Minä voitan lotossa varmasti!

Anonyymi-ap

Jos väittäisin teille, että voitan varmasti lotossa kymmenen miljoonaa ensi viikolla ja pyytäisin vähän lainaa siihen asti hyvällä korolla niin varmasti moni antaisi. Mutta sitä voittoa ei tulisikaan niin kramppaisin ja saisin uuden näyn, ensi viikolla tulee varmasti. Näin jatkuisi ja lopulta suloisin oven. Vähän myöhemmin takaisin tuon suuren pettymyksen ollutkin jotain parempaa. Voittoni onkin siirretty suoraan tutkintaan. Ja tämän tajuttuani olisin totuuden lähde teille jotka jaksatte edelleen maksaa minulle kymmenen prosenttia.
Täällä lottologit, lottotohtorit ja aisankannattaja kehuisivat minua kuten en koskaan varmana sanonut voittavani lotossa. Jne jne...

8

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulkisin oven

• Anonyymi00002

Voitaisiin myös ajatella, että olisit astronomi ja väittäisit asteroidin tulevan törmäämään maahan 20/7 -26, niin etkö sinä varoittaisi ihmisiä ja kehoittaisi heitä menemään vaikka pommisuojiin.

Jos sitten törmäystä ei tulisikaan, olisiko väärin ajatella sellaista mahdollisuutta joskus tulevaisuudessa, ja miettimään, miten siihen tai muuhun katastrofiin voisi varautua ?

Meitähän kehoitetaan varautumaan sotaankin, vaikka siitä ei ole mitään varmaa tietoa.

• Anonyymi00003

Sota ei nyt haittaa mitään kun siinä ei kuole ihmisiä eikä kukaan näe nälkää.

Sota voi miltei toivoa.

• Anonyymi00004

Pitäisikö tuosta varoittamatta tehdä profeetta ja arvovaltainen totuuden lähde?

• Anonyymi00005

Adventtikirkko vedätti perheeltäni yli 100 000 € kymmenyssiunausvalehtelun avulla.

• Anonyymi00006

Adventtikirkon vedätykset kyllä tunnetaan. Siihen puljuun saa kyllä talot, rahat, tavarat, puolison, mielenterveyden jne. uppoamaan vaivatta. Rosvolauma sitä firmaa johtaa.
        Jäljelle jää pelkkä tuulen huuhtoma perse jos sitäkään, kun antaa adventtikirkolle pikkusormensa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Adventtikirkon vedätykset kyllä tunnetaan. Siihen puljuun saa kyllä talot, rahat, tavarat, puolison, mielenterveyden jne. uppoamaan vaivatta. Rosvolauma sitä firmaa johtaa.
        Jäljelle jää pelkkä tuulen huuhtoma perse jos sitäkään, kun antaa adventtikirkolle pikkusormensa.

Näin on. Melkoinen kirous on ollut monille jäseniksi eksyneille.

• Anonyymi00007

Mitä mieltä ollaan kirkossa Donald Trumpista?
      Pekka Reinikainen on mainostanut ukkoa joksikin temppeliherraksi.
      Luin kirjan, jonka on kirjoittanut Mary L. Trump ja sen nimi on pahaenteisesti Maailman vaarallisin mies. Järkytyin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe