”Älköön Häneltä luuta rikottako".
Johannes 19:31-42 FB38
[31] Koska silloin oli valmistuspäivä, niin — etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi, sillä se sapatinpäivä oli suuri — juutalaiset pyysivät Pilatukselta, että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas. [32] Niin sotamiehet tulivat ja rikkoivat sääriluut ensin toiselta ja sitten toiselta hänen kanssaan ristiinnaulitulta. [33] Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi, eivät he rikkoneet hänen luitaan, [34] vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä. [35] Ja joka sen näki, on sen todistanut, ja hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää totta puhuvansa, että tekin uskoisitte. [36] Sillä tämä tapahtui, että kirjoitus kävisi toteen: "Älköön häneltä luuta rikottako". [37] Ja vielä sanoo toinen kirjoitus: "He luovat katseensa häneen, jonka he ovat lävistäneet". [38] Mutta sen jälkeen Joosef, arimatialainen, joka oli Jeesuksen opetuslapsi, vaikka salaa, juutalaisten pelosta, pyysi Pilatukselta saada ottaa Jeesuksen ruumiin; ja Pilatus myöntyi siihen. Niin hän tuli ja otti Jeesuksen ruumiin. [39] Tuli myös Nikodeemus, joka ensi kerran oli yöllä tullut Jeesuksen tykö, ja toi mirhan ja aloen seosta noin sata naulaa. [40] Niin he ottivat Jeesuksen ruumiin ja käärivät sen hyvänhajuisten yrttien kanssa käärinliinoihin, niinkuin juutalaisilla on tapana haudata. [41] Ja sillä paikalla, missä hänet ristiinnaulittiin, oli puutarha, ja puutarhassa uusi hauta, johon ei vielä oltu ketään pantu. [42] Siihen he nyt panivat Jeesuksen, koska oli juutalaisten valmistuspäivä ja se hauta oli lähellä.
https://bible.com/bible/365/jhn.19.31-42.FB38
Jumalan sanaa
7
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesusta ei haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan, kuten anabaptistit opettaa.
- Anonyymi00006
Sen homo jeesuksen voi heittää tai haudata vaikka hevon helvettiin.
- Anonyymi00002
Jumalslle kiitos!
- Anonyymi00003
Jumalalle ( korj. )
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jumalalle ( korj. )
Hän on kaiken kunnian ja kiitoksen ansainnut!
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jumalalle ( korj. )
Allah on ainoa oikea Jumala.
- Anonyymi00005
Miten raamatussa voi olla Jumalan sanaa kun siinä kirjassa ei ole kirjoituksia Jumalasta.Raamattu kertoo kahdesta juutalaisesta narsistisesta henkilöstä,jeesuksesta ja sen isästä sebaotista joista kumpakaan ei ole Jumala.Tämä herra ja poika ajattelevat vain itseänsä eivätkä ketään muuta.Oletko saanut mitä olet pyytänyt jeesukselta tai sen isältä sebaotilta ? et ole,niin arvelinkin joten eroa kirkostas ja hanki vapaa elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530