Haluaisin nähdä kuinka mies nauttii vaimoni pikkareista runkaten.voin auttaa myös runkkaamisessa.
Vaimon pikkarit
11
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sukkikset olisi kiihottavammat sotkea..!
- Anonyymi00002
Sehän voisi olla jännää
- Anonyymi00003
Miten auttaisit
- Anonyymi00004
Nailon kosketus kiihottaa,käsillä homma hoituu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nailon kosketus kiihottaa,käsillä homma hoituu.
Haluisin runkata ja imeä naisesi kosteita pikkareita. Ja ois ihanaa jos sä runkkaisit mua. Mäkin kyl haluisin runkata samal sua
- Anonyymi00005
Mitä muuta vielä
Missäpäin? Jos pks, niin tutustutaan.
Oon samalla nimimerkillä treffien puolella…- Anonyymi00007UUSI
Olen tämän ketjun aloittaja.
Olen pohjois pohjanmaalta.toki sukkiksiakin voisin tuoda.olisi ihana suukotella kalua niiden läpi tai pikkareitten myös.olen halukas kokemaan tälläisia juttuja - Anonyymi00008UUSI
Moikka Todellakin kuumottaa vaimos alkkarit !!! Saisit nuolla ja runkata samalla kun haistelen ja imen vaimosi alkkareita , olen hulluna tuoksuviin pikkareihin ja jos vielä olisi jotain vuotoja ....saisit tulla mun suuhun..missä ja koska ?
- Anonyymi00009UUSI
Vau.olis kyllä mahtava juuri noin tehdä.kiihottaa niin että kalu koveni heti.
Oletko mistä päin
- Anonyymi00010UUSI
Eksän teinin stringeihin oli pakko vetää lastit. Ei voinut vastustaa kiusausta kun jätti kuin tahallaan tarjolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254915Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504720Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2014654Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184541Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133630Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661627
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill211241- 1841169