Joka on harvinaista nykypäivänä. 😇
Olen ainakin kiltti ja hyväsydäminen ihminen
26
253
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Turkulainen?
- Anonyymi00003UUSI
Mistä sä ton päättelit?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä sä ton päättelit?
Tekstistä
- Anonyymi00026UUSI
Ei kyllä tämä oli Kuopiosta, eiku tarkoitin kopiosta, oli kopiota siirrettynä itsekehuun aikaisemmista kirjoituksista.
- Anonyymi00002UUSI
Mäkin olin, tai oon nytkin viel mut en halua enää olla.
- Anonyymi00005UUSI
Minä haluan edelleenkin tuottaa muille hyvää mieltä omalla käytökselläni. jos kaikki tekisivät samoin niin meillä kaikilla olisi täällä niin paljon parempi olla ja elää.
Miksi tuottaa toiselle, tuntemattomalle tai tutulle huonolla käytöksellä pahaa mieltä?
Uskon että huonosti käyttäytyvä voi itse huonosti ja haluaa purkaa omaa pahaa oloaan.. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä haluan edelleenkin tuottaa muille hyvää mieltä omalla käytökselläni. jos kaikki tekisivät samoin niin meillä kaikilla olisi täällä niin paljon parempi olla ja elää.
Miksi tuottaa toiselle, tuntemattomalle tai tutulle huonolla käytöksellä pahaa mieltä?
Uskon että huonosti käyttäytyvä voi itse huonosti ja haluaa purkaa omaa pahaa oloaan..Mä en enää jaksa. Liikaa sai satutettua joku.
- Anonyymi00004UUSI
Joskus huomaat ettei ketään kiinnosta paskaakaan. Yksin nielet kyyneleitäsi. Trust me.
- Anonyymi00006UUSI
Jep, tähän komppaus.
Paskaakaan ei saa tuosta. Todennäköisesti tulee perseennuolijan tai toisaalta mielistelijän leima miehell jonka jälkeen epäillään että olisko kuitenkin kusipää.
Mieluummin rehellinen kusipää niin saa pillua kuin joku kiva ja kiltti herrasmies. Tähän tietysti ei lasketa pitkiä, komeita ja varakkaita miehiä, hehän saavat olla mitä hyvänsä. - Anonyymi00008UUSI
Olet joku vastenmielinen vanha ukko, joka ei tajua normaaleista käyttäytymissäännöistä mitään! :D
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet joku vastenmielinen vanha ukko, joka ei tajua normaaleista käyttäytymissäännöistä mitään! :D
I aint no Gary Oldman!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin olen Raumalta
- Anonyymi00017UUSI
Nii tai sit ku joku välittää niin se merkitse toiselle mitään. Yksin jää silti.
Trust No one.... - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
I aint no Gary Oldman!
:DD
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nii tai sit ku joku välittää niin se merkitse toiselle mitään. Yksin jää silti.
Trust No one....Ei elämän päätarkoitus pitäisi olla löytää joku toinen!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sitten taas tuli sieltä passiivisaggressiivinen likan kuitti.
Kuten sanottua ei kannata olla kittli ja kunnollinen, naiset tulevat heti vittuilemaan.
Kannatttaa vain tukkia turpa että: lopeta sössöttäminen läski pikkneithuora - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei elämän päätarkoitus pitäisi olla löytää joku toinen!
Ja mielummin eri maalainen, ei suomalainen!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jep, tähän komppaus.
Paskaakaan ei saa tuosta. Todennäköisesti tulee perseennuolijan tai toisaalta mielistelijän leima miehell jonka jälkeen epäillään että olisko kuitenkin kusipää.
Mieluummin rehellinen kusipää niin saa pillua kuin joku kiva ja kiltti herrasmies. Tähän tietysti ei lasketa pitkiä, komeita ja varakkaita miehiä, hehän saavat olla mitä hyvänsä.Sinusta huokuu valtava älykkyys 😁
- Anonyymi00007UUSI
Totta. Se on harvinaista. Pidä kiinni siitä jos näin on. 👍
- Anonyymi00009UUSI
Itse tahdon olla kiltti kullanmuru, mutta en aina ole. On pahoja ajatuksia ja en aina osaa olla viisas sanoissani.
- Anonyymi00010UUSI
Ihana. Pidä kuitenkin kiinni omista rajoista tässä maailmassa paljon pahuutta. Kaikki ei kultaa mikä kiiltää.
- Anonyymi00018UUSI
Hyviä on joukossa paljon, nutta ei täällä.
- Anonyymi00014UUSI
Nuo ovatkin kaikkein tärkeimpiä ominaisuuksia ihmisellä. Hienoa!
- Anonyymi00022UUSI
Paitsi miehellä jos etsii
A. panoseuraa
B. parisuhdetta
Jos kavereita etsii niin ole kiltti ja kunnollinen, saat naisista kivoja kavereita jotka pitävät sinua munattomana nössönä - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paitsi miehellä jos etsii
A. panoseuraa
B. parisuhdetta
Jos kavereita etsii niin ole kiltti ja kunnollinen, saat naisista kivoja kavereita jotka pitävät sinua munattomana nössönäKyllä nuo ominaisuudet parisuhteessakin pitemmän päälle ovat tärkeitä. Ainakin hyväntahtoisuus ja kunnioitus. Kiltti on vähän vaikeampi määritellä. Ei liian kiltti, että mikä vaan käy-tyyliin ole koskaan missään tilanteessa hyvä. Ehkä juuri tuo hyväntahtoisuus ja myös luotettavuus voisivat olla parempia määritelmiä. Voimia!
- Anonyymi00025UUSI
Uskon tuon, kaikki asiat ei vain ole mieleeni. Mut, kaikki elää tavallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506