Hissit rikki
Liukuportaat rikki joka päivä, kävelisi mutta nousu on vaarallinen
Kuntosalin rappuset siivomatta vuoden aivan katseet
Tulkaa viihtymään
Myyrmannin on kuin benäjältä
6
235
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Min miksi portaat ylös on rikki kokoajan tosi vaarallista kävellä kun voi kaatua portaat vaaralliset
- Anonyymi00003
Myrtsi oli ennen ihan jes, mutta nykyisin se pilataan rakentamisella. Joku täällä väitti, että tottakai "keskustaan" rakennetaan kerrrostaloja, mutta Vantaalla on tapana, että minäpä teen esim. tosta piskuisesta Louhelasta vaikka "keskustan", niin saan pakattua sinnekin kerrostaloja. Näin Vantaalla.
- Anonyymi00005
No tuo on kyllä totta. Kun haitalliselle maahanmuutolle on kerran avattu Vantaan ovet, sehän ei paremmaksi väeksi siitä muutu.
Vantaalle pitäisi houkutella hyvätuloista väkeä, parempia veronmaksajia eikä tota ala-arvoista kädestä suuhun elävää kielitaidotonta sakkia. Mutta eihän parempi väki muuta kerrostaloihin olemattomalla pihalla, vaikka pysäkki olisi ihan vieressä. Ja Vantaa ei satsaa tasokkaisiin pientaloihin. On Vantaa vaan niin perinteistä sosiaalitapaus-aluetta.
- Anonyymi00004
Rikki Rikki ja rikki
Olis edes portaat joita pystyy kävekeen - Anonyymi00006
Juu, alueet kuin Mad Max -elokuvien kuvauksissa.
- Anonyymi00007
Myyrmäki on summia aluetta
Hesa on getho
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540