun sua niin paljon! 65ukm - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Huomenta m48, eilen illalla tuli kivoja seksisessio kuvia vaimolta sen kaverin kanssa.
Yhdessä kuvassa oli kaverin kulli juuri lauennut vaimon pillun kummulle, oli muuten runsaat paksut spermat, varmaan vaimo on saanut nauttia täysillä nuoren kaverin komeasta kullista.
Tulee tänään illalla kotiin kun kuulemma sataa vielä lunta.
On ihanaa sitten illalla nuolla ja nussia narttu vaimon herkkää araksi nussittua vittua ja kehua kuinka tykkään että minulla on niin haluttava vaimo. Saa nähdä onko kaveri imenyt fritsuja mihin paikkoihin? Viimeksi oli tissit ja peppukin saanut merkkaukset.
Nyt runkkaan tuppikullia kuvittelen samalla sinusta isokulli 🥰 haluun sua niin paljon! 65ukmHuomenta 65ukm.joko tuppikulli roiskaisi spermat.ajattelitko nartun poikaystävän kullia runkatessa.otin just kullin käteen ja aloitin runkkaamaan.nopeasti on kovana kun ajattelen sun tuppikullia.nyt voisit ottaa suuhun kulta .m48
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.joko tuppikulli roiskaisi spermat.ajattelitko nartun poikaystävän kullia runkatessa.otin just kullin käteen ja aloitin runkkaamaan.nopeasti on kovana kun ajattelen sun tuppikullia.nyt voisit ottaa suuhun kulta .m48
Hei kulta 🥰 ei ole vaimon kaverin kulli ollut mielessä mutta sun iso paljas terskaista kullia tekisi mieli saada suukotella ja ottaa suihin.
Kyllä aamusta runkkaisin sinusta m48 samalla fantasoin ja roiskasin spermat vatsalleni, osa lensi naamalleni ja kuvittelin sen olevan sinun spermaasi kulta. 65ukm - Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Hei kulta 🥰 ei ole vaimon kaverin kulli ollut mielessä mutta sun iso paljas terskaista kullia tekisi mieli saada suukotella ja ottaa suihin.
Kyllä aamusta runkkaisin sinusta m48 samalla fantasoin ja roiskasin spermat vatsalleni, osa lensi naamalleni ja kuvittelin sen olevan sinun spermaasi kulta. 65ukm65ukm tahtoisin saada sun spermat suuhuni.ois kiihottava tuntea miten tuppikulli sykkii suvussani kun tulet äänekkäästi.vetäisin tiukan esinahan taakse ja imemistä.mulla seisoo nyt ihan kovana.iso kyrpä olis valmiina työntämään sisääsi..m48
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
65ukm tahtoisin saada sun spermat suuhuni.ois kiihottava tuntea miten tuppikulli sykkii suvussani kun tulet äänekkäästi.vetäisin tiukan esinahan taakse ja imemistä.mulla seisoo nyt ihan kovana.iso kyrpä olis valmiina työntämään sisääsi..m48
Kulta haluun saada sun isoa kyrpääsi tiukkaan pepun reikääni, oot ihana kaveri m48, saat kyllä ottaa suihin ja spermat suuhusi. 65ukm
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Kulta haluun saada sun isoa kyrpääsi tiukkaan pepun reikääni, oot ihana kaveri m48, saat kyllä ottaa suihin ja spermat suuhusi. 65ukm
Voisit ensin ottaa suuhun hetken aikaa.laittaisit kondomin kovana seisovan kullini päälle.kävisit kontalle ja työntyisin sisääsi.voihki äänekkäästi kun panen.nussin rajusti.otan välillä ulos ja työnnyn uudestaan.saat isoa kyrpää kulta.voihki ja sano et mulla on iso.tunnet miten kullini sykkii spermat kondomin kun laukean äänekkäästi..m48
- Anonyymi00128
Huomenta m48 🥰 Kyllä oli narttu saanut nuorelta Tommilta kyytiä, vähän oli nolona kun tuli, Tommi oli imenyt fritsuja vähän joka paikkaan.
Vaimo sanoi ettei vähään aikaan kehtaa mennä edes naisten kanssa lenkkisaunaan.
Pillu oli sheivattu kokonaan posliiniksi ja sanoi että paikat on vähän hellänä vieläkin.
Salaa kävin tuoksuttamassa nartun seksiasuja pyykkikorista kun kävin kylpyhuoneessa, olihan ihanat kiiman tuoksut ja sperman kovettamat.
Illalla sänkyyn mennessä kuiskin ja kehuin että olen ylpeä kun minulla on noin haluttava vaimo.
Kysyin että annoitko Tommin viedä peppu neitsyyden, vaimo sanoi että annoin, sillä on sopivan kokoinen mutta oli se aluksi vähän sattui mutta oli kiltti ja hellä niin kuin lupasi, kortsulla ja liukkaria olivat käyttäneet.
Heti perään sanoi että sun ei kyllä mahdu sinne millään.
Vähän aikaa antoi lusikassa minulle pillua ja olin hellä kun paikat olivat vielä niin arat.
Nyt haluisin saada sinua kulta. 65ukm- Anonyymi00129
Huomenta 65ukm.runkkaan aamuseisokkia hiljalleen.voisit ottaa suuhun.m48
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.runkkaan aamuseisokkia hiljalleen.voisit ottaa suuhun.m48
Ihanaa kulta menen polvilleni ja kuvittelen että imen isoa ihanaa kulliasi samalla runkkaan kovaa tuppikulliani, tuntuu niin kiihoittavalta olla salaa kanssasi m48, tule nyt mun suuhuni!
Haluun maistaa spermaasi, kohta laukean ota sinä mun tuppikulli suuhusi, nyt tulee ime ime aaaahhhh! olet ihanaaaa! 65ukm - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Ihanaa kulta menen polvilleni ja kuvittelen että imen isoa ihanaa kulliasi samalla runkkaan kovaa tuppikulliani, tuntuu niin kiihoittavalta olla salaa kanssasi m48, tule nyt mun suuhuni!
Haluun maistaa spermaasi, kohta laukean ota sinä mun tuppikulli suuhusi, nyt tulee ime ime aaaahhhh! olet ihanaaaa! 65ukmOtan tuppikullin suuhuni.imen ja samalla hyväillen kiinteitä posliini kiveksiäsi.laukea kulta suuhuni.tunnen miten tiukka reikäsi supistelee sormeani vasten samalla kun saan spermat suuhuni..m48
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Otan tuppikullin suuhuni.imen ja samalla hyväillen kiinteitä posliini kiveksiäsi.laukea kulta suuhuni.tunnen miten tiukka reikäsi supistelee sormeani vasten samalla kun saan spermat suuhuni..m48
Olet ihana! haluun sinua! narttu laittaa itseään kylppärissä töihin, varmaan katsoo miten fritsut näkyy, nyt kuuluu ihana pissan suihke ja heti perään pide suihkun ääni. Joskus nuorempana antoi nuolla pillua heti pissaamisen jälkeen kun pyysin, naminami. kivaa päivää isokulli. 65ukm
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Olet ihana! haluun sinua! narttu laittaa itseään kylppärissä töihin, varmaan katsoo miten fritsut näkyy, nyt kuuluu ihana pissan suihke ja heti perään pide suihkun ääni. Joskus nuorempana antoi nuolla pillua heti pissaamisen jälkeen kun pyysin, naminami. kivaa päivää isokulli. 65ukm
Tekisi mieli nartun vanhaa posliini vittua.nuolisin puhtaaksi kun on pissannut.nyt tulee kulta...aaah..spermat kondomissa..teki hyvää.ihana tuppikulli olet..m48
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tekisi mieli nartun vanhaa posliini vittua.nuolisin puhtaaksi kun on pissannut.nyt tulee kulta...aaah..spermat kondomissa..teki hyvää.ihana tuppikulli olet..m48
Illalla kuiskin sitten nartulle sängyssä että kerroin kaverilleni kuinka olit sheivannut kokonaan posliiniksi ja se haluisi nuolla sun pilluasi, Varmaan tulee kiimaiseksi kun nuolen ja samalla kehun että näin annat sitten sen kaverin nuolla ja nauttia. 65ukm
- Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Illalla kuiskin sitten nartulle sängyssä että kerroin kaverilleni kuinka olit sheivannut kokonaan posliiniksi ja se haluisi nuolla sun pilluasi, Varmaan tulee kiimaiseksi kun nuolen ja samalla kehun että näin annat sitten sen kaverin nuolla ja nauttia. 65ukm
65ukm kun nuolet vanhaa kiihottavaa posliini vittua nii sormeta nartun nussittua persereikää.ensin yhdellä sormella ja sitten kahdella.tekis mieli vanhaa tiukkaa pyllyreikää.vielä kun saisi paljaalla nussia ja laskea spermat syvälle sisään.m48
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
65ukm kun nuolet vanhaa kiihottavaa posliini vittua nii sormeta nartun nussittua persereikää.ensin yhdellä sormella ja sitten kahdella.tekis mieli vanhaa tiukkaa pyllyreikää.vielä kun saisi paljaalla nussia ja laskea spermat syvälle sisään.m48
m48 ensin kuiskin nartulle että sinä haluat nuolla sen posliinia ja koittaa sormella tiukkaa pyllynreikää varmaan on kiimassa sinuun niin kuin siihen Tommiin, pilluun saat varmaan nussia paljaalla ja laskea spermasi syvälle sisään. 65ukm
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
m48 ensin kuiskin nartulle että sinä haluat nuolla sen posliinia ja koittaa sormella tiukkaa pyllynreikää varmaan on kiimassa sinuun niin kuin siihen Tommiin, pilluun saat varmaan nussia paljaalla ja laskea spermasi syvälle sisään. 65ukm
65ukm mua kiihottais kuulla mitä tekisit nartun poikaystävän kullille ja mihin tahtoisin sen runsaan sperma lastin.nussi illalla lutka narttua minunkin puolesta ja ime vatsamakkaraan jälki..m48
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
65ukm mua kiihottais kuulla mitä tekisit nartun poikaystävän kullille ja mihin tahtoisin sen runsaan sperma lastin.nussi illalla lutka narttua minunkin puolesta ja ime vatsamakkaraan jälki..m48
m48 sen kaverin kulli mahtuisi kokonaan suuhuni,
hieroisin sen runsas karvaisia kiveksiä samalla kun imisin sen paljas terskaista kullia, imisin ja samalla työnsin sormeni sen pepun reikään. Nussisin sormella niin kauan että laukeisi suuhuni.
