Tämmöistä tätä vuotta toivoo. Äijö
Haapavesi kehityksen kärkeen!
9
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Äijö oli Pättikankaan kirjassa vaan ei taija olla samasta Äijöstä kyse.
- Anonyymi00002
Kyllä sammaa mieltä👍👍👍
- Anonyymi00003
Kunnan väki yhtyy toivotukseen ilomielin
- Anonyymi00004
Hyvä toive on puoleksi totta.
- Anonyymi00005
Haapaveden valtakatu täyteen liikkeitä. Joissa asiakkaat viihtyvät niin ne voi ostaa!
- Anonyymi00006
Sen nimi on valtaväylän nimi on Vanhatie joka alkaa Mieluskyläntien risteyksestä Juustomäeltä ja toinen pää johtaa kyläkeskuksen kautta Kytökyläntien risteykseen Mäkelässä.
- Anonyymi00007
Keskustassa vanhatie kulkee ohitse S-Marketin, jatkaa keskeisten palveluitten, apteekin, pankkien ja Kaupungintalon sivuitse liikenneympyrään, missä se kohtaa Nivalatien jatkaen terveysaseman, myyrilän ja koulukeskuksen ohi Mäkeläntien risteyksen n parin kilometrin matkan. Siihen mahtuu varrelle hyvinkin monta kauppaliikettä!
- Anonyymi00008
Ikävä kyllä huippu vuodet takana!! Yritykset katoaa pikkuhiljaa...suurin ku valio läppää ovet säppiin!! Pm myymälä tiete jää toimintaan mut vain muutama työntekijä siellä.....
- Anonyymi00009
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233