Taivaassa on varmasti ihanaa

Anonyymi-ap

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Sillä onhan Jeesus siellä❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

23

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Niinpä, ja onhan siellä myös Jumalan valitsema "Tepe."😇

• UUSI

Ketä on "Tepe"?🤔

• Anonyymi00018
        UUSI

No niin. Tiedäthän, etteivät herjaajat pääse Taivasten valtakuntaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jeesus tulee maan päälle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Ei ihmiset mene mihinkään Jumalan taivaaseen. Valehtelee, jos joku sanoo käyneensä taivaassa.

Joh.3:13 " Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika."

Ihminen on perisynnin turmelema, ei voi mennä taivaaseen sitä pilaamaan.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

• Anonyymi00003
      UUSI

Sairasta puhetta. "Eläkää pelossa". Aivan paskaa ihmisten pelottelua satukirjalla. Hae apua ensin terveyskeskuksesta ja pyydä lähete psykiatriselle.

• Anonyymi00009
        UUSI

Herran pelko on viisauden alku, mutta vasta alku.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mooses ja Aabrahamkin oli Tuonelassa, ei taivaassa.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. [1. Moos. 49:10; 5. Moos. 18:18]

• Anonyymi00005
      UUSI

Hakeudu hoitoon hihhuli.

• Anonyymi00006
      UUSI

Taivaslaulut on illuusioita ja hallusinaatioita, joilla ihmisiä on rohkaistu vaikeissa olosuhteissa, kuten erämaavaelluksen aikana.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesus tulee Jerusalemiin , missä kaikki tuomitaan tekojensa mukaan.

2. Kor. 5:10

Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa.

• Anonyymi00012
        UUSI

Aamen! Ja kaikki herjat ja valheet ja muut saastaisuudet paljastetaan! Apostolien pilkkaamisetkin paljastetaan ja niistä maksetaan ”palkka”.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ihminen ei voi korottaa itseään taivaan kirkkauteen, missä Jumala asuu.

13 Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut: "Minä tahdon nousta taivaisiin! Minä pystytän valtaistuimeni Jumalan tähtiä korkeammalle, minä tahdon istua jumalten vuorella kaukana pohjoisessa,
      14 minä nousen pilviä ylemmäksi, olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."
      15 Mutta tuonelaan sinut on syösty, sen pohjimmaiseen kuiluun.

• Anonyymi00010
        UUSI

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

• Anonyymi00011
      UUSI

Tuonpuoleisessa ei ole uskontoja. Uskonnot .ja maarlämä unohtuvat kun tuonenjoen lautturi hakee yli .

• Anonyymi00013
      UUSI

Kyllä!

• Anonyymi00014
      UUSI

Viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen uskosta yhtään mitään. Tuomio tulee tekojen ja lakien mukaan.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaa

• Anonyymi00015
        UUSI

Ihmiset laitetaan kahteen jonoon tekojensa perusteella.
        Matt.25

Viimeinen tuomio
        31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. [Matt. 16:27+; Ilm. 20:11]
        32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. [Hes. 34:17-22; Matt. 13:49; Room. 14:10; 2. Kor. 5:10]
        33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. [Viis. 5:15,16; Ef. 1:4]
        35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. [25:35,36: Jes. 58:7; Hes. 18:7; Sir. 7:32-36; Gal. 5:6; Hepr. 13:2; Jaak. 1:27, 2:13,14]
        36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
        37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
        40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' [Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10]
        41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 1:7; Ilm. 20:10,15]
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
        45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." [Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]

• Anonyymi00020
        UUSI

Kuten siten, että herjaajat eivät pääse taivaan valtakuntaan lainkaan.

• Anonyymi00016
      UUSI

Jaak.2
      25 Eikö samoin myös portto Raahab tullut vanhurskaaksi teoista, kun hän otti lähettiläät luokseen ja päästi heidät toista tietä pois?

Teot ja tekemättä jättämiset ratkaisee viime kädessä ihmisen lopullisen kohtalon.

• Anonyymi00017
        UUSI

Jaak.2
        24 Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.

Jaakob on Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja, jonka puheisiin voidaan luottaa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Karma opettaa ja ohjaa ihmistä.
      Karman laki on kosminen luonnonlaki.

• Anonyymi00021
      UUSI

Hienosti oivallettu. Voi hyvin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe