Vaimon pikkarit

Anonyymi-ap

Haluaisin nähdä kuinka mies nauttii vaimoni pikkareista runkaten.voin auttaa myös runkkaamisessa.

46

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sukkikset olisi kiihottavammat sotkea..!

• Anonyymi00002

Sehän voisi olla jännää

• Anonyymi00003

Miten auttaisit

• Anonyymi00004

Nailon kosketus kiihottaa,käsillä homma hoituu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nailon kosketus kiihottaa,käsillä homma hoituu.

Haluisin runkata ja imeä naisesi kosteita pikkareita. Ja ois ihanaa jos sä runkkaisit mua. Mäkin kyl haluisin runkata samal sua

• Anonyymi00005

Mitä muuta vielä

• Missäpäin? Jos pks, niin tutustutaan.
      Oon samalla nimimerkillä treffien puolella…

• Anonyymi00007

Olen tämän ketjun aloittaja.
      Olen pohjois pohjanmaalta.toki sukkiksiakin voisin tuoda.olisi ihana suukotella kalua niiden läpi tai pikkareitten myös.olen halukas kokemaan tälläisia juttuja

• Anonyymi00008

Moikka Todellakin kuumottaa vaimos alkkarit !!! Saisit nuolla ja runkata samalla kun haistelen ja imen vaimosi alkkareita , olen hulluna tuoksuviin pikkareihin ja jos vielä olisi jotain vuotoja ....saisit tulla mun suuhun..missä ja koska ?

• Anonyymi00009

Vau.olis kyllä mahtava juuri noin tehdä.kiihottaa niin että kalu koveni heti.
        Oletko mistä päin

• Anonyymi00010

Eksän teinin stringeihin oli pakko vetää lastit. Ei voinut vastustaa kiusausta kun jätti kuin tahallaan tarjolle

• Anonyymi00024

Lähetätkö mulle ne,miin sotken lisää..

• Anonyymi00011

Kyllä on mahtava nuuhkia vieraan naisen pöksyjä ja jos toiset pöksyt saan vielä vetää jalkaan niin a wot kyllä mälli lähtee.todella kiimaista.

• Anonyymi00012

Se olisi aika kivaa

• Anonyymi00013

Kuva olis kiva

• Anonyymi00014

Olis kiva kun näkis kuin toinen himoitsee nuuhkii nuolee vieraan naisen alkkareita.eli minun vaimoni

• Anonyymi00015

Leski anoppini jättää aina kylässä ollessamme minulle pikkuhousut tuoksuteltavaksi.
      Salaa kylpyhuoneessa runkkaan ja laukaisen spermat niille anopille nautittavaksi.
      Jos on useammat niin otan (pihistän) kotiin mukaani niin voin nauttia pidempään unelmoiden anopista.
      Ja seuraavalla kyläreissulla vien anopille takaisin miehisillä tuoksuillani kuorrutetut XLLL sloggit.

• Anonyymi00016

Minä haluaisin antaa vaimon pikkarit jollekkin miehelle ja katsoa kun hän nauttii.oulusta olen.

• Anonyymi00018

Voi, pukisin vaimosi pikkarit päälle, saisit katsoa nauutintoani, olen Oulusta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi, pukisin vaimosi pikkarit päälle, saisit katsoa nauutintoani, olen Oulusta.

Miten saisimme yhteyttä toisiimme.nii pääsisimme molemmat nauttimaan pikkareista,minäkin pukisin toiset pöksyt

• Anonyymi00020

Olen haaveillut tuollaisesta kauan, olisi ihana saada vieraan naisen pikkarit haisteltavaksi, voisin vastaavasti tuoda sulle oman vaimoni parit pikkarit sekä tulostettuja kuvia hänestä, saisit tehdä niille mitä haluat mun katsellessa vierestä vaimosi pikkarit nenälläni...UKM55 Oulu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten saisimme yhteyttä toisiimme.nii pääsisimme molemmat nauttimaan pikkareista,minäkin pukisin toiset pöksyt

Olisi mukavaa ja kiihottavaa molemmilla pikkarit, hierottaisiin pikkareissa kulleja vastakkain. Vois ottaa lahkeesta esille, ottais suuhun kullisi, pikkarit on ihanat. Kulli seisoo, ajattelen sinua pikkareissa, saisit tutkia minun
        pikkarit.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen haaveillut tuollaisesta kauan, olisi ihana saada vieraan naisen pikkarit haisteltavaksi, voisin vastaavasti tuoda sulle oman vaimoni parit pikkarit sekä tulostettuja kuvia hänestä, saisit tehdä niille mitä haluat mun katsellessa vierestä vaimosi pikkarit nenälläni...UKM55 Oulu

Kuulostaa todella hyvälle.miten edetään.en malta odottaa.laitoin vaimon stringit juuri jalkaan.tuntuu hyvälle.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuulostaa todella hyvälle.miten edetään.en malta odottaa.laitoin vaimon stringit juuri jalkaan.tuntuu hyvälle.

Minkä väriset stringit ja montako päivää ollut vaimosi päällä? UKM55 Oulu

• Anonyymi00017

Haluaisiko joku runkata autossa kimpassa mun vanhan leskianoppini pikkuhousuille, pihistin ne salaa vkl sen pyykkikorista, ihanat vanhan vitun tuoksut.
      On muuten kiimainen mummo ja on puhunut että haluisi saada jonkun nussimaan kunnolla vanhaa yksinäistä leskeä.

