MORO taas !!!:))))

luke67

Tulin teidän kiusaks ja omaks iloks huuhaileen. että hyvää oäivää.

34

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • join tossa painunutta kahvia ja olipas pahaa.... yök.... ihan puistatti....:)))))

• luke67

Mä vasta laitoin kahvin tippuu.

• luke67 kirjoitti:

Mä vasta laitoin kahvin tippuu.

on paremman makuista ku toi mun sumppi oli....:)))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

on paremman makuista ku toi mun sumppi oli....:)))

on. tein viä kasan voileipiä. onko huuhaan nakuranta auki? otanko pyyhkeenkin pois?

• luke67 kirjoitti:

on. tein viä kasan voileipiä. onko huuhaan nakuranta auki? otanko pyyhkeenkin pois?

en tiedä....... kun ole vieraillu.....ehkä se aukeaaaaa.... älä nyt mun takia sitä pyyhettä pois heitä....;)))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

en tiedä....... kun ole vieraillu.....ehkä se aukeaaaaa.... älä nyt mun takia sitä pyyhettä pois heitä....;)))))

muitakin tulee.maalaistypyä ois kiva nähdä... jos vaik katkaravusta tulis...? grillimakkara...:)

• luke67 kirjoitti:

muitakin tulee.maalaistypyä ois kiva nähdä... jos vaik katkaravusta tulis...? grillimakkara...:)

saa sinne nakurannalle porukkaa.... itse jään niistä bileistä pois.... koska jos on liian paljon hyvännäköisiä miehiä..... menen aivan sekaisin enkä hallitse himojani..... ajatteles joutuisit häpeemään mua....:))))) pitää yrittää jonkunlaista mainetta yllä pitääääää;))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

saa sinne nakurannalle porukkaa.... itse jään niistä bileistä pois.... koska jos on liian paljon hyvännäköisiä miehiä..... menen aivan sekaisin enkä hallitse himojani..... ajatteles joutuisit häpeemään mua....:))))) pitää yrittää jonkunlaista mainetta yllä pitääääää;))))

mä houkutuslintuna, niin yksin saan siä olla. mitä maineesta?

• luke67 kirjoitti:

mä houkutuslintuna, niin yksin saan siä olla. mitä maineesta?

pitääkö se nakuranta aukaista.... sulle........???????

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

pitääkö se nakuranta aukaista.... sulle........???????

voin mä ittekseni kotona palleja tuuletellä.

• luke67 kirjoitti:

voin mä ittekseni kotona palleja tuuletellä.

jos muita tulee saatan mäkin jopa vapautua..... ja heittäääääää vaatteet nurkaan.........;))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

jos muita tulee saatan mäkin jopa vapautua..... ja heittäääääää vaatteet nurkaan.........;))

ihan kaikkia :P säädyllisesti, niinku hienonainen...

• luke67 kirjoitti:

ihan kaikkia :P säädyllisesti, niinku hienonainen...

pelkäät että grillimakkara...... muuttuuuuuuuuuuu katkaravuks.........! jestas.....:))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

pelkäät että grillimakkara...... muuttuuuuuuuuuuu katkaravuks.........! jestas.....:))))))

se oot sillä mua pelotellu, et niin kävis.

• luke67 kirjoitti:

se oot sillä mua pelotellu, et niin kävis.

tarkemmin ajateltuani asiaaaaaa....... luulen että tai jätän nyt vastaamatta.....:)))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

tarkemmin ajateltuani asiaaaaaa....... luulen että tai jätän nyt vastaamatta.....:)))))))

tarvi rannalla kokeilla... sori meinaa lähteeee taaaas....:))))))))

• luke67 kirjoitti:

tarvi rannalla kokeilla... sori meinaa lähteeee taaaas....:))))))))

mutta sekin on tosiasia...... että mä taidan olla pihtari......... niin ja nössö..........:)))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

mutta sekin on tosiasia...... että mä taidan olla pihtari......... niin ja nössö..........:)))))))

hyvä :) nörttikin viä olet :p

• syvälliseks..... tosin jooooo..... just nyt vaihtuu puheenaihe..... *vihelteleeeeee* kaunis ilma ja silleen.....:))))

• luke67

tääl 24 pilviharso peittää taivaan, tuskasen hikista oli rullailla. mut mitä vaan et saan perseeseen lihaa.

• luke67 kirjoitti:

tääl 24 pilviharso peittää taivaan, tuskasen hikista oli rullailla. mut mitä vaan et saan perseeseen lihaa.

mä voin mun ihrat sulle ihan ilmaiseks antaaaaa..... käytetään huuhaan omaa puoskari.... heh.....:))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

mä voin mun ihrat sulle ihan ilmaiseks antaaaaa..... käytetään huuhaan omaa puoskari.... heh.....:))))

tekeeks se rasvansiirtoja?

• luke67 kirjoitti:

tekeeks se rasvansiirtoja?

vaan..... taidan meille varata ajan....:))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

vaan..... taidan meille varata ajan....:))))

aika, kysäse jos mun käsivarsiin sais lisää ympärysmittaa.

• luke67 kirjoitti:

aika, kysäse jos mun käsivarsiin sais lisää ympärysmittaa.

ellet sitten innostuis ihan kuule punttia nostelemaan....:))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ellet sitten innostuis ihan kuule punttia nostelemaan....:))))

sen homman vuosi sit, nyt 10kg paino pudonnu. viime syksysestä.

• luke67 kirjoitti:

sen homman vuosi sit, nyt 10kg paino pudonnu. viime syksysestä.

mitään hormooni mössöjä käyttänyt..... alat uudestaan nosteleen..... ni eiköhän se siitä.....:))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

mitään hormooni mössöjä käyttänyt..... alat uudestaan nosteleen..... ni eiköhän se siitä.....:))

kaupasta saatavia lisä ravinteita vaan ja palautumisjuomia. luonnostaan näin sekanen ja idiootti olen.

• luke67 kirjoitti:

kaupasta saatavia lisä ravinteita vaan ja palautumisjuomia. luonnostaan näin sekanen ja idiootti olen.

mäkään niin täyspäinen.....;))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

mäkään niin täyspäinen.....;))

olet!!!!

• luke67 kirjoitti:

olet!!!!

ole......:))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ole......:))))

siitä vänkään. lähen käymään siskon mukuloita kiusaamassa.palaan kyl kohta puoliin. heihei.

• luke67 kirjoitti:

siitä vänkään. lähen käymään siskon mukuloita kiusaamassa.palaan kyl kohta puoliin. heihei.

hei.....

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

hei.....

olleet kotona, jäi kiusaamiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3959
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      14
      2773
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      1966
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1426
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1280
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1247
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1079
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      904
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    Aihe