Pelastuksen ehdot

Anonyymi-ap

Jumalan sana ilmoittaa pelastuksen ehdot:
Parannus ( mielenmuutos ) suhteessa Jumalaan ja usko Jeesukseen Kristukseen.

"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15

Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Matt 4:17

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

Parempi on julistaa ja puhua ja kirjoittaa Jumalan sanan kokonaisuuden mukaisesti.

38

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Parhaan parannuksen teet kun pyrit teoissasi epäitsekkyyteen ja pyrit työskentelemään ihmiskunnan puolesta. Näin tulevat elämäsi ovat aina vain ihanampia ♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi00003
        UUSI

Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikkaa. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei pää edellä suorilta jaloilta selälleen maahan.

googlaa: shaktipat

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikkaa. Nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei pää edellä suorilta jaloilta selälleen maahan.

googlaa: shaktipat

Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.

• UUSI
        Joppa2 kirjoitti:

Ylivainio ei kaatanut ketään millään tekniikalla, vaan ihmiset kaatuivat Pyhän Hengen voimasta, vaikka heitä ei edes kosketettu.

Veikkaan juuri pyhää henkeä, eli ylimainion kammottavaa halitoosia!

• UUSI
        he-ma kirjoitti:

Veikkaan juuri pyhää henkeä, eli ylimainion kammottavaa halitoosia!

Mummos on halitoosi💩🎃💩

• Anonyymi00002
      UUSI

Luehan tarkemmin, miten pelastus tapahtuu konkreettisesti.

1.Piet.3

"Veden kantamana"...ei veteen upottamalla

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00004
        UUSI

Jeesus Kristus pelastaa. Ei kukaan eikä mikään muu.
        Se on Raamatun ydintotuus. Näyttää vaan olevan silti monelle kovin epäselvää tässä pakanallistuneessa Suomessa.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jeesus Kristus pelastaa. Ei kukaan eikä mikään muu.
        Se on Raamatun ydintotuus. Näyttää vaan olevan silti monelle kovin epäselvää tässä pakanallistuneessa Suomessa.

Jumala pelastaa.

Joh. 6:65

Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jumala pelastaa.

Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jumala pelastaa.

Etkö sinä tiedä Jeesuksesta mitään? Etkö tiedä hänen Sovitustyöstään Golgatan ristillä?
        Kyllä, Jeesus Kristus on Jumala.

• UUSI

Muista tuo avantoon pudotessasi, älä huuda apua vaan odottele rauhassa kolmiomaisen epäjumalasi pelastustoimia.

Itse kysyn aina pelastettavalta luottamusta epäjumaliiin ja myönteisen vastauksen saadessani jään avannon reunalle seuraamaan lopputulosta.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jeesuksen veli, Jerusalemin seurakunnan johtaja varoittaa erilaisista mantroista ja hokemista, kuten "yksin uskosta"...Ihminen kun saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa. Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Jaak.2:24
      "Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
      ei yksistään uskon perusteella."

• Anonyymi00009
      UUSI

Jatkuva "Jeesus" -nimen hokeminen ei ole tervettä kristinuskoa, mikäli ei puhuta Jumalasta mitään.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät

• Anonyymi00016
        UUSI

Sanopa Tepe, miksi sinä luulet, että valehtelu ( ”olen edesmennyt” ) ja apostolien, varsinkin apostoli Paavalin herjaaminen olisi Jumalan tahto? Ei se ole! Ei todellakaan! Ne ovat laittomuuden tekoja, syntejä!

• Anonyymi00010
      UUSI

Jeesus otetaan vastaan kasteessa, ei missään hurmoskokemuksissa.

1.Joh.5
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.

7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:

8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

(Yksi kaste, hen baptisma, Ef.4:5)

• Anonyymi00011
      UUSI

Matt.28

KR 33/38
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

Svenska Bibeln v. 1917
      19 Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn

King James
      19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost

• Anonyymi00012
      UUSI

Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään...."Isä meidän, joka olet taivaassa...

• Anonyymi00013
        UUSI

Sielunvihollinen käyttää "Jeesus" -nimeä eksytystarkoituksiin....

Jeesus: Monet tulevat minun nimessäni ja he eksyttävät monta.

Jeesus ei enää tule saman nimisenä takaisin maan päälle.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00014
        UUSI

Matt. 6:6

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Matt. 6:6

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Vääntelevät ilmeitään kun lukevat ihmisten kirjeitä ja lupaavat ihmeparanemisia.

• Anonyymi00018
      UUSI

Älä huoli. Herra katsoo sydämeen kuinka vakavissaan on parannuksen teko. On vain se hetki katua.

• Anonyymi00019
      UUSI

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Jatkuvilla parannusvaatimuksilla lahkot pyrkivät sitomaan ihmisiä yhä tiukemmin lahkon orjuuteen. Sieltä et pois pääse, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkon johtajille.

Luuk. 15:7

Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

• Anonyymi00021
      UUSI

Monet ovat saaneet avun Uskontojen Uhrien auttavasta palveluksesta.

• Anonyymi00022
      UUSI

Keniassa lahopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.

• Anonyymi00023
      UUSI

Jeesus sanoo, että tule sellaisena kuin olet, eli syntisenä pitää mennä kasteelle.

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia.

• Anonyymi00024
        UUSI

"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7

Perisynnin kieltäviä Jenkkilahkoja kannattaa varoa.

Ps. 58:4

Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

• Anonyymi00025
      UUSI

Ei kaikki yksinkertaisesti hslua taivaaseen. Ei heitä voi pakottaa. Ihmisillä on vapaa tahto.

• Anonyymi00026
      UUSI

Jumala pelastaa syntisyyden vuoksi kasteen saaneen ihmisen ikuiseen elämään ilman mitään ihmisen omia parannuksen tekoja.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Uusi liitto alkaa kasteeta, ei muutoin.

• Anonyymi00027
        UUSI

Jumala ei jaa kunniataan ihmisen kesken.

• UUSI

Uusi liitto alkaa kasteeta. AAMEN!😇👍

• Anonyymi00028
      UUSI

Raamatussa liitto on Jumalan tekemä varma lupaus, mikä kantaa ajan rajan tuolle puoelle.

Ihminen voi menettää uskonsa monta kertaa elämän aikana, mutta kaste on ikuisesti voimassaoleva Jumalan tekemä liitto.

• Anonyymi00029
        UUSI

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Liiton jäsenedut koskee vain liittoon kuuluvia (Kristukseen kastettuja).

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Liiton jäsenedut koskee vain liittoon kuuluvia (Kristukseen kastettuja).

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
        Joka ei ota kasteen lahjaa ikuista elämää vastaan niinkuin sen tekee lapsi, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
        Joka ei ota kasteen lahjaa ikuista elämää vastaan niinkuin sen tekee lapsi, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi.

Ambomaan kastamattomat pakanalapset eivät ole uuden liiton jäseniä.

Kastaa ne lapset pitää mahdollisimman pian sisälle Jumalan valtakuntaan.

• Anonyymi00033
      UUSI

Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan, kuten Jenkkilahkot opettaa.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe