Mihin kaikkeen olet kalusi työntänyt?
Mihin olet työntänyt
20
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Speden suoleen niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi00002UUSI
No olet päässyt nauttimaan. Jatka samaan malliin.
- Anonyymi00007UUSI
Sää mää ja bää speden koppis buahaa.
- Anonyymi00003UUSI
Minä olen työnnellyt kaluani laudassa olevan oksanreikään, muovikanisteriin korkin reiästä, isoon lumipallon tein sopivan kokoisen reiän ja työntelin kaluani sinne, anopin vintiltä löysin karvarukkasen, työntelin kaluani rukkaseen ja sain orkun.
Tietysti myös miesten peppuihin olen työntänyt kaluni useamman kerran. - Anonyymi00004UUSI
Monen naisen pilluun ja joidenkin naisten peräsuoleen.
- Anonyymi00005UUSI
Naisen pilluun suuhun B rappuun tissien väliin jalkapohjien väliin sexsiklupin panokadulla reijästä runkkaukseen suuhoitoon samapaikka panokoneeseen parempi ku huono pillu vesipullon näköiseen penis kehittimeen tietysti nainen runkannu itse runkannu
- Anonyymi00006UUSI
Vitun apukoululainen! Opettele kirjoittamaan!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vitun apukoululainen! Opettele kirjoittamaan!
Opettele sinä saatanan vajakki lukemisen ymmärtäminen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opettele sinä saatanan vajakki lukemisen ymmärtäminen.
Mielestäsi muiden pitää vajota sinun, apukoululaisen tasolle, ettei sinulle tule paha mieli. Sinä nyt vaan olet niin tyhmä ja laiska, ettet oppinut kirjoittamaan edes auttavasti ja nyt raivoat sitä muille. Idiootti!!
Nyt kun alkoi miettimään, onhan sitä kalua työnnetty monenlaiseen koloon ja rakoon. Ekat kokeilut oli työntää saunan pukuhuoneen penkin rakoihin. Hyvin meni puolikovana läpi, mutta sitten alkoi ahdistaa 2-3 cm väli (mahdotonta käydä mittailemassa, kun on jo purettu). Kokeiltu myös työntää sammaleeseen ja laueta sinne. Sitten myös wc-paperirullat kokeiltu. Sama homma kuin penkin rakoon työntyessä, ahtaaksi meni kunnon seisokista.
Parhaimmalta on kuitenkin tuntunut liukkaaseen pilluun sisään pääsy. Jostain syystä (ehkä tunnistivat minussa piilevän homon) naiset ovat oma-aloitteisesti ehdottaneet anaaliseksiä - kokeiltu, enkä osaa sanoa kumpi olikaan parempi, pillu vai pylly... Toisaalta miehen anukseen en ole vielä kaluani upottanut, vaikka yritystä on jonkin verran ollut.- Anonyymi00011UUSI
Mikäs on estänyt panemasta miestä. Antaistiko miehelle suuhun,
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikäs on estänyt panemasta miestä. Antaistiko miehelle suuhun,
Hyvinkin voisin miehen kanssa kokeilla kaikenlaista. Kuten tuossa edellä sanoin, yritystä on ollut. Sopivaa vaan ei kovin helposti löydy.
ante-ros kirjoitti:
Hyvinkin voisin miehen kanssa kokeilla kaikenlaista. Kuten tuossa edellä sanoin, yritystä on ollut. Sopivaa vaan ei kovin helposti löydy.
Onko niin iso ei kukaan pysty ottaa sisäänsä sitä
Ars98 kirjoitti:
Onko niin iso ei kukaan pysty ottaa sisäänsä sitä
Pituutta ehkä vähän keskimääräistä enemmän, paksuudesta en osaa sanoa. Kuitenkin se naisen peräsuoleen on uponnut. Ei kai miehet ja naiset siltä kohtaa ole kovinkaan erilaisia?
- Anonyymi00012UUSI
ante-ros kirjoitti:
Pituutta ehkä vähän keskimääräistä enemmän, paksuudesta en osaa sanoa. Kuitenkin se naisen peräsuoleen on uponnut. Ei kai miehet ja naiset siltä kohtaa ole kovinkaan erilaisia?
Mistä olet. Minä hki
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mistä olet. Minä hki
Tuo em. "sopivuus" sisältää erityisesti asuinpaikan. Olen pienellä paikkakunnalla Lapissa. Toiseksi jotenkin pitäisi tutustua ensin. Valmis siis kokeilemaan periaatteessa mitä tahansa, kunhan nk kemiat osuu kohdalleen.
Jos kiinnostaa katsoa: https://alastonsuomi.com/antieros- Anonyymi00013UUSI
ante-ros kirjoitti:
Tuo em. "sopivuus" sisältää erityisesti asuinpaikan. Olen pienellä paikkakunnalla Lapissa. Toiseksi jotenkin pitäisi tutustua ensin. Valmis siis kokeilemaan periaatteessa mitä tahansa, kunhan nk kemiat osuu kohdalleen.
Jos kiinnostaa katsoa: https://alastonsuomi.com/antierosKyllä sulla on upee kalu. Tuota olis kiva päästä kokeileen.
- Anonyymi00010UUSI
Ellunpilluun
- Anonyymi00014UUSI
Pilluun johonka laskin rojut, sentään kortsu oli kuitenkin...
- Anonyymi00015UUSI
Oli kyllä semmoinen mihin ei olis ilman kortsua laittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496