Sanoisin että saa nussia minuakin samanlailla kun narttu vaimoani.
Sen kulli varmaan sopii minukin neitsyt reikääni, kyllä se Tommi oli imenyt vaimon mahaankin fritsuja:) ja ihan pillun kummun viereen.
Nyt haluisin saada sun isoa kovaa kyrpääsi suuhuni kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00139
m48 kyllä se Tommi on ihastunut vaimooni toden teolla, koko illan taas viestiä pukkasi ja kyllä vaimokin oli kiimassa kun laittoi viestiä takaisin, illalla kun mentiin sänkyyn niin utelinkin laittoiko se Tommi kuviakin kullista.
Vaimo sanoi että muutaman ja pyysin näyttämään, yhdessä kuvassa oli vaimon uudet pitsipikkarit mihin oli juuri lauennut, spermaa oli tullut tosi runsaasti.
Sanoin vaimolleni että kyllä minulla on haluttava puuma vaimo kun nuoret miehet haluaa sinua kulta.
Sanoin että haluan nuolla sun kiimaista posliini vittuasi ja nuolin, imin ahnaasti tunsin kuinka se värisi ja sykki, työnsin sormeni tiukkaan pepun reikään se supisteli ihanasti kunnes tunsin kuinka narttu on laukeamassa nosti selkää ja jännittyi välisten, sitten sai oikein märän orkun, tuntui ihanalta kun narttu skruittasi pillukiimaa naamalleni.
Heti perään menin päälle ja nussin rajusti narttua hokien nyt saa mun ihana huora vaimo kyrpää ja laukesin sisään, olihan ihana sessio kyllä tuo Tommi tuo seksielämään lisänautintojs niin myös sinä m48, kulta nyt haluisin että sinä pitäisit minua hyvänä, antaisit minun nauttia sinusta, haluan sinua niin paljon kulta, nyt fantasoin sinusta ja vedän tiukkaa esinahkaani ison terskani päällä niin että terska kurkkii kiimalimasta märkänä sinulle. 65ukm- Anonyymi00140
Huomenta 65ukm.kiihottava kuulla miten fantasiot nartun poikaystävän kullista.nyt mulla ihan kovana kädessä.tahtoisin runkata sun tuppikullia.mistä asennosta tahtoisin et panen sua.kiimalima vaan valuu kun hyväillen isoa terskaa.m48
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.kiihottava kuulla miten fantasiot nartun poikaystävän kullista.nyt mulla ihan kovana kädessä.tahtoisin runkata sun tuppikullia.mistä asennosta tahtoisin et panen sua.kiimalima vaan valuu kun hyväillen isoa terskaa.m48
Ihanaa kulta kun tulit kanssani fantasoimaan, haluisin tulla syliisi istua vastakkain, saisin itse tuntea kuinka syvälle iso kullisi menee, suudeltaisiin ja imisit fritsuja kaulaani ja imisit välillä nännejäni, on ihanaa ratsastaa ja tuntea kuinka ihana iso kullisi osuu eturauhaseeni, ime nänniä ime ime nyt tulen!!! 65ukm
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit kanssani fantasoimaan, haluisin tulla syliisi istua vastakkain, saisin itse tuntea kuinka syvälle iso kullisi menee, suudeltaisiin ja imisit fritsuja kaulaani ja imisit välillä nännejäni, on ihanaa ratsastaa ja tuntea kuinka ihana iso kullisi osuu eturauhaseeni, ime nänniä ime ime nyt tulen!!! 65ukm
Saisit ratsastaa isolla kullillani.tuntisin miten tiukka reikäsi suosittelee kun tuppikulli roiskii spermat päälleni.aah..kulta nyt tulen.. oot kiihottava..nyt tulee..m48
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Saisit ratsastaa isolla kullillani.tuntisin miten tiukka reikäsi suosittelee kun tuppikulli roiskii spermat päälleni.aah..kulta nyt tulen.. oot kiihottava..nyt tulee..m48
On ihanaa laueta kanssasi kulta tulee niin hyvä olo, olet ihana kaveri! nyt narttu heräsi ja meni wc pisulle. 65ukm
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
On ihanaa laueta kanssasi kulta tulee niin hyvä olo, olet ihana kaveri! nyt narttu heräsi ja meni wc pisulle. 65ukm
Tänään menen päivällä anoppia käyttämään kaupassa ja asioilla kun vaimo ei varmaan kehtaa mennä kun on kaula täynnä fritsuja? Varmaan saan pitää oikein vanhaa vittua hyvänä. On muuten ihanan kiimainen leskianoppi. 65ukm
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Tänään menen päivällä anoppia käyttämään kaupassa ja asioilla kun vaimo ei varmaan kehtaa mennä kun on kaula täynnä fritsuja? Varmaan saan pitää oikein vanhaa vittua hyvänä. On muuten ihanan kiimainen leskianoppi. 65ukm
Teki hyvää.roiskin spermat päälleni.kiihotti tosi paljon kun puhuit vieraasta kullista.narttu voisi pissatessa ottaa suuhun isoa kulliani.anna tuppikullia vanhalle anopille.olet kiihottava.m48
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Teki hyvää.roiskin spermat päälleni.kiihotti tosi paljon kun puhuit vieraasta kullista.narttu voisi pissatessa ottaa suuhun isoa kulliani.anna tuppikullia vanhalle anopille.olet kiihottava.m48
Kivaa päivää kulta! 65ukm
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Kivaa päivää kulta! 65ukm
Mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Mukavaa päivää.m48
65ukm.miten anopin kanssa meni.saiko mummo tuppikullia.menen naapurin vanhaa rouvaa autteleen.täytyy nyt hiukan kiihottaa itseä et saan nopeasti lastin tulemaan vessassa rouvan pikkareihin.nyt seisoo kovana ja kiimalima valuu.m48
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
65ukm.miten anopin kanssa meni.saiko mummo tuppikullia.menen naapurin vanhaa rouvaa autteleen.täytyy nyt hiukan kiihottaa itseä et saan nopeasti lastin tulemaan vessassa rouvan pikkareihin.nyt seisoo kovana ja kiimalima valuu.m48
🥰 Huomenta m48, eilen oli kiva päivä anopin kanssa. Käytin kaupassa ja kun tultiin takaisin anopille juotiin kahvit.
Juteltiin kaikkea ja kysyin rohkeasti että haluisko että hieroisin sitä sängyssä ja sanoin että olen siitä usein fantasoinut että saisin pitää sitä hyvänä.
Anoppi sanoi että käydäänkö ensin saunassa niin tulee ranto ja puhdas olo.
Pieni sähkösauna ei kestä kuin vähän aikaa kun on lämmin ja riisuimme itsemme, voi miten kiihottavalta anoppi aivan nakuna näytti.
Isot tissit ja peppu saivat tuppikullini heti värähtämään, se seisoi täydessä juhlakunnossa kun menin anopin perässä saunan lauteille.
Näin kuinka se katsoi kulliani ja sanoi että onhan vävyllä komea iso kulli, ja otti sen käteensä.
Nautin anopin kosketuksesta ja kuinka se osaavasti veti tiukkaa esinahkaani terskani yli samalla ihaillen niin kuin minäkin anopin rintoja, hieroin isoja tissejä ja nännejä kunnes laitoin sormeni anopin pillun huulille ja aloin hieroa.
Anoppini huokaili ja sanoi että olet ihana vävy, suudeltiin välillä ja sitten se sanoi että nyt mennään pesulle niin saat saunapuhdasta. Olihan ihanaa ja kiimaista nussia vanhaa rehevää mummoa. Lopuksi totesi ettei parempaa hierontaa oli voinut toivoa.
Vaimo vähän ihmetteli kuinka pitkään olin äidillään kun tulin vasta illalla kotiin. Nyt haluisin saada kulta sinun isoa kullia, hieroa ja ottaa suihin kortsun kanssa. 65ukm - Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
🥰 Huomenta m48, eilen oli kiva päivä anopin kanssa. Käytin kaupassa ja kun tultiin takaisin anopille juotiin kahvit.
Juteltiin kaikkea ja kysyin rohkeasti että haluisko että hieroisin sitä sängyssä ja sanoin että olen siitä usein fantasoinut että saisin pitää sitä hyvänä.
Anoppi sanoi että käydäänkö ensin saunassa niin tulee ranto ja puhdas olo.
Pieni sähkösauna ei kestä kuin vähän aikaa kun on lämmin ja riisuimme itsemme, voi miten kiihottavalta anoppi aivan nakuna näytti.
Isot tissit ja peppu saivat tuppikullini heti värähtämään, se seisoi täydessä juhlakunnossa kun menin anopin perässä saunan lauteille.
Näin kuinka se katsoi kulliani ja sanoi että onhan vävyllä komea iso kulli, ja otti sen käteensä.
Nautin anopin kosketuksesta ja kuinka se osaavasti veti tiukkaa esinahkaani terskani yli samalla ihaillen niin kuin minäkin anopin rintoja, hieroin isoja tissejä ja nännejä kunnes laitoin sormeni anopin pillun huulille ja aloin hieroa.
Anoppini huokaili ja sanoi että olet ihana vävy, suudeltiin välillä ja sitten se sanoi että nyt mennään pesulle niin saat saunapuhdasta. Olihan ihanaa ja kiimaista nussia vanhaa rehevää mummoa. Lopuksi totesi ettei parempaa hierontaa oli voinut toivoa.
Vaimo vähän ihmetteli kuinka pitkään olin äidillään kun tulin vasta illalla kotiin. Nyt haluisin saada kulta sinun isoa kullia, hieroa ja ottaa suihin kortsun kanssa. 65ukmHuomenta 65ukm.saisit hieroa ja runkata mua.vetäisit kondomin päälle ja alkaisit ottaa suuhun.eilen sitäkin spermalla naapurin rouvan pikkarit.oli pöksyt hyvin esillä pyykkikorissa.sain tulemaan tosi nopeasti.nyt kulta seisoo kovana.tahtoisin runkata sun tuppikullia.m48
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.saisit hieroa ja runkata mua.vetäisit kondomin päälle ja alkaisit ottaa suuhun.eilen sitäkin spermalla naapurin rouvan pikkarit.oli pöksyt hyvin esillä pyykkikorissa.sain tulemaan tosi nopeasti.nyt kulta seisoo kovana.tahtoisin runkata sun tuppikullia.m48
Oot ihana! Kuvitellaan että runkkaamme toisiamme, sinä tiukassa tupessa ja minä sinun isoa kortsu kulliasi. Haluun sinua! Kohta lentää spermat sinulle kulta! nyt nyt tuleeeee! 65ukm
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Oot ihana! Kuvitellaan että runkkaamme toisiamme, sinä tiukassa tupessa ja minä sinun isoa kortsu kulliasi. Haluun sinua! Kohta lentää spermat sinulle kulta! nyt nyt tuleeeee! 65ukm
Haluan maistaa sun spermaa.kiihottaa sun tiukka esinahkainen tuppikulli.tulitko jo..mulla tulee nyt kulta...m48
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Haluan maistaa sun spermaa.kiihottaa sun tiukka esinahkainen tuppikulli.tulitko jo..mulla tulee nyt kulta...m48
Tuli sinusta fantasoiden, ihanaa että sinäkin tulit, vaimo meni juuri laittamaan kylppäriin itseään töihin ja taas kuuluu ihana suhina ja lirinä kun aamu pissa tulee voimalla. Oli varmaan koko illan Tommin kanssa viestitellyt kun oli niin kiimainen illalla sängyssä, ei varmaan osannut edes kuvitella että olin saanut ensin äitiä ja sitten tytärtä ;) 65ukm
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Tuli sinusta fantasoiden, ihanaa että sinäkin tulit, vaimo meni juuri laittamaan kylppäriin itseään töihin ja taas kuuluu ihana suhina ja lirinä kun aamu pissa tulee voimalla. Oli varmaan koko illan Tommin kanssa viestitellyt kun oli niin kiimainen illalla sängyssä, ei varmaan osannut edes kuvitella että olin saanut ensin äitiä ja sitten tytärtä ;) 65ukm
Mulla tulee pian toisen kerran.jatkoin spermaisen kullin runkkaamista.sun tuppikulli kiihottaa niin.kummalla parempi vittu anopille vai nartulla.tahtoisin nartun vanhaa vittua nyt.nyt tulee pian kulta..tulee..m48
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Mulla tulee pian toisen kerran.jatkoin spermaisen kullin runkkaamista.sun tuppikulli kiihottaa niin.kummalla parempi vittu anopille vai nartulla.tahtoisin nartun vanhaa vittua nyt.nyt tulee pian kulta..tulee..m48
Anopilla on isot häpyhuulet ja klitoris, aivan erilainen kuin vaimollani, anopilla ei ole niin tiukka ja liukuvoidetta joutuu käyttämään kun ei enään kostu samanlailla kun nartulla, anopin pillua on ihana nuolla ja klitorista imeä kun se on niin iso, nauttii kyllä suuseksitä ja vähän rajummasta nussimesta, pepuun sain panna se on ihanan tiukka ja tuntuu niin sileältä kun tuppikullini sinne upposi. On kyllä ihana anoppi. Kivaa päivää kulta 🥰 65ukm
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Anopilla on isot häpyhuulet ja klitoris, aivan erilainen kuin vaimollani, anopilla ei ole niin tiukka ja liukuvoidetta joutuu käyttämään kun ei enään kostu samanlailla kun nartulla, anopin pillua on ihana nuolla ja klitorista imeä kun se on niin iso, nauttii kyllä suuseksitä ja vähän rajummasta nussimesta, pepuun sain panna se on ihanan tiukka ja tuntuu niin sileältä kun tuppikullini sinne upposi. On kyllä ihana anoppi. Kivaa päivää kulta 🥰 65ukm
Olet kiihottava.teki hyvää.nyt kulli hellänä ja velttona.kiitos tuppikulli.mukavaa päivää.m48
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Olet kiihottava.teki hyvää.nyt kulli hellänä ja velttona.kiitos tuppikulli.mukavaa päivää.m48
🥰 m48 eilen illalla pyysin vaimon mennä mahalleen ja laittaa ison tyynyn alleen niin että on peppu ja pillu ihanasti tyrkyllä, ihailin ja hieroin nartun peppua vähän läpsinkin kuiskien että saat olla minun oma narttu ja haluun että saan olla ylpeä kuinka haluttava puuma nainen olet, sanoin että saat olla kiltti ja antaa Tommin ja mun kaverin nussia sinua, tuppikullini seisoi jo kovana kun kuvittelin kuinka narttuni saa nuorempaa kullia, tunsin kuinka vaimo oli kiimalimasta märkänä ja vanha vittu supisteli ihanasti sormeani vasten, välillä nuolin peppu reikää ja vittua kunnes työnsin tuppikullini sisään.
Nussin samalla hokien että olet ihana narttu huora!
Läpsin läpsin peppu oli jo punaisena kun tunsin nartun saavan orkun, narttu oikein huusi ja tärisi jännittyneenä saadessaan orkun. Minä vedin pois juuri ennen kuin laukesin ja laukesin pepun reijälle, ihanaa nähdä kuinka spermat valui vaossa.
Nyt tuoksutan salaa anopin XL pikkareita mitkä pihistin pyykkikorista sen luona ollessani.
Miten voikin vanhan mummon tuoksut olla niin kiihoittavia, olisi kivaa tuoksutella kimpassa m48 kanssasi ja runkata sekä imeä kullejamme vuorotellen, haluan sinua kulta niin paljon, saanhan isoa kulliasi. 65ukm - Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
🥰 m48 eilen illalla pyysin vaimon mennä mahalleen ja laittaa ison tyynyn alleen niin että on peppu ja pillu ihanasti tyrkyllä, ihailin ja hieroin nartun peppua vähän läpsinkin kuiskien että saat olla minun oma narttu ja haluun että saan olla ylpeä kuinka haluttava puuma nainen olet, sanoin että saat olla kiltti ja antaa Tommin ja mun kaverin nussia sinua, tuppikullini seisoi jo kovana kun kuvittelin kuinka narttuni saa nuorempaa kullia, tunsin kuinka vaimo oli kiimalimasta märkänä ja vanha vittu supisteli ihanasti sormeani vasten, välillä nuolin peppu reikää ja vittua kunnes työnsin tuppikullini sisään.
Nussin samalla hokien että olet ihana narttu huora!
Läpsin läpsin peppu oli jo punaisena kun tunsin nartun saavan orkun, narttu oikein huusi ja tärisi jännittyneenä saadessaan orkun. Minä vedin pois juuri ennen kuin laukesin ja laukesin pepun reijälle, ihanaa nähdä kuinka spermat valui vaossa.
Nyt tuoksutan salaa anopin XL pikkareita mitkä pihistin pyykkikorista sen luona ollessani.
Miten voikin vanhan mummon tuoksut olla niin kiihoittavia, olisi kivaa tuoksutella kimpassa m48 kanssasi ja runkata sekä imeä kullejamme vuorotellen, haluan sinua kulta niin paljon, saanhan isoa kulliasi. 65ukmHuomenta 65ukm.saisit nyt hyväillä ja runkata kulliani.tuntuisi hyvältä.tahtoisitko nartun poikaystävän kullia ottaa suuhun.olet kiihottava.mulla on ihan kovana.m48
- Anonyymi00159
Anonyymi00158 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.saisit nyt hyväillä ja runkata kulliani.tuntuisi hyvältä.tahtoisitko nartun poikaystävän kullia ottaa suuhun.olet kiihottava.mulla on ihan kovana.m48
Ihanaa kulta kun tulit runkkaamaan kanssani, kyllä kieltämättä on alkanut sen Tomminkin kulli kiinnostamaan, mutta enemmän sun iso kiihottaa m48. Nyt juuri kuvittelen että on sun iso kulli suussani ja sormeni pepussasi. Ihan kohta laukean ja herätän narttumme. 65ukm
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Ihanaa kulta kun tulit runkkaamaan kanssani, kyllä kieltämättä on alkanut sen Tomminkin kulli kiinnostamaan, mutta enemmän sun iso kiihottaa m48. Nyt juuri kuvittelen että on sun iso kulli suussani ja sormeni pepussasi. Ihan kohta laukean ja herätän narttumme. 65ukm
Mua kiihottaa kun puhut Tommin kullista ja miten se saa sun tuppikullin kovaksi.tahtoisin saada sun tuppikullia suuhuni.vedin just kondomin ison kullin päälle.tahtoisin nuolla sun spermat anoppisi pikkareista..kulta olet kiihottava.m48
- Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Mua kiihottaa kun puhut Tommin kullista ja miten se saa sun tuppikullin kovaksi.tahtoisin saada sun tuppikullia suuhuni.vedin just kondomin ison kullin päälle.tahtoisin nuolla sun spermat anoppisi pikkareista..kulta olet kiihottava.m48
Ehdin just tulla anopin pikkareille kun vaimo heräsi, nyt se on taas laittamassa itseään kylppärissä nätiksi, kiva kuunnella kun pissa suihkuaa.... 65ukm
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Ehdin just tulla anopin pikkareille kun vaimo heräsi, nyt se on taas laittamassa itseään kylppärissä nätiksi, kiva kuunnella kun pissa suihkuaa.... 65ukm
Tulitko terska tupessa.nuolisin pikkarit puhtaaksi spermasta.ois kiihottava katsella kun narttu pissaa.voisin antaa oman suihkun nartun päälle.nyt mulla tulee..aah..kulta.kortsu täyttyi spermasta..alkaa laskea seisokki hiljalleen.kulta voisit ottaa kondomin pois ja imeä hellästi laskevaa kullia.olet todella kiihottava ja haluttava.tekis mieli sun tiukkaa reikää..m48
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Tulikin iso lasti anopin pikkareille, kun vien takaisin on varmaan niin monet kuivuneet spermat että anoppi saa ihmetellä mitä pikkareille on käynyt, voi kyllä arvata tai olla huomannut että on vävyn jäljiltä spermatut.
Kivaa päivää isokulli, olet ihana kaveri! Et usko kuinka nautin runkkaamisesta kanssasi kulta. 65ukm - Anonyymi00164
Anonyymi00162 kirjoitti:
Tulitko terska tupessa.nuolisin pikkarit puhtaaksi spermasta.ois kiihottava katsella kun narttu pissaa.voisin antaa oman suihkun nartun päälle.nyt mulla tulee..aah..kulta.kortsu täyttyi spermasta..alkaa laskea seisokki hiljalleen.kulta voisit ottaa kondomin pois ja imeä hellästi laskevaa kullia.olet todella kiihottava ja haluttava.tekis mieli sun tiukkaa reikää..m48
Saisit tehdä kulta minulle ihan mitä haluisit, oot ihana kaveri isikulli. T. Tuppikullisi
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Saisit tehdä kulta minulle ihan mitä haluisit, oot ihana kaveri isikulli. T. Tuppikullisi
65ukm nyt tekisi mieli kiimaista vaimoasi.pullukka narttu sais isoa kyrpää ja voisit katsoa vierestä tuppikulli kovana.m48
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
65ukm nyt tekisi mieli kiimaista vaimoasi.pullukka narttu sais isoa kyrpää ja voisit katsoa vierestä tuppikulli kovana.m48
Olisi kiva katsoa kun narttu vaimo saisi sun iso kyrpääsi kulta 🥰 kuvittelen ja runkkaan salaa... 65ukm
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Olisi kiva katsoa kun narttu vaimo saisi sun iso kyrpääsi kulta 🥰 kuvittelen ja runkkaan salaa... 65ukm
Kulta 🥰 illalla kerroin että se minun viesti kaveri laittoi vielä myöhemmin viestiä että haluisi nussia isolla kyrvällään minun vaimoni kiimasta vittua, sanoin että saat sitten vielä isompaa kun minulla on, annoin takaapäin lusikassa ja samalla hieroin isoja tissejä ja herkkiä nännejä, sanoin mä että saat mennä viikonloppuna Tomminkin luokse jos haluat, kyllä oli ihana tuntea kuinka tiukka pillu supisteli tuppikullia vasten kun narttu sai orkun, minä poika laukaisin sisään koko satsin. Nyt kuvittelen sinusta m48 että istun syliisi vastakkain ja suudellaan kiimaisena kun nussit minua peppuuni. Imet välillä nänniäni se tuntuu niin hyvältä kulta. 65ukm
- Anonyymi00168UUSI
Anonyymi00167 kirjoitti:
Kulta 🥰 illalla kerroin että se minun viesti kaveri laittoi vielä myöhemmin viestiä että haluisi nussia isolla kyrvällään minun vaimoni kiimasta vittua, sanoin että saat sitten vielä isompaa kun minulla on, annoin takaapäin lusikassa ja samalla hieroin isoja tissejä ja herkkiä nännejä, sanoin mä että saat mennä viikonloppuna Tomminkin luokse jos haluat, kyllä oli ihana tuntea kuinka tiukka pillu supisteli tuppikullia vasten kun narttu sai orkun, minä poika laukaisin sisään koko satsin. Nyt kuvittelen sinusta m48 että istun syliisi vastakkain ja suudellaan kiimaisena kun nussit minua peppuuni. Imet välillä nänniäni se tuntuu niin hyvältä kulta. 65ukm
Huomenta 65ukm.seisoo ihan kovana kun ajattelen nartun spermaista vittua johon olet laskenut lastisi.nuolisin puhtaaksi ja sitten narttu saisi isoa kyrpää..onko tuppikulli nyt kovana.sua kiihottaa Tommin kulli.kerro mitä tekisit sille..m48
- Anonyymi00169UUSI
Anonyymi00168 kirjoitti:
Huomenta 65ukm.seisoo ihan kovana kun ajattelen nartun spermaista vittua johon olet laskenut lastisi.nuolisin puhtaaksi ja sitten narttu saisi isoa kyrpää..onko tuppikulli nyt kovana.sua kiihottaa Tommin kulli.kerro mitä tekisit sille..m48
Ihanaa kun tulit kanssani fantasoimaan m48, kyllä seisoo kovana oikein kiristää esinahka kun terska on niin iso. Eilen vaimo näytti muutaman kuvan minkä oli Tommista ottanut, on kyllä upea vartalo ja peppu. 65ukm
- Anonyymi00170UUSI
Anonyymi00169 kirjoitti:
Ihanaa kun tulit kanssani fantasoimaan m48, kyllä seisoo kovana oikein kiristää esinahka kun terska on niin iso. Eilen vaimo näytti muutaman kuvan minkä oli Tommista ottanut, on kyllä upea vartalo ja peppu. 65ukm
Kerro lisää..miten imisit sen kullia.olet ihana..m48
- Anonyymi00171UUSI
Anonyymi00170 kirjoitti:
Kerro lisää..miten imisit sen kullia.olet ihana..m48
Olen kyllä vaimolle kuiskinut että olisi kivaa jos toisit Tommin meille himaan niin saisin nähdä kuinka nuori kolli himoitsee minun kiimaista narttuani, olen kyllä kuvitellut että olisimme kimpassa sen kanssa ja ottaisin välillä suuhuni sen sopivan kokoisen kullin ja imisin nuorta kiima kullia kunnes se laukeisi suuhuni, on sillä kyllä pantavan näköinen kiinteä pieni peppukin, naminami. 65ukm
- Anonyymi00174UUSI
Anonyymi00171 kirjoitti:
Olen kyllä vaimolle kuiskinut että olisi kivaa jos toisit Tommin meille himaan niin saisin nähdä kuinka nuori kolli himoitsee minun kiimaista narttuani, olen kyllä kuvitellut että olisimme kimpassa sen kanssa ja ottaisin välillä suuhuni sen sopivan kokoisen kullin ja imisin nuorta kiima kullia kunnes se laukeisi suuhuni, on sillä kyllä pantavan näköinen kiinteä pieni peppukin, naminami. 65ukm
Saat mut kiimaiseksi.kiihottava ajatella miten otat suuhun nuorta kullia..nyt voisit istua syliini ison kullin päälle.haluan naida sun tiukkaa reikää..saat mut tosi kovaksi.kulli on liukas kiimalimasta.nyt tulee kulta..oot ihana..m48
- Anonyymi00175UUSI
Anonyymi00174 kirjoitti:
Saat mut kiimaiseksi.kiihottava ajatella miten otat suuhun nuorta kullia..nyt voisit istua syliini ison kullin päälle.haluan naida sun tiukkaa reikää..saat mut tosi kovaksi.kulli on liukas kiimalimasta.nyt tulee kulta..oot ihana..m48
Ihanaa kulta, nyt saan rauhassa unelmoida sinusta m48, vedän tiukkaa esinahkaani terskani päällä kun kuvittelen sinua, työnnän sormeni tiukkaan pepunreikääni se supistelee sinulle kulta! nyt tulen olen niin kiimassa sinuun!!! nyt saa anopin pikkarit kunnon lastin spermaa.
Kiva viedä ne sille takaisin niin näkee kuinka paljon vävy tykkää vanhasta kiimaisesta anopista. Kivaa päivää ihana isokulli. 65ukm
- Anonyymi00172UUSI
Narttu meni just vessaan taas laittaa itseään töihin nätiksi, ihana kuunnella kun pissaa tulee suhisten ja lorisee pönttöön, varmaan odottaa jo viikonloppua että saisi nuorta kullia. 65ukm
- Anonyymi00173UUSI
Kun se lähtee niin ehdin vielä kuvitella sinusta kulta ja saat minulta kunnon spermat kulta. 65ukm
- Anonyymi00176UUSI
Anonyymi00173 kirjoitti:
Kun se lähtee niin ehdin vielä kuvitella sinusta kulta ja saat minulta kunnon spermat kulta. 65ukm
Olet ihana tuppikulli.kiihottaa kun kerrot miten haluat nartun poikaystävän terhakkaasti seisovaa kullia.. tahtoisin sun spermat suuhuni.imisin tuppikullia ja nuolisin kiinteitä posliini kiveksiä..nyt täytyy poistua mukavaa päivää tuppikulli.m48
- Anonyymi00177UUSI
Anonyymi00176 kirjoitti:
Olet ihana tuppikulli.kiihottaa kun kerrot miten haluat nartun poikaystävän terhakkaasti seisovaa kullia.. tahtoisin sun spermat suuhuni.imisin tuppikullia ja nuolisin kiinteitä posliini kiveksiä..nyt täytyy poistua mukavaa päivää tuppikulli.m48
65ukm onko tuppikulli ollut kovana päivän mittaan.m48
- Anonyymi00178UUSI
Anonyymi00177 kirjoitti:
65ukm onko tuppikulli ollut kovana päivän mittaan.m48
m48 on ollut kovana monet kerrat kun olen sinusta kuvitellut kulta, narttu ei mennyt Tommille kun sen vanhemmat oli tulleet kylään, kyllä viestiä on tullut nartulle ja varmaan saan kohta kiimasta narttua nussia, kuiskin sille sinusta kuinka haluisit kimpassa nussia mun kanssa sitä. Kivaa iltaa kulta. 65ukm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018374- 565262
- 244897
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284804Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364630Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764525- 624093
- 423735
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403024- 452729