Jussi Halla-ahosta Suomen presidentti

Anonyymi-ap

Sen verran hienosti Jussi esiintyi teeveessä, että siinä Suomeen seuraava presidentti. USA:lla ja Venäjällä on jo omat perussuomalaiset johdossa ja maat ovat elinvoimaisia. Meidänkin on päästävä kommunismista ja vihevassareista eroon Jussin myötä.

25

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo epäreilu olmiko pressaksi!? Eikös se ollut kerran,9%kannatuksella?

• Anonyymi00002

Jussin talentti riittää korkeintaan nimismiehen virkaan Etelä-Pohjanmaalle. Eduskunnan puhemiehen paikka ei ole hänelle sopiva.

• Anonyymi00003

Ite en pahemmin persuista piittaa mutta mun mielestä Jussin kyvyt menee hukkaan persuissa. Jussilla on taitava kyky hallita keskusteluja. Jussilla ei mene pupu pöksyyn eikä huku sanat. Jussin ei niinkään tarvitse tarkastella paperista kaiken aikaa, mitä se avustaja sinne nyt kirjoittikaan. Jussilla on myös oma mielipide asioihin. Arvostan. Itse olen sitoutumaton ja äänestän asioita. En puoluetta enkä edes ihmistä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ite en pahemmin persuista piittaa mutta mun mielestä Jussin kyvyt menee hukkaan persuissa. Jussilla on taitava kyky hallita keskusteluja. Jussilla ei mene pupu pöksyyn eikä huku sanat. Jussin ei niinkään tarvitse tarkastella paperista kaiken aikaa, mitä se avustaja sinne nyt kirjoittikaan. Jussilla on myös oma mielipide asioihin. Arvostan. Itse olen sitoutumaton ja äänestän asioita. En puoluetta enkä edes ihmistä.

Jusdilla on tosiaan oma mielipide,trumpin tapaan. Aina oikeassa,erehtymätön,armoton ja empatiakyvytön.
        Voi suomea jos valtaan pääsisi.

• Anonyymi00008

Ei sivari jolla puuttuu juristin oikeudet voi toimia nimismiehenä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jusdilla on tosiaan oma mielipide,trumpin tapaan. Aina oikeassa,erehtymätön,armoton ja empatiakyvytön.
        Voi suomea jos valtaan pääsisi.

Aina oikeassa??????????????????????????

Ja trump oikeassa?????????????????;;;??????????????????????

• Anonyymi00013

Älä vähättele nimismiehen talenttia, ei riitä puhe, pitää juosta ja punnertaa,,,lamppua ja sakkoja ennen kuin ura nimismiehen roolissa on tavoitella.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jussi on kykeneväinen akateemiseen mittelöön vaan poliitikoksi hänestä ei ole.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei sivari jolla puuttuu juristin oikeudet voi toimia nimismiehenä.

Nimismieheksi riittää kun on käynnyt POLAK:n. Komissaarioksi jos meinaa niin siihen hommaan pitää olla juristi ja poliisikomentajan tarttee olla jo sitten tuomari. Ei meinaan velliperse-vartioista ole poliisiin hommiin.

• Anonyymi00005

Vaalivinkki Eerola ja PulaAho soittamaan ja Riikka go go krupieeriksi pogoamaan.
      Intrumentaalina metallia.

• Anonyymi00006

Kumpikaan ei uusi paikkaansa on matemaattisestikina mahdotonta jo nyt.

• Anonyymi00012

PulaAho oli pudota jo kuntavaaleissakin.

• Anonyymi00007

Hyi saatana.

• Anonyymi00014

Just;-).

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Just;-).

Piruvie !

• Anonyymi00011

Vain äänestäjät puuttuvat.

• Anonyymi00015

Totta tuokin.

• Anonyymi00016

Dunja:
      Luin Jussin kirjan ja oli rehellisen puoleinen opus.
      Taustat tulivat selviksi. TV haastattelu tänään antoi selkeä kuvan eduskunnan
      puhemiehest. Mutta!

Mutta se menneisyys ei mennyt hyvin. Jussi on luopunut vihapuheista ja se on hyvä.
      Silti en suostu äänestämään polvisia, turtiaisia tai muita tuuliviirejä.

• Anonyymi00025

Kusetusta kaikki, Jussi on mulukku, eikä shiitä miksikään muutu, pasha mikä pasha!!

• Anonyymi00017

Eduskunnan puhemiehen virkakin liian vaativa pula-aholle.
      Eikö persuista löydy enää huonompaa ehdokasta?

• Anonyymi00026

Puolueellinen hallituspuolueille puheenjakaja, hmm... miksi kyselytunnilla annetaan HALLITUSPUOLUEILLE kyselyitä??, tulee turhia "oman kehun paskajargonia", kyselytunnilla pitää olla oikeus KYSYMYKSIIN VAIN OPPOSITIOLLA, muuten nää hallituspuolueet voi jankata omaa jargonia kiusallaan, esim. hallituspuolueen edustaja kysyy MINITEREILTÄ hallitusohjelman sisältäviä "idiootti" kyssäreitä, ihan vaan huvikseen, vai onko tää edustaja niin tyhmä, ettei ole omaa hallitusohjelmaa lukenut TAI EI SHITÄ YMMÄRRÄ???, VOI VOI !!!!!

• Anonyymi00021

Jospa hakisin yläkerrasta pistoolin!
      Vai kirjoittelisinko raiskauslistoja?

• Anonyymi00022

No, jos tyyppi melkein ampui homoa päähän, niin pitää sen pressaksi päästä!
      Ainakin Breivikin mielestä.

• Anonyymi00023

Paljonko oli mennyt rauhoittavia ennen haastattelua?
      Kun taas pisti nieleskelemään!
      Kukaan täysijärkinen ei haaveile homon ampumisesta eikä joudu kahelin massamurhaajan Manifestiin ihailun kohteeksi!

• Anonyymi00024

EI IKINÄ, EIKÄ KOSKAAN!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe