Joka kaupassa myydään made in china tavaraa ja sitten valitetaan jos yksityinen ihminen tilaa itselleen halpaa samaa tavaraa kun suomen kaupoissa myytävä tavara !
Erona vain että suomi ei saa euroakaan tästä tilauksesta !
Made in china tavara kaupoissa
9
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei vero euroja suomeen
- Anonyymi00002
Ja suomen hallitusta ottaa päähän !
Rikkaat voivat ostaa vain suomesta !
- Anonyymi00003
Koettakaa nyt tajuta, että ne eivät ole samaa tavaraa. Päällepäin kyllä, mutta materiaalit voivat olla eri.
- Anonyymi00004
Temun tavara on laadukkaampaa ja vihervassut jää ilman sossurahoja. Kaikki voittaa.
- Anonyymi00005
saa suomi arvonlisäveron ! välikädet jää pois 🙂
- Anonyymi00006
Onkos Finnmari:ssa myös sieltä?
- Anonyymi00007
Mun kaikki tavarat on ollu laakukasta ja toimivaa
Temu ja aliexpress
Olen ostanut paljon tuotteita mitä täällä suomessa ei myydä- Anonyymi00008
Taas tuli säkillinen 10kg tavaraa temusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taas tuli säkillinen 10kg tavaraa temusta
Minä ostan vain kiinankaupoista ja säästää paljon rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2353001Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell131682Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.91368- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291211- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932