• Anonyymi00022

Missä päin?

• Anonyymi00025

Kyllä kiinnostaa vieraan naisen pöksyt.aivan ihanaa nuuhkia niitä

• Anonyymi00026

Olen juuri nyt stringeissä stayupit rintaliivit ylläni.kiima on kova

• Anonyymi00028

Ihanaa, stringit,stayupit ja rintsikat vau mikä kiihottava asu, haluaisin olla kanssasi. Kyrpä kovana, haluan kokea kiimasi.

• Anonyymi00029

Tänään olisin oulun kauppakeskus valkeassa parit vaimon pöksyt mukana.itselläni on housujen alla vaimon stringit.olisko halukasta miestä joka tulisi nauttimaan salaa

• Anonyymi00030

Stringit nyt minulla ja kalu on kova.ihana tunne kun puristaa pepusta .

• Anonyymi00037

On kyllä kiihottavaa kun stringin naru hankaa peppureikää. Kulli kovana ja liukkaana.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

On kyllä kiihottavaa kun stringin naru hankaa peppureikää. Kulli kovana ja liukkaana.

Minulla nyt stringit.ihanaa runkata nää jalassa

• Anonyymi00033

Aika hyväkokoinen...👍

• Anonyymi00034

Eilen kaveri tuli käymään ja näytin hänelle vaimon pikkareita, selvästi kaveri kiihottui kun hän kosketteli niitä ja nuuhkaisi pieni puna poskilla.eli kyllä jokaista kiinnostaa vieraan naisen pöksyt.

• Anonyymi00035

Kiinnostaa vieraan naisen pikkarit, olis kiimasta tehdä niihin. Pukea itselle ja hyväillä kullia,kovaksi meni kalu, kun ajattelen naisesi pikkareita, olis ihanaa kokeilla.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kiinnostaa vieraan naisen pikkarit, olis kiimasta tehdä niihin. Pukea itselle ja hyväillä kullia,kovaksi meni kalu, kun ajattelen naisesi pikkareita, olis ihanaa kokeilla.

Kiihottaa ajatus.olis kieltämättä kiva katsoa kun nautit niistä. Kylläpä alkoi kalu seisomaan kun pääsisin toteittamaan tälläisen.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kiihottaa ajatus.olis kieltämättä kiva katsoa kun nautit niistä. Kylläpä alkoi kalu seisomaan kun pääsisin toteittamaan tälläisen.

Olisi mukavaa nähdä kova kalusi, minulla vaimosi pikkarit päällä, kyrpä kovana, missä olet? Minä olen Oulusta ukm.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olisi mukavaa nähdä kova kalusi, minulla vaimosi pikkarit päällä, kyrpä kovana, missä olet? Minä olen Oulusta ukm.

Oulusta minäkin olen. Nyt kiihottaa niin että olis mukava päästä tätä toteuttamaan sinun kanssasi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Oulusta minäkin olen. Nyt kiihottaa niin että olis mukava päästä tätä toteuttamaan sinun kanssasi.

Olisi mukavaa toteuttaa kanssasi nämä jutut, sain kovan seisokin näistä, kun ajattelin sinua.
        Pikkari kiihottaa, kalu kovana runkkasin, haaveilin, tulis kesä oltaisiin jossain luonnonhelmassa pikkareissa hyväilemässä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olisi mukavaa toteuttaa kanssasi nämä jutut, sain kovan seisokin näistä, kun ajattelin sinua.
        Pikkari kiihottaa, kalu kovana runkkasin, haaveilin, tulis kesä oltaisiin jossain luonnonhelmassa pikkareissa hyväilemässä.

Voisin tuoda vaimon pöksyt johonkin jossa voitais autossa olla.saisit nuuhkia tuoksuja niistä kun samalla ottaisin kalusi käteeni.pitäisit varmaan siitä.voisit käyttää kättäsi myös minun kaluni päällä kun ne on vaimon stringien alla.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Voisin tuoda vaimon pöksyt johonkin jossa voitais autossa olla.saisit nuuhkia tuoksuja niistä kun samalla ottaisin kalusi käteeni.pitäisit varmaan siitä.voisit käyttää kättäsi myös minun kaluni päällä kun ne on vaimon stringien alla.

Ottaisit kaluni käteen tykkäisin siitä, koskisin sinun kalua stringien päältä hyväilen.
        Laittaisin käden sisälle sinne, ottaisin kalusi käteen, haluan nähdä laukeamisesi.
        .

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ottaisit kaluni käteen tykkäisin siitä, koskisin sinun kalua stringien päältä hyväilen.
        Laittaisin käden sisälle sinne, ottaisin kalusi käteen, haluan nähdä laukeamisesi.
        .

Olis ihanaa

• Anonyymi00041

Voi kun saisin pikkarit.

• Anonyymi00046

Oulusta 56 ukkomies, Kiihotuin näitä lukiessani ja täytyy myöntää että naisten alusasut on ihania.käytän vaimon pöksyjä lähes viikoittain. Joku siinä niin kiihottaa ja ei vaimo ole minua siitä torunut päin vastoin hän on otettu kun tietää että kiihotun hänestä.minusta olisi kylää ihana nähdä mies joka nauttisi samoista jutuista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      66
      4454
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3727
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3351
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1149
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      903
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      110
      851
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      851
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      784
    Aihe