Miksi Adolf Hitler keksi Gang Stalking
Adolf Hitler oli Saksan johtaja toisen maailmansodan aikana. Hänen salainen poliisinsa kidutti ja vangitsi Saksan valtion vihollisia sekä tappoi juutalaisia menetelmillä, joita kehitettiin yhdessä psykologien kanssa.
Kun toinen maailmansota päättyi ja Adolf Hitler teki itsemurhan bunkkerissa, Saksa jaettiin Länsi- ja Itä-Saksaan.
Itä-Saksassa ajateltiin, että kaikkia valtion vihollisia ei voitu vangita tai lavastaa syytteisiin, koska se antaisi huonon maineen ulkomailla.
Siksi Itä-Saksa kehitti yhdessä salaisen poliisinsa Stasin ja psykologien kanssa kidutusohjelman nimeltä Zersetzung, joka tarkoittaa biologista hajoamista. Tavoitteena oli että valtion viholliset joutuivat Mielisaairalan.
Kun Länsi- ja Itä-Saksa yhdistyivät ja Berliinin muuri murtui, Zersetzung-ohjelma paljastui ja siitä alettiin keskustella avoimesti.
Virallisesti Zersetzung-ohjelma lakkautettiin, mutta joidenkin mukaan sitä ei todellisuudessa lopetettu, vaan se otettiin uudelleen käyttöön eri maissa valtion vihollisia vastaan.
Uhrit alkoivat kutsua ohjelmaa nimellä Gang Stalking, ja kohdehenkilöt alkoivat kutsua itseään Targeted Individuals. Nämä käsitteet vakiintuivat vähitellen.
Nykyään Zersetzung-ohjelmasta puhutaan avoimesti, ja sen olemassaolo on myönnetty historiassa, vaikka se on virallisesti lopetettu.
Internetissä puhutaan kuitenkin Gang Stalkingista ja Targeted Individualseista, koska joidenkin mielestä ohjelmaa ei ole oikeasti lopetettu, vaan sitä käytetään yhä eri maissa.
Miksi Adolf Hitler keksi Gang Stalking
19
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pystyykö meluhäirinnän ja unenpuutetaktiikan kanssa elämään?
Vainoajat, joita nykyään kutsutaan englanniksi gang stalkers ja suomeksi joukkovainoajiksi, käyttävät pirullisia meluhäirinnän ja unenpuutteen taktiikoita saadakseen kohdehenkilön — englanniksi targeted individual — henkisesti murtumaan.
Minulle rikoskomisario Eero Välimäki Vaasan poliisista sanoi vuonna 1999, että joudun poliittisista syistä “pöpilään”. Meluhäirintä ja unenpuutetaktiikka mahdollistavat sen, että ihminen voidaan ajaa poliittisista syistä mielisairaalaan.
Meluhäirinnän ja unenpuutteen mahdollistaa se, että gang stalkereilla on hyvät suhteet asunnonvälittäjiin, jolloin he pääsevät muuttamaan kohdehenkilön yläpuolella olevaan asuntoon — tämä on tehokkain vaihtoehto — tai viereiseen asuntoon.
Tämä on edellytys meluhäirinnän ja unenpuutteen toteuttamiselle. Ilman tätä edellytystä taktiikkaa on mahdoton toteuttaa. Meluhäirinnän kanssa pystyy vielä elämään, mutta unenpuutteen kanssa ei, koska silloin ei saa nukuttua normaalisti.
Sinut herätetään metelillä aina juuri kun olet nukahtamaisillasi, ja sinut pidetään tällä tavalla hereillä monta viikkoa putkeen. Siinä voi seota, saada psykoosin tai joutua mielisairaalaan.
Unenpuutetaktiikan kanssa ei voi elää.
Meluhäirintää tai unenpuutetta ei pysty äänittämään, koska gang stalkerit käyttävät häiriölähettimiä eli jammereita sekä mikrofonihäirintää (microphone jammer).
Jos yrität äänittää, tallentuu ainoastaan häiriötä, joten taktiikkaa ei voi todistaa.
Gang stalkerit käyttävät myös lämpökameroita nähdäkseen, missä kohdehenkilö on asunnossa, mitä hän tekee ja makaako hän sängyssä. Lisäksi he voivat asentaa herkkiä mikrofoneja viereiseen seinään kuullakseen, milloin kohdehenkilö on nukahtamassa — ja herättävät hänet silloin metelillä.
Gang stalking on peräisin Itä-Saksan salaiselta poliisilta Stasilta. He kehittivät menetelmän nimeltä Zersetzung, joka tarkoittaa biologista hajottamista.
Nykyään tätä kutsutaan gang stalkingiksi, ja kohdehenkilöitä targeted individuals -nimellä. Tätä väitetään käytettävän eri maissa, myös Suomessa.
Jos joudut meluhäirinnän tai unenpuutetaktiikan kohteeksi, et ole ainoa etkä yksin. Tällaiset kokemukset leimataan usein salaliittoteorioiksi, mutta se ei tee niistä uhrille vähemmän todellisia.
Uhrin kannattaa hakeutua samankaltaisia kokemuksia kokeneiden pariin — tällaisia ryhmiä löytyy esimerkiksi internetistä. - Anonyymi00002
Gang stalkingin historiasta kerrotaan, että CIA ja FBI tilasivat psykologeilta, käyttätymistieteiljöiltä ym. joukkovaino-ohjelman, jonka avulla ihminen voidaan tuhota todisteita jättämättä. Pohjaksi ottivat zerzetung vainon, jossa tehokkain ase oli mielisaairaalaan toimittaminen diagnoosin hankkiminen. Tämä vei ihmiseltä uskottavuuden ja yhteiskuntakelpoisuuden.
Nämä sittemmin gang stalkiksi nimetyn joukkovainon kehittäjät tutkivat jo käytössä olevia/olleita vainoja ja valitsivat sitten tehokkaimmat keinot.- Anonyymi00003
Siihen aikaan ei eletty digimaailmassa eikä ollut käytettävissä nykyisiä elektronisen häirinnän keinoja. Ne ovat muuttaneet joukkovainot toteutuksiltaan nykyisin aika erilaisiksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siihen aikaan ei eletty digimaailmassa eikä ollut käytettävissä nykyisiä elektronisen häirinnän keinoja. Ne ovat muuttaneet joukkovainot toteutuksiltaan nykyisin aika erilaisiksi.
Kun minulle kerrottiin 10 vuotta sitten, että olen gang stalkingin kohteena, oli vielä vaikeaa saada suomeksi tietoa. Kas kummaa, kuinka sattuikaan. Nettiini ilmestyi tietopaketti gang stalking vainosta, Kanadassa. Siihen oli koottu usein kohteiden kokemuksia. Luin niitä, osa oli jo tehty minulle, monet muut sitten myöhemmin. (Kanadassa on ollut paljon gang stalkingia, rankkaa muotoa. On ollut oikeudenkäynti joukkokanteen perusteella. Monet saivat isot korvaukset pilatun ja estetyn elämänsä takia.)
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kun minulle kerrottiin 10 vuotta sitten, että olen gang stalkingin kohteena, oli vielä vaikeaa saada suomeksi tietoa. Kas kummaa, kuinka sattuikaan. Nettiini ilmestyi tietopaketti gang stalking vainosta, Kanadassa. Siihen oli koottu usein kohteiden kokemuksia. Luin niitä, osa oli jo tehty minulle, monet muut sitten myöhemmin. (Kanadassa on ollut paljon gang stalkingia, rankkaa muotoa. On ollut oikeudenkäynti joukkokanteen perusteella. Monet saivat isot korvaukset pilatun ja estetyn elämänsä takia.)
