Silti nään kaupungilla jonkun lampaan käyttävän maskia, maski ei suojaa oikeasti miltään. NYt herätys, valoja päälle! Maskit pois ja nauttikaa elämästä.
Korona on mennyttä, maskin käyttö turhaa.
6
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
bää bää olen lammas ja käytän maskia, bääääääää
- Anonyymi00002
Etköhän itsekkin ollut se lammas joka alistui siihen myrkky piikkiin jota tuputetaan edelleen, bää bää sulla varmaan 10 piikki menossa bää
- Anonyymi00003
Kysys mikä tauti kaupunginkoheltajalla just päällä
- Anonyymi00004
Se mitä olen Pasaatissa maskia pitänyt,johtuu kun Terveystalo on toisella puolella taloa ja en halunut tartuttaa räkätautia muihin.
- Anonyymi00005
Maskia on hyvä käyttää julkisissa tiloissa ja kumparemäessä ettei Peruϟϟuomalaisuus tartu
- Anonyymi00006
Mitähän se sulle kuuluu onko maskia vai ei. Tule mussuttamaan niin ei tarvitse sinunkaan enää hampaita paikkauttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233