Uuden tutkimuksen mukaan keskiarvo on 32 kertaa. Taidanpa jatkaakin näitä sinkkuaikoja ihan hyvillä mielin.
Montako kertaa paukuttelette valveillaoloaikana?
25
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei oo tullu laskettua, mut parhaimpina päivinä saattaa mennä yli ton.
- Anonyymi00002UUSI
kokeile itse tehdä itse sähkömagneetti patterillakin voit tehdä kun käärit sähkölankaa jonkin vaikka pultin ympärille sähkö-magneetti tulee
- Anonyymi00003UUSI
Ei se ole parisuhde eikä mikään, jossa ei voi paukutella toisen kuullen. Ei parisuhteen pidä tuollaisia rajoittaa.
- Anonyymi00010UUSI
Kylläpäs se rajoite on omassa päässä.Ei halua tuottaa toiselle huonoa oloa.Ottaa toisen huomioon.En kommentoi siksi että itse välitän siitä paukutteleeko mies ja ihan vapaasti.
Jotkut miehet on yliherkkiä ja olisihan se kauheaa kun hyvä suhde kariutuisi naisen piereskelyyn. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kylläpäs se rajoite on omassa päässä.Ei halua tuottaa toiselle huonoa oloa.Ottaa toisen huomioon.En kommentoi siksi että itse välitän siitä paukutteleeko mies ja ihan vapaasti.
Jotkut miehet on yliherkkiä ja olisihan se kauheaa kun hyvä suhde kariutuisi naisen piereskelyyn.En voi edes kuvitella seurustelevani noin heiveröisen miehen kanssa. Että normaalit ruumiintominnot saa hänet hajoamaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En voi edes kuvitella seurustelevani noin heiveröisen miehen kanssa. Että normaalit ruumiintominnot saa hänet hajoamaan.
Muuten täydellinen mies.En kyllä tuon takia heittäisi pois.Pitää yrittää jotenkin sommitella.Joko naamaria tai omat kodit.
- Anonyymi00004UUSI
Paljon kiinni siitä, mitä syö ja miten syö? Paukuttelua voi olla enemmänkin. Sivusta.
- Anonyymi00022UUSI
Minähän nainen syön mitä lysytään.Yksi ihana ominaisuus itselläni on mielettömän hyvä makuaisti,sekä ruuan , juoman sekä miesten suhteen.
- Anonyymi00005UUSI
Paukutelette mitä?
Uudenvuoden tulitteita? Haulikkoa? Mattoja mattopiiskalla? Aika vajakki aloitus! - Anonyymi00006UUSI
Ihan jatkuvasti,oikein ripulipaskanhajuisia paukkuja.Se on ihan kamalaa ,pitäisi hirttää itseni
- Anonyymi00011UUSI
Älä hirtä.Opettelet vaan nauttimaan elämästä muuten.
- Anonyymi00024UUSI
Syötkö paljon lihaa? Liha saa kaasut haisemaan hirveälle.
- Anonyymi00007UUSI
Huvinsa kullakin
- Anonyymi00008UUSI
Jos on hereillä 16 h, se tekee 2 paukkua tunnissa. 🍑
- Anonyymi00009UUSI
Mitä enemmän syön kasviksia ja viljaa sitä ihanammin päästelen.Tiedätkö kuuntelija muuten(joka on SP),ajattelin tänään juuri miten autuaallisen onnellinen olin saadessani paukutella ilman pelkoa että kultani olisi tukehtunut ja impoutunut tästä.
- Anonyymi00012UUSI
SP on estäjä.Se yrittää saada omanmieleisiä ihmisiä yhteen ja taas erottaa niitä ketkä ei hänen mielestään sovi yhteen.Sen Akka on siinä mukana.Ruma ämmä muuten.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
SP on estäjä.Se yrittää saada omanmieleisiä ihmisiä yhteen ja taas erottaa niitä ketkä ei hänen mielestään sovi yhteen.Sen Akka on siinä mukana.Ruma ämmä muuten.
Tämä SP on se joka kuuntelee meidän taloyhtiössä.Ellei se oo feikki.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä SP on se joka kuuntelee meidän taloyhtiössä.Ellei se oo feikki.
Tämä SP yrittänyt naittaa jo Tn ja P miestä 4 vuotta jo.Ilmeisen hyvällä menestyksellä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä SP yrittänyt naittaa jo Tn ja P miestä 4 vuotta jo.Ilmeisen hyvällä menestyksellä.
Minä en ole koskaan tuntenut tuota häiskää enkä tule tuntemaan.Aivan psyko pariskunta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en ole koskaan tuntenut tuota häiskää enkä tule tuntemaan.Aivan psyko pariskunta.
Tuo psyko kuvittelee olevansa joku arkkienkeli jonka tehtävä on olla oikealla puolella ihmistenvälisissä jutuissa.Tunkee nokkaansa siis jokaisen omasta mielestä ärsyttävien ihmisten elämään.Täänon ollut minun persiissä uusien tietojen mukaan jo vuosia.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuo psyko kuvittelee olevansa joku arkkienkeli jonka tehtävä on olla oikealla puolella ihmistenvälisissä jutuissa.Tunkee nokkaansa siis jokaisen omasta mielestä ärsyttävien ihmisten elämään.Täänon ollut minun persiissä uusien tietojen mukaan jo vuosia.
Kyseessä on jo vähän vanhempi mies.
- Anonyymi00018UUSI
Koiran kun ottaa niin ei tarvitse itsekään pidätellä, niillä ei ole salattavaa.
- Anonyymi00023UUSI
Tämä oli huono idea.Koiria eikä mitään lemmikkejä oteta itsekkäistä syistä.
- Anonyymi00020UUSI
Hyvin kuunneltu ja lasku oikein.
Nämä arkipäivät otetaan rennosti.On tulossa pitkää piettelyä taas. - Anonyymi00025UUSI
Eikö seurassa voi käydä vaikka vessassa tai jossain kulman takana paukuttelemassa vai pitääkö olla niin vapautunut, että töräyttää täysillä toisen läsnäollessa. Kuuluu myös ihan normaaleihin käytöstapoihin vähän rajoittaa julkista piereskelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3238991Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835548Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3245032SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703490Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32942Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal572329Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42302Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72228- 1132186
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402083