Pahinta henkistä väkivaltaa mitä mulle epävakaalle voi tehä, eikö se oo muutenki toisen kanssa? Miks se mua kyttää täällä, ilmottelee ties mihin ja manipuloi, JÄTTÄISI MINUT RAUHAAN.
Minä haluan olla mulle tärkeän ja rakkaan M-naisen kanssa, ja VAIN AINOASTAAN YSTÄVÄ TÄMÄN EXÄN KANSSA. MINKÄ TAKIA EI VOI JÄTTÄÄ MUA JA MUN IHMISSUHTEITA RAUHAAN, VAAN KYTTÄÄ JA VAINOAA, MANIPULOI MUITA, KUN MÄ OON TEHNYT SELVÄKSI, ETTÄ OLLAAN YSTÄVIÄ VAIN!!!
Mun exä ei edelleenkää merkkaa mulle mitään, se on sanonut että pyrkii pilaan mun ihmissuhteet
7
120
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi haluat olla edes ystävä exäsi kanssa, jos sinulla on noin negatiivinen kuva hänestä? En ymmärrä tällaista ajattelua. Kaikki minkä koet haitaksi itsellesi ota niihin etäisyyttä, keskity vain niihin asioihin, jotka tuottaa sinulle hyvää mieltä. Silloin sinulla on myös enemmän annettavaa heille, joiden seurassa olet. Antamisen iloa, mikä sen parempaa hyvässä seurassa.
- Anonyymi00002UUSI
Jos se sun ex nainen on T vanhempi nainen, tee siitä ilmoitus.Se ei oo kunnossa!
- Anonyymi00003UUSI
🤡🤣👺🌞 niinkö , voidaan katsoa kunhan tuut naama naama vasten, tule tule
- Anonyymi00004UUSI
T repii sut riekaleiksi et kerkeeee kissaaa sanoa, passaako?
- Anonyymi00005UUSI
Terhi?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Terhi?
Ihan hirveä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan hirveä
Siis ihan kamala tuo TERHI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761300
- 741264
- 501177
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041088- 511065
- 34767
- 49724
- 60721
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41675Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587