Euroopassa oli 40 vuotta Gang stalking niminen vaino. "Kaikki sen tiesivät". USA:ssa ja Kanadassa gs oli viranomaisvetoinen,organisoitu ja hierarkinen joukkovaino. Euroopan gang stalkingia johtivat rikolliset. Lopulta 2 italialaispoliitikkoa uskalsi ottaa gs:n esille ja vaatia viranomaisilta ja lainoppineilta sen lopettamista. Vainossa oli paljon fyysistä väkivaltaa ja rikoksia. SE LOPETETTIIN, mutta kuulemma salaa jatkettiin viranomaisjohtoisesti.
Täälläkin keskustelupalstoilla on käyty mittelöä siitä, mikä on "oikeaa" gang stalkingia. Esim. minun gang stalkingissa on ollut paljon fyysistä väkivaltaa ja rikollisiakin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Euroopassa oli 40 vuotta Gang stalking niminen vaino. "Kaikki sen tiesivät". USA:ssa ja Kanadassa gs oli viranomaisvetoinen,organisoitu ja hierarkinen joukkovaino. Euroopan gang stalkingia johtivat rikolliset. Lopulta 2 italialaispoliitikkoa uskalsi ottaa gs:n esille ja vaatia viranomaisilta ja lainoppineilta sen lopettamista. Vainossa oli paljon fyysistä väkivaltaa ja rikoksia. SE LOPETETTIIN, mutta kuulemma salaa jatkettiin viranomaisjohtoisesti.
Täälläkin keskustelupalstoilla on käyty mittelöä siitä, mikä on "oikeaa" gang stalkingia. Esim. minun gang stalkingissa on ollut paljon fyysistä väkivaltaa ja rikollisiakin.On ihan hyvä tietää jotakin historiasta, jos kohta nykyhetkestäkin ja siitä, minkälaiseksi vaino uhkaa muuttua teknologian kehittyessä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
On ihan hyvä tietää jotakin historiasta, jos kohta nykyhetkestäkin ja siitä, minkälaiseksi vaino uhkaa muuttua teknologian kehittyessä.
TÄSSÄ PALSTALLA MYÖS KETJU: MIHIN TARKOITUKSEEN GANG STALKINGIA ON KÄYTETTY
Silloin kun on vainon kohteena ja yrittää selviytyä stalkkauksista ja tajuta "mitä ne minulle tekee ja miten", ei pysty käsittämään, miksi on joutunut kohteeksi. Tavallisin syy, minkä olen kuullut , on jonkun tai narsistin suututtaminen. Kyse olisi kostosta.
Nyt vanhoilla päivilläni, kun olen joutunut katselemaan elämääni taaksepäin, olen tajunnut perussyyksi sen, että minut haluttiin vaientaa ja päästäminusta eroon. Miksi? Siksi, että olin kuulemma suvun moka, joka haluttiin salata. Olin sekarotuisen kanssa aikaansaatu äpärä, sodan aikana siitetty aviomiejen ollessa rintamalla. - Minut yritettiin jo lapsena tuhota mielen manipuloinneilla aina aivopesuun asti. Tämäkin haluttiin sitten salata. - Minä pysyin hiljaa. Mottoni oli: eteenpäin elävän mieli, minä en vanhoja märehdi. - Olin keski-iässä, kun asia tuli työnantajan tietoon. Halusi minusta eroon. Sukulaiset halusivat pitää omalta osaltaan asian salassa. Etten kertoisi asiasta kenellekään, minut vaientaa. Gang stalking sopi siihen. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
TÄSSÄ PALSTALLA MYÖS KETJU: MIHIN TARKOITUKSEEN GANG STALKINGIA ON KÄYTETTY
Silloin kun on vainon kohteena ja yrittää selviytyä stalkkauksista ja tajuta "mitä ne minulle tekee ja miten", ei pysty käsittämään, miksi on joutunut kohteeksi. Tavallisin syy, minkä olen kuullut , on jonkun tai narsistin suututtaminen. Kyse olisi kostosta.
