Olin unohtanut tuon kokonaan, että

Anonyymi-ap

Me saada HOLOT saadaan MANNERHEIMIN sukunimi käyttöön.

Meidän SUKUNIMI on kunnian loukkaus meidän käytössä, mutta minä olen ottanut sukuni kaikkien heidän synnit eli kunnian loukkaukset myös vastuulleni mitä he eivät ELÄMÄNSÄ AIKANA HOITANEET.

Marsalkka Mannerheim EI SUOSTUNUT ALKAMAAN SUOMEN ENSIMMÄISEKSI PRESIDENTIKSI JA TUO ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS.

Minä olen MANNERHEIMIN OSALTA ASIANI HOITANUT.
PRESIDENTTI NIINISTÖN SANOJA VOIN LAINATA ELI SEURAAVA JATKAA.
STHÅLBERGIN SUKU ON SEURAAVA, KOSKA EN OLLUT HÄNEN AINUT SUKULAINEN.

RYTI ON SENTÄÄN HOITANUT TEHTÄVÄNSÄ.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Edellinen Hallitus pyysi muuttamaan Helsinkiin.
      Ollaan kunnioitettu, koska poika on jo Helsingissä.
      Mehän oltais menty jo 2vuotta sitten, mutta FB kunniallisten takia meni taas monta vuotta hukkaan.

He ainakin OPETTIVAT TOISILLEKKIN, että Inarin kuntalaisilla on rahaa niin, kuin ROSKAA joten tänne kannattaa muutta asumaan ja varsinkin naisen perässä jonka SUKU ON ymmärtänyt jo 1800 luvulla, että ELÄMÄÄ ON MUUALLAKIN, KUIN KITTILÄSSÄ, ROVANIEMELLÄ, KUHMOSSA JA POHJANMAALLA!

Isäni isän isä oli Rovaniemeltä mennyt Petsamoon, mutta hänen äitinsä Karjalasta.

MUISTAKAA, ETTÄ ON KUNNIAN LOUKKAUS SYNTYÄ LAPPIIN JOS SUKU ON ALKUPERÄISIÄ LAPPILAISIA SUKUJA.

PETSAMO OLI MYÖS AIKOINAAN LAPPIA JOKA LUOVUTETTIIN RAUHAN VUOKSI. FB:SSÄ KUNNIALLISET OVAT HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ ON KUNNIAN LOUKKAUS SYNTYÄ LAPISSA.

• Anonyymi00002

Kyllä sen verran voin olla kiltti poliiseja kohtaan joiden nimet sekä maineet on PASKOTTU MYÖS FB:SSÄ, että mainitsen asiasta.
        He edustavat SUOMEN VALTIOTA vaikka vaimot olisivat tulleet vaikka KIINASTA!

Puolison tehtävän muistaa ketä hänen PUOLISO EDUSTAA eli jos SOMEEN MENNÄÄN NIIN SILLOIN OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MYÖS JUOPPOJEN, NISTEJEN, RIKOLLISTEN JA MUIDEN EPÄMÄÄRÄISTEN HAMPPIEN KANSSA.

Minua ainakin hävettää, että Holojen suvussa alkoholisteja ja äijä kehtas vielä vaatia kunnioittamaan hänen hienon uuden vaimonsa alkoholisti veljeään!

Mitä tuossa enään muuta voi sanoa, kuin : MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKOT!

Yhet hullut kehtaa vielä väittää, että tuokin oli kunnian loukkaus kun en HYVÄKSYNYT, että minä yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen oikeiden YHTEISKUNTAKELVOTTOMIEN KANSSA JOTKA KÄYVÄT KAIKKIEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kyllä sen verran voin olla kiltti poliiseja kohtaan joiden nimet sekä maineet on PASKOTTU MYÖS FB:SSÄ, että mainitsen asiasta.
        He edustavat SUOMEN VALTIOTA vaikka vaimot olisivat tulleet vaikka KIINASTA!

Puolison tehtävän muistaa ketä hänen PUOLISO EDUSTAA eli jos SOMEEN MENNÄÄN NIIN SILLOIN OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MYÖS JUOPPOJEN, NISTEJEN, RIKOLLISTEN JA MUIDEN EPÄMÄÄRÄISTEN HAMPPIEN KANSSA.

Minua ainakin hävettää, että Holojen suvussa alkoholisteja ja äijä kehtas vielä vaatia kunnioittamaan hänen hienon uuden vaimonsa alkoholisti veljeään!

Mitä tuossa enään muuta voi sanoa, kuin : MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN SAKOT!

Yhet hullut kehtaa vielä väittää, että tuokin oli kunnian loukkaus kun en HYVÄKSYNYT, että minä yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen oikeiden YHTEISKUNTAKELVOTTOMIEN KANSSA JOTKA KÄYVÄT KAIKKIEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.

Epsteinin ja Norjan Meten skandaalin joka on kunnian loukkaus niin siihenkin löytyi yhteys.

Minun täti asui Fredrikstadissa ja Mette-Marit oli käynyt Fredrikstadin kirjastossa pitämässä jonkun tilaisuuden.
        Minäkin olen käynyt tuolla ja EI SIIHEN AIKAAN OLLUT EDES vielä FB:TÄ eikä NETTIÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe