onko kenelläkään tietoa työhuonevähennyksestä jos kotona hoitaa vanhuksiaan niin paljonko se on ?
mikä on työhuonevähennys ja paljonko sitä saa?
42
716
Vastaukset
- Anonyymi00002
Orpo ja Purra poistivat työhuonevähennyksen ja ammattiliittojen jäsenmaksujen vähennysoikuden.
Työhuonevähennystä ei voi enää tehdä palkkatuloista vuoden 2026 verokorteissa. Vähennys on mahdollista saada vielä vuoden 2025 verotuksessa.
Matkakulujen omavastuukin on nyt niin korkea, ettei vähennystä voi saada juuri kukaan.
Tällainen hallitus meillä nyt on. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Orpo ja Purra poistivat työhuonevähennyksen ja ammattiliittojen jäsenmaksujen vähennysoikuden.
Työhuonevähennystä ei voi enää tehdä palkkatuloista vuoden 2026 verokorteissa. Vähennys on mahdollista saada vielä vuoden 2025 verotuksessa.
Matkakulujen omavastuukin on nyt niin korkea, ettei vähennystä voi saada juuri kukaan.
Tällainen hallitus meillä nyt on.jaa vai semmoinen laki nyt on🥺.
miten tuolla oli että maatalouden yrittäjä voi nuo laittaa vähennykseen????? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
jaa vai semmoinen laki nyt on🥺.
miten tuolla oli että maatalouden yrittäjä voi nuo laittaa vähennykseen?????Niinhän se yrittäjä, mutta yllä lukeekin että palkansaaja ei voi.
Sellainen hallitus meillä nyt on. Palkansaajalta on viety tulot, työpaikat ja vähennykset. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinhän se yrittäjä, mutta yllä lukeekin että palkansaaja ei voi.
Sellainen hallitus meillä nyt on. Palkansaajalta on viety tulot, työpaikat ja vähennykset.mie oon kyllä maanviljeliä joka hoitaa ehkä vanhuksia kotona jatkossa😃
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
mie oon kyllä maanviljeliä joka hoitaa ehkä vanhuksia kotona jatkossa😃
jos oot mv niin saat sen tottakai!
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
kuin manulle lounas🙂
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
mie oon kyllä maanviljeliä joka hoitaa ehkä vanhuksia kotona jatkossa😃
Ai navetassa lehmät ja vanhukset?
- Anonyymi00029
Anonyymi00008 kirjoitti:
just!
- Anonyymi00005
Nämä on niitä mitä pitäs poistaa jos on niin hölmö että vie työt kotiinsa tehköön sen omalla kustannuksella
- Anonyymi00009
"Jos on niin hölmö että vie työt kotiinsa"
Kyseessä siis aloittajan vanhemmat. Jotka hoidettaisiin kotonaan.
Kommenttisi kertoo paljon sinunkin mielenmaisemasta ja ajan hengestä.
- Anonyymi00006
hyvä että maanviljeliä saa edes tuota pientä etua,he tarvitsevat kaiken tuen ja kunnian.muista viis.
- Anonyymi00010
tuo on totta!
köyhyydessä elävät ja silti tuovat meille leipee ja maitua pöytään oli sato millainen hyvänsä.
työhuonevähennys on heille oikeutettua täysin.
olisin valmis antamaan omat säästöni/ ja palkkanikin heille tarvittaessa! - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
tuo on totta!
köyhyydessä elävät ja silti tuovat meille leipee ja maitua pöytään oli sato millainen hyvänsä.
työhuonevähennys on heille oikeutettua täysin.
olisin valmis antamaan omat säästöni/ ja palkkanikin heille tarvittaessa!Minä ottaisin velkaa ja antaisin näille raukoille.
- Anonyymi00011
työhuonevähennys on vain maanviljeliöiden etu, muut nääntykööt nälkään!
- Anonyymi00012
outo homma kun ei arvosteta vanhuksenhoitamista,elukat menee edelle🤔
- Anonyymi00020
Samassa navetassa onnistuu molemmat.
- Anonyymi00013
Omat vanhemmat ja muut perheenjäsenet hoituvat ja huolletaan kotona ilman palkkoja tai mitään muita lisiä. Tuloja on heilläkin joita voi elämiseen ja asumiseen käyttää. Hoidetaan vanhempamme suurella sydämellä
- Anonyymi00014
tottakai!
työhuonevähennys auttaa kummasti kulkiaa,siksi sen voi vähentää! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
tottakai!
työhuonevähennys auttaa kummasti kulkiaa,siksi sen voi vähentää!voishan tuon hakea mutta kun normaalikansalainen ei vaan saa tuota 2026!
parempi vissiin lähettää vanhukset sitte tonne vanhainkotiin.
