Miksi kyseisestä yhtiöstä otatte valuutuksia?
Tuhopolttaja iski, vakuutus petti: Markku Mannisen yritys ajautui konkurssin partaalle | Talouselämä https://share.google/nsdkAmmYUHgHJygqw
Oliskohan TAAS OP-pohjola
6
427
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Me vakuutukseottajat olemme lähinnä kannattajajäseniä vakuutusyhtiöille varsinkin jos yhtiöllä on muuta rahoitustoimintaa, itse olin lähitapiolan kannattaja toistakymmentä vuotta, muutama vahinkoilmoitus, alle viisi vuosien mittaan, emme korvaa, kiitti, mulle riitti, jatkossa otan vain pakolliset vakuutukset.
- Anonyymi00003
Ei varmaan suoranaisesti ole vakuutusyhtiön vika, jos vakuutuksen ottajan vakuutusturva ei riitä.
- Anonyymi00004
Aika kaukaa haettu noi aloittajan vainot. Homma jatkui normaalisti muutaman auton palon jälkeen ja sitten jo eläke kutsui.
- Anonyymi00005
Käärijälle kallis keikka Lahdessa: ”Vakuutus ei korvaa” – Stara.fi https://share.google/nfIE8YNzy3WGV2DQS
- Anonyymi00006
Jos kerrottaisiin miksi vakuutus ei korvaa niin kukaan ei ihmettelisi
- Anonyymi00007
Vakuuttaminen on businesta. Ehdot on sellaiset, että ne korvaa pikkujuttuja ja muut on rajattu ehdoilla pois. Luo henkistä turvaa silloin, kun ei tapahdu mitään, mutta ei tosiasiallista turvaa, jos tapahtuu jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577