Sen verran hienosti Jussi esiintyi teeveessä, että siinä Suomeen seuraava presidentti. USA:lla ja Venäjällä on jo omat perussuomalaiset johdossa ja maat ovat elinvoimaisia. Meidänkin on päästävä kommunismista ja vihevassareista eroon Jussin myötä.
Jussi Halla-ahosta Suomen presidentti
25
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo epäreilu olmiko pressaksi!? Eikös se ollut kerran,9%kannatuksella?
- Anonyymi00002
Jussin talentti riittää korkeintaan nimismiehen virkaan Etelä-Pohjanmaalle. Eduskunnan puhemiehen paikka ei ole hänelle sopiva.
- Anonyymi00003
Ite en pahemmin persuista piittaa mutta mun mielestä Jussin kyvyt menee hukkaan persuissa. Jussilla on taitava kyky hallita keskusteluja. Jussilla ei mene pupu pöksyyn eikä huku sanat. Jussin ei niinkään tarvitse tarkastella paperista kaiken aikaa, mitä se avustaja sinne nyt kirjoittikaan. Jussilla on myös oma mielipide asioihin. Arvostan. Itse olen sitoutumaton ja äänestän asioita. En puoluetta enkä edes ihmistä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ite en pahemmin persuista piittaa mutta mun mielestä Jussin kyvyt menee hukkaan persuissa. Jussilla on taitava kyky hallita keskusteluja. Jussilla ei mene pupu pöksyyn eikä huku sanat. Jussin ei niinkään tarvitse tarkastella paperista kaiken aikaa, mitä se avustaja sinne nyt kirjoittikaan. Jussilla on myös oma mielipide asioihin. Arvostan. Itse olen sitoutumaton ja äänestän asioita. En puoluetta enkä edes ihmistä.
Jusdilla on tosiaan oma mielipide,trumpin tapaan. Aina oikeassa,erehtymätön,armoton ja empatiakyvytön.
Voi suomea jos valtaan pääsisi. - Anonyymi00008
Ei sivari jolla puuttuu juristin oikeudet voi toimia nimismiehenä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jusdilla on tosiaan oma mielipide,trumpin tapaan. Aina oikeassa,erehtymätön,armoton ja empatiakyvytön.
Voi suomea jos valtaan pääsisi.Aina oikeassa??????????????????????????
Ja trump oikeassa?????????????????;;;?????????????????????? - Anonyymi00013
Älä vähättele nimismiehen talenttia, ei riitä puhe, pitää juosta ja punnertaa,,,lamppua ja sakkoja ennen kuin ura nimismiehen roolissa on tavoitella.
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jussi on kykeneväinen akateemiseen mittelöön vaan poliitikoksi hänestä ei ole.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sivari jolla puuttuu juristin oikeudet voi toimia nimismiehenä.
Nimismieheksi riittää kun on käynnyt POLAK:n. Komissaarioksi jos meinaa niin siihen hommaan pitää olla juristi ja poliisikomentajan tarttee olla jo sitten tuomari. Ei meinaan velliperse-vartioista ole poliisiin hommiin.
- Anonyymi00005
Vaalivinkki Eerola ja PulaAho soittamaan ja Riikka go go krupieeriksi pogoamaan.
Intrumentaalina metallia. - Anonyymi00006
Kumpikaan ei uusi paikkaansa on matemaattisestikina mahdotonta jo nyt.
- Anonyymi00012
PulaAho oli pudota jo kuntavaaleissakin.
- Anonyymi00007
Hyi saatana.
- Anonyymi00014
Just;-).
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Just;-).
Piruvie !
- Anonyymi00011
Vain äänestäjät puuttuvat.
- Anonyymi00015
Totta tuokin.
- Anonyymi00016
Dunja:
Luin Jussin kirjan ja oli rehellisen puoleinen opus.
Taustat tulivat selviksi. TV haastattelu tänään antoi selkeä kuvan eduskunnan
puhemiehest. Mutta!
Mutta se menneisyys ei mennyt hyvin. Jussi on luopunut vihapuheista ja se on hyvä.
Silti en suostu äänestämään polvisia, turtiaisia tai muita tuuliviirejä.- Anonyymi00025
Kusetusta kaikki, Jussi on mulukku, eikä shiitä miksikään muutu, pasha mikä pasha!!
- Anonyymi00017
Eduskunnan puhemiehen virkakin liian vaativa pula-aholle.
Eikö persuista löydy enää huonompaa ehdokasta?- Anonyymi00026
Puolueellinen hallituspuolueille puheenjakaja, hmm... miksi kyselytunnilla annetaan HALLITUSPUOLUEILLE kyselyitä??, tulee turhia "oman kehun paskajargonia", kyselytunnilla pitää olla oikeus KYSYMYKSIIN VAIN OPPOSITIOLLA, muuten nää hallituspuolueet voi jankata omaa jargonia kiusallaan, esim. hallituspuolueen edustaja kysyy MINITEREILTÄ hallitusohjelman sisältäviä "idiootti" kyssäreitä, ihan vaan huvikseen, vai onko tää edustaja niin tyhmä, ettei ole omaa hallitusohjelmaa lukenut TAI EI SHITÄ YMMÄRRÄ???, VOI VOI !!!!!
- Anonyymi00021
Jospa hakisin yläkerrasta pistoolin!
Vai kirjoittelisinko raiskauslistoja? - Anonyymi00022
No, jos tyyppi melkein ampui homoa päähän, niin pitää sen pressaksi päästä!
Ainakin Breivikin mielestä. - Anonyymi00023
Paljonko oli mennyt rauhoittavia ennen haastattelua?
Kun taas pisti nieleskelemään!
Kukaan täysijärkinen ei haaveile homon ampumisesta eikä joudu kahelin massamurhaajan Manifestiin ihailun kohteeksi! - Anonyymi00024
EI IKINÄ, EIKÄ KOSKAAN!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780