Jotta muistaa surun keskel rahastaa mutsinsa kuolemalla kun oikein pistänyt hypetykset pääl ahne on ahne .
Niin paljon surraan joo
18
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kun aika on
niin heti saat
sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.
- Seija Simola -- Anonyymi00002UUSI
Nii se mainos
- Anonyymi00003UUSI
"Jos kuolinpesän osakas on ulosotossa, ulosmittaus voidaan kohdistaa hänen pesäosuuteensa. Toisin sanoen pesäosuus on siis ulosottokelpoinen."
Joko lienee vieny kiinteistönvälittäjän toisten ihmisten tontille? Mittee työ veikkovatte, joko on olluna niin sukkela. - Anonyymi00005UUSI
En mä ainakaan oman Äitini kuolemalla rahastaisi .Kertoo aika paljon ihmisestä .
- Anonyymi00006UUSI
Ei niitä hypetyksiä laitella pois tai päälle. Ne on tai ei oo. Riippuu kanavasta ja myös katsojan tilistä myös.
- Anonyymi00007UUSI
Ne laitetaan ihan itse päälle t:Tubettaja
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ooha hupattamatta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on useampi kanava, ihan on tullut automaattisesti tuo hypetys käyttöön. Pois sen tietenkin voi klikata käytöstä. Mutta ihan se automaattisesti on tullut päälle.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulla on useampi kanava, ihan on tullut automaattisesti tuo hypetys käyttöön. Pois sen tietenkin voi klikata käytöstä. Mutta ihan se automaattisesti on tullut päälle.
Vitus sul läski ne kanavat on .
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vitus sul läski ne kanavat on .
Senhän sinä haluaisit nähdä
- Anonyymi00010UUSI
Pirre rahastaa kun ahne on .Talokaan ei me kaupaksi ja hautajaiset söi rahaa .Yhtä ahne kun pullosilmä.
- Anonyymi00018UUSI
Hautajaiset yleensä maksetaan vainajan varoista!
- Anonyymi00012UUSI
Ei tosiaankaan näin. Noloa taas, aikuinen.
- Anonyymi00015UUSI
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie. Hänt ihana enkeli kotihin vie mut lapsonen poloinen langeta voi ja musta enkeli sen mukanaan vie.
- Anonyymi00016UUSI
Hyvä aloitus: 11 kommenttia ja jo 3 poistettuna.
- Anonyymi00019UUSI
Oli kyllä aika mautonta. Ei ehkä muutoin, mutta äitinsä ei ollut esiintynyt videoilla eläessään. Ei ollut seuraajille mitenkään tuttu.
Itse en olisi laittanut kuvia hautajaisistakaan, jos ei eläessäänkään ollut halunnut videoille! - Anonyymi00020UUSI
Kokemäenjoella pojat kalasti hukkuneella isäukollaan nahkiaisia myyntiin. Hyvin pyyti ukko monta viikkoa ja rahulia tuli. Ei sitä piä hirmu ronkeli olla.
- Anonyymi00021UUSI
Mitäpä teki Turamummo,kuin isänsä heitti veivin nurkkaan?!
RAHASTI HAUTAJAISILLA JA ISÄ UKKONSA KUOLEMAN TEOLLA,SEKÄ SEN JÄLKEEN VIELÄKIN!
Nyt oottaa kieli pitkällä äitinsä kuolemaa,kuvaten vähä väliä tuota vaivaista mummo raasua!
On sillä otsaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566