kirjastovirkailija poisti asiakkaan koneelta, joka hoiti asioita aivan normaalisti. virkailija tuiman näk.öinejnh rouva uhosi uhmakkaasi n"tämä kone on vain helmet hakuja varten" toisti sitä samaa mantraa, hälytti 10 stevaria päikalle oistamaan 1 asuakkaan kirjastosasa, syy : asiakas koneella.
fakta on se et mä oon maksanu ne koneet, mä omistan sen kirjaston, ja maksan nkoko henkilökunnan palkan, mä omistan sen kirjasto, mä tulin omaan kirjastoon, jot mä veronmaksajana päätän, ja määrään oman tonttini asioista, oon työnjohtaja, niin te kaikki muutkin veronmaksajat, älkää alistuko espoo korruptioon.
ison omenan kirjasto ja rasismi
Anonyymi-ap
3
173
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Oliko sillä ylimielisellä haittamatulla kuittia tuosta tietokoneesta?
- Anonyymi00002
Kone joka hoiti asioita aivan normaalisti kunnes asiakas tuli häiritsemään oli syy poistaa se asiakas.
- Anonyymi00003
>>fakta on se et mä oon maksanu ne koneet, mä omistan sen kirjaston,
Tekstistäsi lukemani perusteella sinä et ole maksanut killinkiäkään kunnallisveroja Espooseen, et koskaan.
Lisäksi vaikutat olevan sitä somalien kansakuntaa, joka telkkarissa väittivät, että he, somalit, he ovat rakentaneet tämän koko Ssuomen ja sen hyvinvoinnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460