Pelastuksen ehdot

Anonyymi-ap

Jumalan sana ilmoittaa pelastuksen ehdot:
Parannus ( mielenmuutos ) suhteessa Jumalaan ja usko Jeesukseen Kristukseen.

"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15

Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Matt 4:17

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

Parempi on julistaa ja puhua ja kirjoittaa Jumalan sanan kokonaisuuden mukaisesti.

49

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Parhaan parannuksen teet kun pyrit teoissasi epäitsekkyyteen ja pyrit työskentelemään ihmiskunnan puolesta. Näin tulevat elämäsi ovat aina vain ihanampia ♥️♥️♥️♥️

      • Anonyymi00003

        Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikkaa. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei pää edellä suorilta jaloilta selälleen maahan.

        googlaa: shaktipat


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikkaa. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei pää edellä suorilta jaloilta selälleen maahan.

        googlaa: shaktipat

        Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.


      • Joppa2 kirjoitti:

        Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.

        Veikkaan juuri pyhää henkeä, eli ylimainion kammottavaa halitoosia!


      • he-ma kirjoitti:

        Veikkaan juuri pyhää henkeä, eli ylimainion kammottavaa halitoosia!

        Mummos on halitoosi💩🎃💩


      • Anonyymi00038
        Joppa2 kirjoitti:

        Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.

        Jeesus pelastaa.🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jeesus pelastaa.🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸

        Niin tekee, mutta ei väkisin!


      • Anonyymi00040
        Joppa2 kirjoitti:

        Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.

        Ylivainio käytti kundaliinia ja reikivoimia ihmisten kaatamiseen.

        Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässän tri:n väitöskirjassa helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset, yhteensä 1304 tapausta.

        Tutkimuksen lopputulos. Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jeesus pelastaa.🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸

        Kyllä!


    • Anonyymi00002

      Luehan tarkemmin, miten pelastus tapahtuu konkreettisesti.

      1.Piet.3

      "Veden kantamana"...ei veteen upottamalla

      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      • Anonyymi00004

        Jeesus Kristus pelastaa. Ei kukaan eikä mikään muu.
        Se on Raamatun ydintotuus. Näyttää vaan olevan silti monelle kovin epäselvää tässä pakanallistuneessa Suomessa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jeesus Kristus pelastaa. Ei kukaan eikä mikään muu.
        Se on Raamatun ydintotuus. Näyttää vaan olevan silti monelle kovin epäselvää tässä pakanallistuneessa Suomessa.

        Jumala pelastaa.

        Joh. 6:65

        Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jumala pelastaa.

        Joh. 6:65

        Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".

        5. Moos. 6:5

        Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        5. Moos. 6:5

        Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

        1. Joh. 5:3

        Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jumala pelastaa.

        Joh. 6:65

        Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".

        Etkö sinä tiedä Jeesuksesta mitään? Etkö tiedä hänen Sovitustyöstään Golgatan ristillä?
        Kyllä, Jeesus Kristus on Jumala.


      • Muista tuo avantoon pudotessasi, älä huuda apua vaan odottele rauhassa kolmiomaisen epäjumalasi pelastustoimia.

        Itse kysyn aina pelastettavalta luottamusta epäjumaliiin ja myönteisen vastauksen saadessani jään avannon reunalle seuraamaan lopputulosta.


    • Anonyymi00005

      Jeesuksen veli, Jerusalemin seurakunnan johtaja varoittaa erilaisista mantroista ja hokemista, kuten "yksin uskosta"...Ihminen kun saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa. Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia.

      Jaak.2:24
      "Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
      ei yksistään uskon perusteella."

    • Anonyymi00009

      Jatkuva "Jeesus" -nimen hokeminen ei ole tervettä kristinuskoa, mikäli ei puhuta Jumalasta mitään.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät

      • Anonyymi00016

        Sanopa Tepe, miksi sinä luulet, että valehtelu ( ”olen edesmennyt” ) ja apostolien, varsinkin apostoli Paavalin herjaaminen olisi Jumalan tahto? Ei se ole! Ei todellakaan! Ne ovat laittomuuden tekoja, syntejä!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sanopa Tepe, miksi sinä luulet, että valehtelu ( ”olen edesmennyt” ) ja apostolien, varsinkin apostoli Paavalin herjaaminen olisi Jumalan tahto? Ei se ole! Ei todellakaan! Ne ovat laittomuuden tekoja, syntejä!

