..mitähän ihmiset rehellisesti ottaen ajattelevat minusta?
Yritän ajatella heidän puolestaan: ”oot aika outo”, ”et ole kiinnostava”, ”olet masentava tapaus”, ”pilaat tämän muuten kivan porukan”, ”mieluiten en olisi kanssasi tekemisissä”, ”menisit muualle” jne
Haluaisin tietää..
7
248
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kertoo huonosta itsetunnosta, jos jatkuvasti luulee muiden ajattelevan jotakin itsestä. Jos pitää itseään huonona, kelpaamattomana, jne. yleensä silloin vain luulee, ettei kukaan tykkää, eikä kelpaa kellekään, eikä mihinkään.
Ihmisillä on muutakin ajateltavaa, kuin juuri sinun/minun asiat, sekä olemiset ja tekemiset.
Parasta on, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, niin huomaa, että kyllä ne muutkin hyväksyvät.
Ja jos kaikki eivät hyväksy, niin sillehän ei voi itse mitään. Aina on heitäkin, jotka viihtyvät seurassasi. - Anonyymi00003
Suurin osa ihmisistä hakee pakonomaisesti sitä hyväksyntää tavalla tai toisella muilta. Erityisesti naispuoliset. Se alkaa varhaisessa vaiheessa ihmiselämää. Itse olen aina sitä ihmetellyt, että miten se valtaakin ihmismielen niin kokonaisvaltaisesti. Perusonnellisuutta ei koskaan kannata rakentaa toisen tai toisten varaan! ℹ️🅰️
- Anonyymi00004
Pitää tuntea ihmisiä, että voi olla jotain mieltä.
- Anonyymi00005
Noinhan sen kuuluisi olla, mutta ikävä kyllä se ei mene ihan niin.
Nykyään arvostellaan kaikkia ja kaikkea, edes tuntematta arvostelun kohdetta.
Olen samaa mieltä, että onhan ihmiseen ensin tutustuttava, ennen kuin voi sanoa yhtään mitään.
Ja jos ei ihmisestä mitään positiivista löydy tutustumisesta huolimatta, ei siltikään tarvitse alkaa haukkumaan ja solvaamaan.
Ennakkoluulot on kaikkein typerintä, tai se, että joku toinen kertoo, millainen joku ihminen on. Toisen ihmisen kertomisen perusteella ei silläkään voi muodostaa omaa käsitystä, mielipidettä, tms. kenestäkään vielä itselleen tuntemattomasta ihmisestä.
Aina voi, ja pitäisikin, antaa mahdollisuus toiselle osapuolelle, että voisi edes tutustua, koska ennen sitä ei tosiaan tunne toista.
- Anonyymi00006
Minä olen tyytyväinen tänään kun yksi kiipijä sai potkut työstänsä. Se pääsi töihin suhteilla. Hän opiskeli sitten työn ohessa ja sai määräaikaisia peräjälkeen. Sitten tulivat yt : t ja tämä tyyppi sai lähdöt. Muistan vielä kun olimme kaupungin alaisuudessa tämän tukija, oman eduntavoittelija järjesti hänelle työpaikan. Siis kuvottavaa. Olivat tosi ilkeitä minulle ja minun työkaverille. Mutta tänään oikeus tapahtui. Vähät välittivät mitä suustansa päästelivät. Luulivat varmaan että saavat porskuttaa ja murjoa muita. Minun maailman ne kaatoivat kun tämän tukija oli ennen minun kaveri, mutta sitten kun tämä hänen vanha tuttunsa tuli töihin niin käänsi minulle selän ... ilkeilivät sitten kun olivat nuoleskelleet itsensä suosioon.
Minä olin hommannut työpaikan ihan itse kysymällä ja sitten tulivat ja ilkeilivät.
Oli tosi hirveitä ihmisiä. Heidän takiaan masennuin työssä. Järkyttävää .
Mutta tänään se loppui. Tänään tunsin Onnea. Oikeus tapahtui. Kiusaajat joutuivat pois pienestä piiristä. Hyi hitto, että oksettaa vieläkin teän käytös. Loppu teillä se kukkoilu . Kiitos Jumalalle !- Anonyymi00007
Ikäville ihmisille ei yleensä lopulta käy hyvin. Eikös joku sanonta mene näin "paha saa palkkansa".
- Anonyymi00008
Itse masennuin näiden kahden kiusaajan takia. Tunnen suurta helpotusta kun joutuivat pois. Muistan miten ystäväni oli kovilla tämän piirin vaikutuksesta. Oli ne hirveitä aamuja kun ne kiusaajat porukalla kyttäsivät ketä tulee töihin. Alkoivat arvostelemaan miten ovat kukakin tehneet työnsä, vaikka kaikki olimme samassa asemassa. En varmaan edes vielä täysin ymmärrä mitä tämä merkitsee. Tunnen suurta helpotusta. Ahdistus vähenee .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697