olisiko kukaan nainen valmis imettään tissejä vanhemmalle ukm alue 03
naisen rinnat
22
155
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
Kertoisitko minkäläinen mies olet. T. N 62
- Anonyymi00004UUSI
Oletko mistäpäin n62?mies58 183 88 16 oulusta vois imeä rintojasi.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko mistäpäin n62?mies58 183 88 16 oulusta vois imeä rintojasi.
Tykkäisin saisit imeä🥰
Olen liian kaukana Kuopiossa. N 62v
- Anonyymi00006UUSI
Harmi..millaset rinnat sulla jos saan kysyä?m58
- Anonyymi00007UUSI
Onhan ne isohkot ja roikkuvat jos rintaliivejä ole päälläni. Hyvillä rintaliiveillä estää ihon repytymisen joka tässä iässä monasti muuten tulisi. N 62
- Anonyymi00008UUSI
Ihanalta tuntui kun kiinnostunut olet.
Vatsan pohjassa kihelmöimään alkoi😍
- Anonyymi00009UUSI
Ok,harmi tämä välimatka,itse tosiaan tykkään imeä rintoja kauan,on niin harvinaista herkkua m58
- Anonyymi00011UUSI
Olet erilainen mies, edesmennyt mieheni tykännyt imeä. Hyvän kokoinen mies kyllä olet, ottaisin viereeni mielellään. Varmaan tätyy lopettaa etten kuumene liikaa😍
Lähden nyt hiihtämään enköhän viilenny ulko ilmassa. N 62
- Anonyymi00010UUSI
Missä asennossa tykkäisit imettää?mullaki kovana ajatuksesta.m58
- Anonyymi00013UUSI
Älä😍
Kyljellään tykkään kietoutuneena toisiimme.
Ihana kun tunnet samoin ja kovana miulle, voin kertoa olen kosteana myös sulle. N 62v - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä😍
Kyljellään tykkään kietoutuneena toisiimme.
Ihana kun tunnet samoin ja kovana miulle, voin kertoa olen kosteana myös sulle. N 62vHyvä,pääsen lutkuttamaan ja imemään molempiä nännejä...mulla kirkasta jäykän k.... päässä m58
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä,pääsen lutkuttamaan ja imemään molempiä nännejä...mulla kirkasta jäykän k.... päässä m58
Haluisitko viestitellä noin kolmen tunnin kuluttua. Käyn suikussa kun tulen hiihtämässä, sänkyssäni voisin viestitellä ja pienen surisevan kaa. Ihana ois kiusoitella kielellä päästä😍 N 62v
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluisitko viestitellä noin kolmen tunnin kuluttua. Käyn suikussa kun tulen hiihtämässä, sänkyssäni voisin viestitellä ja pienen surisevan kaa. Ihana ois kiusoitella kielellä päästä😍 N 62v
Tottakai m58
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tottakai m58
Ihana😍
Sait muutamalla viestillä minut kiihottuneeseen tilaan.
Miestä saanut pitkään aikaan kun sopivaa kohdalle kävellyt. N 62v - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihana😍
Sait muutamalla viestillä minut kiihottuneeseen tilaan.
Miestä saanut pitkään aikaan kun sopivaa kohdalle kävellyt. N 62vItse sait mut kovaksi kun naista saanu moneen vuoteen m58
- Anonyymi00012UUSI
Eihän kuumenemisessa ole mitään vikaa.m58
- Anonyymi00014UUSI
Vähän häpesin aluksi mut tunnut jotenkin turvalliselta.
Mutta nyt pakko mennä, ystävättäreni odottaa. N 62v
- Anonyymi00016UUSI
Ok,hauskaa hiihtoreissua.m58
- Anonyymi00019UUSI
Up.
taisi olla huono ehdotus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3269131Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835668Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3335190SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden753628Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33062Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662643Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal612575Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42402Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72338- 1132306