        Jeesus pelastaa syntisiä!


      • Anonyymi00037

        Kasteen hokeminen on kaukana kristinuskon ytimestä.


      • Anonyymi00043

        Ennen oli tapana julistaa ja korottaa Jumalaa, nyt ylistetään ja korotetaan Jeesusta.


    • Anonyymi00010

      Jeesus otetaan vastaan kasteessa, ei missään hurmoskokemuksissa.

      1.Joh.5
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.

      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:

      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      (Yksi kaste, hen baptisma, Ef.4:5)

    • Anonyymi00011

      Matt.28

      KR 33/38
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

      Svenska Bibeln v. 1917
      19 Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn

      King James
      19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost

    • Anonyymi00012

      Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään...."Isä meidän, joka olet taivaassa...

      • Anonyymi00013

        Sielunvihollinen käyttää "Jeesus" -nimeä eksytystarkoituksiin....

        Jeesus: Monet tulevat minun nimessäni ja he eksyttävät monta.

        Jeesus ei enää tule saman nimisenä takaisin maan päälle.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


      • Anonyymi00014

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40

        mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Vääntelevät ilmeitään kun lukevat ihmisten kirjeitä ja lupaavat ihmeparanemisia.


    • Anonyymi00018

      Älä huoli. Herra katsoo sydämeen kuinka vakavissaan on parannuksen teko. On vain se hetki katua.

      • Anonyymi00036

        Jeesus pelastaa!


    • Anonyymi00019

      MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.

    • Anonyymi00020

      Jatkuvilla parannusvaatimuksilla lahkot pyrkivät sitomaan ihmisiä yhä tiukemmin lahkon orjuuteen. Sieltä et pois pääse, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkon johtajille.

      Luuk. 15:7

      Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

    • Anonyymi00021

      Monet ovat saaneet avun Uskontojen Uhrien auttavasta palveluksesta.

    • Anonyymi00022

      Keniassa lahopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.

      Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.

    • Anonyymi00023

      Jeesus sanoo, että tule sellaisena kuin olet, eli syntisenä pitää mennä kasteelle.

      Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia.

      • Anonyymi00024

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7

        Perisynnin kieltäviä Jenkkilahkoja kannattaa varoa.

        Ps. 58:4

        Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.


    • Anonyymi00025

      Ei kaikki yksinkertaisesti hslua taivaaseen. Ei heitä voi pakottaa. Ihmisillä on vapaa tahto.

    • Anonyymi00026

      Jumala pelastaa syntisyyden vuoksi kasteen saaneen ihmisen ikuiseen elämään ilman mitään ihmisen omia parannuksen tekoja.

      1. Piet. 3:21

      Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      Uusi liitto alkaa kasteeta, ei muutoin.

      • Anonyymi00027

        Jumala ei jaa kunniataan ihmisen kesken.


      • Uusi liitto alkaa kasteeta. AAMEN!😇👍


    • Anonyymi00028

      Raamatussa liitto on Jumalan tekemä varma lupaus, mikä kantaa ajan rajan tuolle puoelle.

      Ihminen voi menettää uskonsa monta kertaa elämän aikana, mutta kaste on ikuisesti voimassaoleva Jumalan tekemä liitto.

      • Anonyymi00029

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

        Liiton jäsenedut koskee vain liittoon kuuluvia (Kristukseen kastettuja).


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Liiton jäsenedut koskee vain liittoon kuuluvia (Kristukseen kastettuja).

        Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
        Joka ei ota kasteen lahjaa ikuista elämää vastaan niinkuin sen tekee lapsi, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
        Joka ei ota kasteen lahjaa ikuista elämää vastaan niinkuin sen tekee lapsi, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi.

        Ambomaan kastamattomat pakanalapset eivät ole uuden liiton jäseniä.

        Kastaa ne lapset pitää mahdollisimman pian sisälle Jumalan valtakuntaan.


    • Anonyymi00033

      Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan, kuten Jenkkilahkot opettaa.

      Room. 9:8

      Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

    • Anonyymi00041

      Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei kristinusko tullut Suomeen 100 v. sitten Amerikasta.

    • Anonyymi00042

      Raaamattu on pahimmillaan kuin katiska kaloille. Elämä on sen ulkopuolella. Ja vapaus. Sama vapaus mikä oli ennen kirjan lukemista.

    • Anonyymi00045

      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe