..mitähän ihmiset rehellisesti ottaen ajattelevat minusta?
Yritän ajatella heidän puolestaan: ”oot aika outo”, ”et ole kiinnostava”, ”olet masentava tapaus”, ”pilaat tämän muuten kivan porukan”, ”mieluiten en olisi kanssasi tekemisissä”, ”menisit muualle” jne
Haluaisin tietää..
7
154
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kertoo huonosta itsetunnosta, jos jatkuvasti luulee muiden ajattelevan jotakin itsestä. Jos pitää itseään huonona, kelpaamattomana, jne. yleensä silloin vain luulee, ettei kukaan tykkää, eikä kelpaa kellekään, eikä mihinkään.
Ihmisillä on muutakin ajateltavaa, kuin juuri sinun/minun asiat, sekä olemiset ja tekemiset.
Parasta on, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, niin huomaa, että kyllä ne muutkin hyväksyvät.
Ja jos kaikki eivät hyväksy, niin sillehän ei voi itse mitään. Aina on heitäkin, jotka viihtyvät seurassasi. - Anonyymi00003UUSI
Suurin osa ihmisistä hakee pakonomaisesti sitä hyväksyntää tavalla tai toisella muilta. Erityisesti naispuoliset. Se alkaa varhaisessa vaiheessa ihmiselämää. Itse olen aina sitä ihmetellyt, että miten se valtaakin ihmismielen niin kokonaisvaltaisesti. Perusonnellisuutta ei koskaan kannata rakentaa toisen tai toisten varaan! ℹ️🅰️
- Anonyymi00004UUSI
Pitää tuntea ihmisiä, että voi olla jotain mieltä.
- Anonyymi00005UUSI
Noinhan sen kuuluisi olla, mutta ikävä kyllä se ei mene ihan niin.
Nykyään arvostellaan kaikkia ja kaikkea, edes tuntematta arvostelun kohdetta.
Olen samaa mieltä, että onhan ihmiseen ensin tutustuttava, ennen kuin voi sanoa yhtään mitään.
Ja jos ei ihmisestä mitään positiivista löydy tutustumisesta huolimatta, ei siltikään tarvitse alkaa haukkumaan ja solvaamaan.
Ennakkoluulot on kaikkein typerintä, tai se, että joku toinen kertoo, millainen joku ihminen on. Toisen ihmisen kertomisen perusteella ei silläkään voi muodostaa omaa käsitystä, mielipidettä, tms. kenestäkään vielä itselleen tuntemattomasta ihmisestä.
Aina voi, ja pitäisikin, antaa mahdollisuus toiselle osapuolelle, että voisi edes tutustua, koska ennen sitä ei tosiaan tunne toista.
- Anonyymi00006UUSI
Minä olen tyytyväinen tänään kun yksi kiipijä sai potkut työstänsä. Se pääsi töihin suhteilla. Hän opiskeli sitten työn ohessa ja sai määräaikaisia peräjälkeen. Sitten tulivat yt : t ja tämä tyyppi sai lähdöt. Muistan vielä kun olimme kaupungin alaisuudessa tämän tukija, oman eduntavoittelija järjesti hänelle työpaikan. Siis kuvottavaa. Olivat tosi ilkeitä minulle ja minun työkaverille. Mutta tänään oikeus tapahtui. Vähät välittivät mitä suustansa päästelivät. Luulivat varmaan että saavat porskuttaa ja murjoa muita. Minun maailman ne kaatoivat kun tämän tukija oli ennen minun kaveri, mutta sitten kun tämä hänen vanha tuttunsa tuli töihin niin käänsi minulle selän ... ilkeilivät sitten kun olivat nuoleskelleet itsensä suosioon.
Minä olin hommannut työpaikan ihan itse kysymällä ja sitten tulivat ja ilkeilivät.
Oli tosi hirveitä ihmisiä. Heidän takiaan masennuin työssä. Järkyttävää .
Mutta tänään se loppui. Tänään tunsin Onnea. Oikeus tapahtui. Kiusaajat joutuivat pois pienestä piiristä. Hyi hitto, että oksettaa vieläkin teän käytös. Loppu teillä se kukkoilu . Kiitos Jumalalle !- Anonyymi00007UUSI
Ikäville ihmisille ei yleensä lopulta käy hyvin. Eikös joku sanonta mene näin "paha saa palkkansa".
- Anonyymi00008UUSI
Itse masennuin näiden kahden kiusaajan takia. Tunnen suurta helpotusta kun joutuivat pois. Muistan miten ystäväni oli kovilla tämän piirin vaikutuksesta. Oli ne hirveitä aamuja kun ne kiusaajat porukalla kyttäsivät ketä tulee töihin. Alkoivat arvostelemaan miten ovat kukakin tehneet työnsä, vaikka kaikki olimme samassa asemassa. En varmaan edes vielä täysin ymmärrä mitä tämä merkitsee. Tunnen suurta helpotusta. Ahdistus vähenee .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p264943Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504750Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2104722Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184561Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133660Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192354Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661647
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241484- 1881214