Pikku info!
Käykääs liittymässä kyseiseen ryhmään ja jakakaa sitä! tää on mun jo toinen puskaradio, aikasemman exäni vei kun oltiin yhdessä yp! Ero kun tuli se ehti mut poistaa noin 2v sitten ja takasin ei kiusallakaan ole yp antanut joten olen perustanut toisen koska olen ollut perustaja molemmille alusta asti!! Nyt vaan tätä hallitsen. Eli toisen ryhmän yp -.-.- :,:,:,- nykyään joka sen kaappasi. Face Kangasala Finland enemmän infoo…!
Kangasalan puskaradio face!
Anonyymi-ap
3
720
Vastaukset 3
- Anonyymi00003
Yp näköjään poistettu kun on herkkä laji😂😂😂 no kyllä ne muualla on jo julkaistu niin osa tietää kuka tai ketkä takana on!
- Anonyymi00004
Eipä paljoo silmäparia oo tää julkasu kerännyt!! Harmi kun näitten ylläpito muuten kangasalla on kerännyt hyvin katselukertoja/käyttökertoja Suoramanbaarissa…. 💪😎😂
- Anonyymi00005
Hop hop!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101791- 1471155
- 671093
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku146874- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654