- Anonyymi00017
tasapuolisuuden nimissä ei tuo olisi liikaa olla vaadittu että omaishoitajat olisivat saaneet tuon työhuonevähennyksen kun kotona 24 tuntia hoitavat....
- Anonyymi00021
Ketkä hoitaa, ketkä ei. Aikamiespojat ottaa eläkkeet ja juo rahat pois. Hoidettava heitteillä.
Tai kotihoito hoitaa ja omainen neuvoo vierestä. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ketkä hoitaa, ketkä ei. Aikamiespojat ottaa eläkkeet ja juo rahat pois. Hoidettava heitteillä.
Tai kotihoito hoitaa ja omainen neuvoo vierestä.kait niillä joku seuranta on millasille"hoitajille" vanhukset jätetään???
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
kait niillä joku seuranta on millasille"hoitajille" vanhukset jätetään???
Jos aikamiespoika itse hoitaa, ei sitä kukaan valvo. Omassa talossaan. Jos ei muu suku puutu jos sitä on.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos aikamiespoika itse hoitaa, ei sitä kukaan valvo. Omassa talossaan. Jos ei muu suku puutu jos sitä on.
Sama koskee aikanaistyttöä.
- Anonyymi00025
Työhuonevähennys on ymmärrettävä, jos henkilö tekee työtä myös kotona jossain huoneessa ikään kuin kotikonttorissa vaikkapa tietokoneella kirjoituspöytänsä ääressä, mutta ei sen pitäisi kotihoitokorvausta vastata.
- Anonyymi00027
mun mielestä työhuonevähennys on ihan turha juttu,työhön kuuluu itse keltäkin tietyt jutut mutta nyt niitä ollaan sotkemassa kotiinkin.
ei kellekkään mitään työhuonevähennyksiä. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
mun mielestä työhuonevähennys on ihan turha juttu,työhön kuuluu itse keltäkin tietyt jutut mutta nyt niitä ollaan sotkemassa kotiinkin.
ei kellekkään mitään työhuonevähennyksiä.Kyllä mulle vaan kuuluu!
- Anonyymi00030
Kyseinen vähennys ei liity vanhusten hoitoon mitenkään,eli tiliä siitä ei tule.
- Anonyymi00031
Tänään on tämä päivä, huomenna eri päivä...
- Anonyymi00032
Mun pitää kans saada työhuonevähennys kun aina joutuu makuuhuoneessa töihin. Vaikka kuin väsyttäisi niin emäntä on vailla...mulk..
Siinä sitten tunteja tuhraantuu. Kyllä se on täysi työhuone eli konehuone. Jatkuvaa edestakaisin liikettä. Pitkääääään..- Anonyymi00033
Niin varmaan, viis kertaa ees taas...
- Anonyymi00034
kevyt yrittäjätkin saavat työhuonevähennyksen,ullatus!
- Anonyymi00039
kevyt toiminimi on parasta veronkiertoa mitä voi vain olla😉
- Anonyymi00035
Kohtsillään ruppee paistamaan aurinko! Tai sitten mnyöhemmin, jos ei ihan vielä. Tämnän päivän aikana kuitenkin!
- Anonyymi00036
Myöhemmin, piti kirjoittamani, mutta ajatus auringosta innoitti naputtelemaan ilouutisen mahdollisimman nopeasti ja se kostautui lyöntivirheenä.
- Anonyymi00037
hassua että nyt sen taas voikin vähentää .lait muuttuu!
- Anonyymi00038
Lain mukaan kun eletään, se on kaikkien hyväksi!
Tarpeen mukaan lakeja voidaan muuttaa, uudistaa
- mutta sekin tapahtuu lain mukaan!
Niitä ei muuttele ja laadi mielensä mukaan presidentti,
kuten Amerikassa Trump presidentin asetuksilla laatii ja
muuttelee, tai niin kuin Putin, joka ei noudata lakia lainkaan... - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Lain mukaan kun eletään, se on kaikkien hyväksi!
Tarpeen mukaan lakeja voidaan muuttaa, uudistaa
- mutta sekin tapahtuu lain mukaan!
Niitä ei muuttele ja laadi mielensä mukaan presidentti,
kuten Amerikassa Trump presidentin asetuksilla laatii ja
muuttelee, tai niin kuin Putin, joka ei noudata lakia lainkaan...Niitä laatii, säätää ja muuttaa tarpeen mukaan eduskunta, joka on vaaleilla valittu. Rehellisillä vaaleilla.
- Anonyymi00040
Ei saa enää.
- Anonyymi00042
Nykyhallitus.....
- Anonyymi00043
Kaikki vähennykset joutaa pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616