Mutta kun suorat ilmoitukset rikosilmoitukset ym. niihin ei reagoida, niin odotas jos sinulla on jotain salassa pidettävää, niin he tulevat heti paikalle.
Jos siis yritätte saada poliisin rikospaikalle, niin älkää soittako että "tulkaa tänne, sillä täällä olisi jotain rikollista meneillään" vaan soittakaa että "älkää missään nimessä nyt tulko tänne, täällä ei ole mitään nähtävää".
Käänteinen psykologia toimii paremmin.
:/
Nainen, ei mun tarvitse täällä sen enempää kirjoitella
15
215
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Poliisi on olento joka toimii epäilyjen perusteella.
Kun heille ilmoittaa rikoksesta, ei poliisin tarvitse enää epäillä mikäli rikos olisi kyseessä ja niin jää apu saamatta.
Mutta käyttäytymällä epäilyttävästi, poliisi lähettää kenttänuuskijansa paikanpäälle ottamaan asioista selvää.
:/- Anonyymi00002UUSI
Kyllä he reagoi, kun minä laitan mieheni lääkärin itseni rinnalle sekä ilmoitan, että ” EDES POLIISIEN VAIMOJA EI HUOLETA HEIDÄN MIESTENSÄ TURVALLISUUS, KOSKA HE SAAVAT LESKEN ELÄKKEEN JA UUDEN MIEHEN TILALLE.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä he reagoi, kun minä laitan mieheni lääkärin itseni rinnalle sekä ilmoitan, että ” EDES POLIISIEN VAIMOJA EI HUOLETA HEIDÄN MIESTENSÄ TURVALLISUUS, KOSKA HE SAAVAT LESKEN ELÄKKEEN JA UUDEN MIEHEN TILALLE.
Lissään tähän, että mie en ees tienny, että minun mies on kuule ihan HELESINKILÄINEN ja oikein UNIVÄRSITIN KÄYNY MIES ja mie olin, että VOIHAN RISTUS SENTÄÄN JA MITEN HELEKATTI MIE EN OLLU TUOTA EES AATELLU!
Sitte mie funteerasin ja totesin, että ehän mie pijä muutenkaan PAPPIA PIIKAAKAAN PAREMPANA VAAN MOLEMMAT OVAT MINUSTA IHIMISIÄ!
Mie mietin niin ehän minun tarvi opisekella, koska mieheni opiskellut ja mie oon vaan elänyt elämää ja teheny töitä jotka ei ole toisille kelevanneet!
En mie kyllä eläkkeelle vielä kehtaa jäähä, koska en mie niin vanaha ja huono kuntonen vielä ole mitä nuo monet minua nuoremmat ovat. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lissään tähän, että mie en ees tienny, että minun mies on kuule ihan HELESINKILÄINEN ja oikein UNIVÄRSITIN KÄYNY MIES ja mie olin, että VOIHAN RISTUS SENTÄÄN JA MITEN HELEKATTI MIE EN OLLU TUOTA EES AATELLU!
Sitte mie funteerasin ja totesin, että ehän mie pijä muutenkaan PAPPIA PIIKAAKAAN PAREMPANA VAAN MOLEMMAT OVAT MINUSTA IHIMISIÄ!
Mie mietin niin ehän minun tarvi opisekella, koska mieheni opiskellut ja mie oon vaan elänyt elämää ja teheny töitä jotka ei ole toisille kelevanneet!
En mie kyllä eläkkeelle vielä kehtaa jäähä, koska en mie niin vanaha ja huono kuntonen vielä ole mitä nuo monet minua nuoremmat ovat.Miepä lissään tähän, että monet minua nuoremmat ovat jääneet LIHAVUUS-ELÄKKEELLE ja vaikka mieki oon lihava niin en mie niin lihava ole!
Mie sanoin tänään, kun mie käyn vaakalla välillä 5 kertaa päivässä, että : Mukava käydä vaakalla, koska lähtö paino oli 90 kiloa ja nyt oli 79kiloa.
Minulla on aina näitä omia PAINON PUDOTUS PROJEKTEJA.
Miehän oon niin laiska, että mie hoksasin että miehän voin joutessani työttömänä kokeilla LAIHDUTTAA MAKAAMALLA!
Mie kyllä suosittelen tätä, mutta ensin kyllä tuntu että en mie jaksa. Nyt ku mie oon melekein vuoden jaksanu laihuttamalla maata niin kyllähän tähän oppii. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miepä lissään tähän, että monet minua nuoremmat ovat jääneet LIHAVUUS-ELÄKKEELLE ja vaikka mieki oon lihava niin en mie niin lihava ole!
Mie sanoin tänään, kun mie käyn vaakalla välillä 5 kertaa päivässä, että : Mukava käydä vaakalla, koska lähtö paino oli 90 kiloa ja nyt oli 79kiloa.
Minulla on aina näitä omia PAINON PUDOTUS PROJEKTEJA.
Miehän oon niin laiska, että mie hoksasin että miehän voin joutessani työttömänä kokeilla LAIHDUTTAA MAKAAMALLA!
Mie kyllä suosittelen tätä, mutta ensin kyllä tuntu että en mie jaksa. Nyt ku mie oon melekein vuoden jaksanu laihuttamalla maata niin kyllähän tähän oppii.Miepä vielä lissään tähän, ettäkö mie oon niin tyhymä.
Olin vain käyny peruskoulun ja tiiät sie sen peruskoulun.
Mie olin 1986 vuonna päässy sieltä peruskoulusta ja 31 vuotta meni ennen kuin tarvi taas laskia.
Panoslaskut oli kyllä vaikeita ja en ole sen jälkeen viittiny laskia, mutta matematiikka on KUNNIAN LOUKKAUS myös
- Anonyymi00003UUSI
Mies älä nyt missään nimessä tule kahville ja tapaamaan 😉
- Anonyymi00004UUSI
Juu en, muhun se ei nääs tehoa.
:/
- Anonyymi00007UUSI
Sä et vaan välitä yhtään nii ei sitte.
Harmi.
Mä välitin ja välitän loppuun asti.
Tv Maija Poppanen- Anonyymi00008UUSI
Älä ota itsellesi niitä nimiä joita ei ole sinulle annettu.
Menet vain syvemmälle harhaan.
:/ - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä ota itsellesi niitä nimiä joita ei ole sinulle annettu.
Menet vain syvemmälle harhaan.
:/Itepähän puhuit aiheesta mulle yksityisesti.
Eikä sil oo merkitystä enää miten harhoissa oisin.
- Anonyymi00011UUSI
” Mutta kun suorat ilmoitukset rikosilmoitukset ym. niihin ei reagoida, niin odotas jos sinulla on jotain salassa pidettävää, niin he tulevat heti paikalle.” Niin justiinsa, palstaäijä. Miten tämä filosofinen puheenparsi meni niinku omasta mielestä? Ois voinu paremminkin kulkea
- Anonyymi00013UUSI
On rikos roikkua toisen kännykällä!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitä se todellakin on!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olette tosi rikollisia,mut olettetiedos viranhaltioillakin!kriminaaleja!
- Anonyymi00016UUSI
Varoen sitten sitä kolvia esiin tuolta tönnäältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556