ja olin 3 viikon päästä jo eläkkeellä, käykää tekin.
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
no onko toi nyt sitten tavoteltava asia? itte ainakin toivon että joskus vielä selviän tekemään jotain mutta kyllä se kaukaselta tuntuu jos nyt olisin esmes marketissa töissä itkisin siellä jossain kauhusta sekaisin ja ei taitais työstä tulla mitään
- Anonyymi00003
Liian lennokas tarina ollakseen totta. Kyllä eläkeanomukseen tulee ensin ainakin
kaksi kertaa bumerangi ja sitten vasta onnistuu. - Anonyymi00004
Ihan ensin on oltava saikulla 300 päivää. Sen jälkeen saattaa tulla joku kuntoutusraha, tai millä nimellä ne nykyään onkaan. Jotain sellaisia ensin määräaikaisina, kunnes edes harkitaan eläkettä.
Eläkkeelle jääminen ei ole niin yksinkertaista, että muka kolmessa viikossa, heheh...
Aloittajalla taitaa olla muutakin kuin ahdistusta, jos kuvittelee mahdottomia. - Anonyymi00005
Hyvä "Anonyymi-ap".Ei taida olla sulla kaikki ns.himassa-kommenttisi on ihan järjetön.Mahdollisesti,voit olla jo lähtökohtaisesti mielenterveydeltäsi häiriytynyt, tai oletat asian olevan hyväkin vitsi. Voi sinua REPPANAA!Suosittelisin menemään TOHTORI SYKERÖN vastaanotolle. Olet täys toope-ei sinua usko kukaan täysjärkinen!
- Anonyymi00006
Mulla alkoi eläke jo 35 vuotiaana
25v sitten.
hohhoijjaa...- Anonyymi00007
Voitko julkaista että minkälaisen jättieläkkeen saa kesken parhaan työiän?
- Anonyymi00008
Mitä varten pitää valehdella???Täysin mahdotonta mutta jos on
mielenharhautusta niin uskoo mihin vaan.- Anonyymi00009
Työkyvyttömyyseläkkeelle jääminen on tavattoman pitkä prosessi, missä yritetään
ensin kaikkea muuta kuten kuntoutusta ja työn vaihtoa toisenlaisiin tehtäviin ja lopuksi
vielä saadaan eläkehakemukseen kieltävä päätös pariin kertaan ennenkuin se sillä
kolmannella kerralla lisäliitteiden kanssa onnistuu. Sehän on sitten juhlan paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2681025Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381