Tarvitsemme tukiopetusta talousasiotten ymmärtämyksen perusasiosta alkaen.
Puolueessamme ei ole talousosaamista
18
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskoin ja toivoin, että Suomen Pankissa ei olisi enää päästy tuhoamaan kansallisvarallisuuttamme, koska Euron myötä siellä mahdollisuudet kuprujen tekemiseen oli poistettu. Kuitenkin jouduin taas pettymään!
- Anonyymi00012
Keskustalainen Olli Rehn myi 5000 kg maamme kultavarannosta vaihtaen ne Yhdysvaltojen Dollareihin. Sitten heti kullan hinta kaksinkertaistui ja Suomen Pankille syntyi 1 000 miljoonaa Euroa tappiota. Lisätappiota syntyi Dollarin romahduksesta!
Rehn on välittömästi irtisanottava Suomen Pankista! - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Keskustalainen Olli Rehn myi 5000 kg maamme kultavarannosta vaihtaen ne Yhdysvaltojen Dollareihin. Sitten heti kullan hinta kaksinkertaistui ja Suomen Pankille syntyi 1 000 miljoonaa Euroa tappiota. Lisätappiota syntyi Dollarin romahduksesta!
Rehn on välittömästi irtisanottava Suomen Pankista!Miksi irtisanottava, se oli normaalia kepulaista talousosaamista.
- Anonyymi00002
Tarvitset enemmän tukiopetusta kirjoittamiseen.
"talousasiotten, perusasiosta"- Anonyymi00003
Entäs asiasisällön kommentoimatta jättämisesi?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entäs asiasisällön kommentoimatta jättämisesi?
Talousasiasektoriin liittyviin keskusteluihin minulla ei ole mitään annettavaa.
- Anonyymi00005
Huomasin maalla käydessäni, että tuttavani maanviljelijä ei ole oppinut vieläkään itse täyttämään tukihakemuksiaankaan, eikä edes veroilmoitustaan. Maksaa sellaisistakin hommista tilitoimistolle, vaikka talvisin peltoa ei edes viljele.
- Anonyymi00008
Mutta pui kaalia ja tarkkailee lumensulamista ja muistaa niistäkin veloittaa tukea? Harva maalla osaa kirjoittaa, turha tuttavasi on sitä hävetä ja moni mamukin osaa auttaa kirjoittamisessa.
- Anonyymi00007
Soittakaa Kremliin.
Niin on aina ennenkin tehty. - Anonyymi00010
Kepulaiset ovat tottunut saamaan avustuksia, säästäminen on utopiaa.
- Anonyymi00011
Kepulainen lapsikin opetetaan Monopoly pelissä laskemaan rahoja: minun euro, tuki euro, minun euro, tuki euro, minun euro, tuki euro ja loput veronmaksajilta.
- Anonyymi00013
kepu meni sekaannus tilaan,
tärviölle, kun puolueen johdossa on ollut useita outoja ihmisiä,
kummallisin tavoittein..
Samaa on sdp kokoomus ja persuillakin on samaa ongelmaa..
Puhumattakaan vihreä vas anarkisteista.
Kun politiikka on tällaista ja yhteistä hyvää päämäärää ei näytä olevan,
niin ollaan tultu tilanteeseen, jossa velalla pidetään kulisseja yllä....
- Lyhyt video ajasta, jolloin kehitys oli myönteistä ;
https://youtu.be/x7mitzCn2VE?si=vuJ-lsjShVvufXJ5 - Anonyymi00014
Höpöhöpö! Puoluejohdon Antit osaavat talousasiat paremmin kuin koko Orpon hallitus!
- Anonyymi00015
juup,
antti sai linnatuomion,
talous osaamisestaan... - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
juup,
antti sai linnatuomion,
talous osaamisestaan...Ja Nuorisosäätiön talousosaamista kepun osalta tutkitaan edelleen, Suomen historian suurin talousrikos ja asialla, tietysti, kukas muu kuin meidän Keskusta.
- Anonyymi00016
Miksi puolueen talousosaamattomuus jatkuu ja jatkuu...
- Anonyymi00019
Kepulaisen näkemys taloudesta on se, minkä näkee navettansa katolta.
- Anonyymi00020UUSI
Purra voi opettaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696