Numero on poistettu myöskin. Olen kohta 40 vuorias, eikä minulla ole aikaa odottaa sinua enää että jos voitat pelkosi.
Olisin hyväksynyt sinussa kaiken.
Olisin ollut se jota aina olet etsinyt.
Mutta käänsit selkäsi ja kuljit pois ja tämän jälkeen vielä valehyelit minule jatkuvasti ka sitten teit sen pahimman pelkoni, joten rupesin portoksi. Mitä muutakaan olisin voinut? Itkeä yksin että leikit kotia konkun kanssa ja vkelä kehtasit väittää, että ikävöit ja jopa rakastat minua, mutta mietipä tuntuvatko tekosi siltä minusta? Minä tass olen tuomittu olemaan portto, koska ikävöin ja rakastan aina VAIN sinua, kuten nainen voi moestä rakastaa. Lähden nyt itse eri suuntaan ja jos katsot minua, näet vain selkäni joka etääntyy sinusta IÄSTI!
neiti-X
Päätin sen nyt, estot on poistettu
Anonyymi-ap
7
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anteeksi typot, tää subu väsyttää ja silmät ei pysy auki.
- Anonyymi00006
Oletko aloittajaäijä itse asialla tässä kommentissa vai joku muu mahdollinen korvaushoidosss käyvä ja silti hyvin aggressiivinen ja turhautunut? Ei ole kaikki niin mellow kuin luulis
- Anonyymi00002
Menet siis panomiehen kelkkaan. Totuus on normaalia.
- Anonyymi00007
Em jaksanut palstasetä lukea aloitustasi, mutta tämä on varmaan se päällimmäinen tunnelma minkä halusit WT- väelle välittää
- Anonyymi00003
Toivotan onnea
- Anonyymi00004
Oletko ylpeä itsestäsi
- Anonyymi00005
Kalju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1484695Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1904604Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1114518Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254385Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133420Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661607
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201141- 1761132