Nyt vanhoilla päivilläni, kun olen joutunut katselemaan elämääni taaksepäin, olen tajunnut perussyyksi sen, että minut haluttiin vaientaa ja päästäminusta eroon. Miksi? Siksi, että olin kuulemma suvun moka, joka haluttiin salata. Olin sekarotuisen kanssa aikaansaatu äpärä, sodan aikana siitetty aviomiejen ollessa rintamalla. - Minut yritettiin jo lapsena tuhota mielen manipuloinneilla aina aivopesuun asti. Tämäkin haluttiin sitten salata. - Minä pysyin hiljaa. Mottoni oli: eteenpäin elävän mieli, minä en vanhoja märehdi. - Olin keski-iässä, kun asia tuli työnantajan tietoon. Halusi minusta eroon. Sukulaiset halusivat pitää omalta osaltaan asian salassa. Etten kertoisi asiasta kenellekään, minut vaientaa. Gang stalking sopi siihen.Jos olet gs-tyylisen joukkovainon kohteena, kannattaa tutkailla mielessään näitä kahta syytä: halutaanko vaientaa ja/tai päästä eroon. GS:ssä on paljon keinoja näiden toteuttamiseen.
Alkuaikoina gang stalkingin kohteeksi saattoi joutua suoraan kadulta. Tuhottiin talous työpaikan menetyksellä. Tehtiin kummallisen tuntuisia stalkkauksia. Jos niistä kertoi, syytettiin hulluksi. Vietiin psyk. sairaalaan ja sinne jäi koe-eläimeksi.
- Ja näitä koe-eläimiähän hankitaan vieläkin, esim. elektronisen häirinnän/toiminnan, mieleen vaikuttamisen tutkimiseksi ja kehittämiseksi. Saa asua kotonaan. Kyllähän meitäkin on tapana käyttää psyk.osastolla diagnoosi saamassa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos olet gs-tyylisen joukkovainon kohteena, kannattaa tutkailla mielessään näitä kahta syytä: halutaanko vaientaa ja/tai päästä eroon. GS:ssä on paljon keinoja näiden toteuttamiseen.
Alkuaikoina gang stalkingin kohteeksi saattoi joutua suoraan kadulta. Tuhottiin talous työpaikan menetyksellä. Tehtiin kummallisen tuntuisia stalkkauksia. Jos niistä kertoi, syytettiin hulluksi. Vietiin psyk. sairaalaan ja sinne jäi koe-eläimeksi.
- Ja näitä koe-eläimiähän hankitaan vieläkin, esim. elektronisen häirinnän/toiminnan, mieleen vaikuttamisen tutkimiseksi ja kehittämiseksi. Saa asua kotonaan. Kyllähän meitäkin on tapana käyttää psyk.osastolla diagnoosi saamassa.Kannattaa myös harkita vaihtoehtoa missä kaikki onkin oman mielen tuotetta, ja kyseessä on mielisairaus.
Vaikka oikeita vainottavia varmasti on olemassa, niitä ei ole yhtä varmasti niin paljoa kuin mitä on ihmisiä jotka kokevat olevansa vainottavana.
Kokemus missä on vainon kohteena on varsin yleistä tietyissä mielisairauksissa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kannattaa myös harkita vaihtoehtoa missä kaikki onkin oman mielen tuotetta, ja kyseessä on mielisairaus.
Vaikka oikeita vainottavia varmasti on olemassa, niitä ei ole yhtä varmasti niin paljoa kuin mitä on ihmisiä jotka kokevat olevansa vainottavana.
Kokemus missä on vainon kohteena on varsin yleistä tietyissä mielisairauksissa.Olen 80 vee ja vaino jatkuu kuolemaani asti- Täällä gang stalkin palstan ylimpänä ketjuna on juuri nyt KOKO SUOMI VAINOO.Käy lueskelemassa siellä harhojani.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen 80 vee ja vaino jatkuu kuolemaani asti- Täällä gang stalkin palstan ylimpänä ketjuna on juuri nyt KOKO SUOMI VAINOO.Käy lueskelemassa siellä harhojani.
On ne kyllä Saatanan Tunareita sitten kun ei saaneet hommaa hoidettua parissa viikossa.
Raportoin esimiehille. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
On ne kyllä Saatanan Tunareita sitten kun ei saaneet hommaa hoidettua parissa viikossa.
Raportoin esimiehille.Gang stalkingiin kuuluu pyrkimys heti alussa saada uhri tekemään itsemurha. Jos uhri ajoissa saa yhteyden vertaisiin, saa tietoa vainosta, myös itsemurhaan painostamisesta, itsemurhapaine häviää samantien.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Gang stalkingiin kuuluu pyrkimys heti alussa saada uhri tekemään itsemurha. Jos uhri ajoissa saa yhteyden vertaisiin, saa tietoa vainosta, myös itsemurhaan painostamisesta, itsemurhapaine häviää samantien.
Zerzetung vaino on tutkittu hyvin tarkkaan jälkeenpäin. Muista on ollut vaikeampaa saada tietoja ennen digiajan alkamista. Kun tuli netti ja some, sinne ilmestyi uhrien kertomuksia. Perustettiin tukiryhmiä ja jopa organisaatioita. Googlaa: Suomen joukkovainotut ry. Siellä kotisivuilla on luetteloa linkeistä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Zerzetung vaino on tutkittu hyvin tarkkaan jälkeenpäin. Muista on ollut vaikeampaa saada tietoja ennen digiajan alkamista. Kun tuli netti ja some, sinne ilmestyi uhrien kertomuksia. Perustettiin tukiryhmiä ja jopa organisaatioita. Googlaa: Suomen joukkovainotut ry. Siellä kotisivuilla on luetteloa linkeistä.
Jo gang stalkingin alkuaikoina USA:ssa kohteet huomasivat, että muuttaminen ei auta pääsemään eroon vainosta. Käynnistyy aina uudella paikkakunnalla. Tämän ovat huomanneet Suomenkin TI:t. Sellainen huomattiin, että isossa kaupungissa oli helpompi piileskellä. Kun e-häirinnän osuus kasvoi ja muuttui etänäkin käytettäväksi, olo muuttui tukalammaksi sielläkin. - Mutta kyllä pikku kaupungin terrorismi on vailla vertaa.
- Anonyymi00007
Nythän on olemassa ehkä jo miljoonaan tai enempäänkin kohdistuva vaino, joka perustuu terroristepäiltyjen listalle joutumisesta. Siellä listalla on paljon ihan viattomiakin. Mahdollisesti Suomestakin. . Kun näin yhteenvedon sen vainon taktiikoista , minua alkoi itkettää. KERRANKIN JOKU JOSSAKIN TAJUAA, MINKÄLAISTA MINULLA ON.
NWOnaamakirja ryhmässä voit kysyä tästä ja pyytää tietoja. Pikkuista vihkostaa myytiin joku vuosi sitten.- Anonyymi00008
sen vihkosen on päässyt lukemaan Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilla pdf:nä. En tiedä tämän päivän tilannetta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
sen vihkosen on päässyt lukemaan Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilla pdf:nä. En tiedä tämän päivän tilannetta.
Alkuaikojen USA:n gang stalkingiin kuuluivat lavastukset rikolliseksi. Uhri houkuteltiin/pakotettiin menemään johonkln paikkaan . Siellä oli odottamassa ansa. Siihen kun meni. saatiin lavastettua johonkin rikokseen syylliseksi. Ja vankilaan ja koe-eläimeksi.
Nykyäänkin lavastetaan rikoksiin syylliseksi. Virkamafia hoitelee asian. Tunnettu tapaus on itsekin lainoppinut Jaana Kavonius. Voidaan tehdä erikseen, ei tarvitse sisältyä gang stalkingiin.
- Anonyymi00014
Aatu oli hyvä ihminen
- Anonyymi00018UUSI
MIKSI PASKAT JOHTAJAT LANKEAA AINA STALKKAUKSEEN?
Demokratiassa tällaiset riisutaan pois.
Ei kyttäillä, luotetaan yksilön kykyyn toimia oikein.
Tää ajautuu väkisin syyllisyysolettamaan.
EU elää DDR kyttäysunelmaa.
Puhelimet on jalkapantoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p576523Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3465580Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1685216Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1424993Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204240Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite442919Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202746Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32518Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282487- 792166