❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️.
Jeesus on ihana Vapahtaja
12
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä! Hän kuoli puolestamme, jotta me uskon kautta Häneen voisimme pelastua!
- Anonyymi00002
Luehan tarkemmin.
Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella.
- Anonyymi00003
Jumala pelastaa ihmisen kasteessa pesemällä perisynnin kadotustuomion pois ja puhdistaa sydämen, jotta sinne voidaan vuodattaa Pyhä uskon Henki lahjaksi.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00004
2. Kor. 5:10
Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.- Anonyymi00005
Ei kukaan lennä suoraan teivaaseen.
Ensin teot punnitaan, kirjat avataan, tekojen kirjat ja lainkirjat ja kaikki tuomitaan niiden mukaan.
Jer. 17:10
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ensin teot punnitaan, kirjat avataan, tekojen kirjat ja lainkirjat ja kaikki tuomitaan niiden mukaan.
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.Taivas on puhdassydämisten koti❣️❣️❣️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00007
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi00008
Eikä se tuomio oli kiinni pelkästään omasta vaelluksesta.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.
Hes. 4:17
niin että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen ja yhdessä nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden".- Anonyymi00009
Fariseukset eivät nöyrry parannukseen ja herjaavat muita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Fariseukset eivät nöyrry parannukseen ja herjaavat muita.
Fariseukset julistivat itsensä uskoviksi. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan kutsui käärmeen sikiöiksi, koska tarjolla oli vain syntisten katumuskaste.
- Anonyymi00012
Lahkolaiset pitävät itseään Jeesuksen kaltaisina täysin synnittömmänä,
heti syntymästään lähtien.
Kieltävät perisynnin ja sen, että kaste tai ehtoollinen liittyisi mitenkän ihmisen syntiongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893872
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1981509- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47939
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en131908- 98899