Suden puolustajia yritetään hiljentää.
Suomen susikanta on pieni ja geneettisesti eristäytynyt. Tutkimukset osoittavat korkeaa sisäsiittoisuutta, mikä heikentää lajin lisääntymiskykyä ja vastustuskykyä taudeille. Kannanhoidollinen metsästys vaarantaa tärkeiden alfayksilöiden poistumisen, mikä hajottaa laumoja ja heikentää kannan rakennetta. Lue aloite, ja allekirjoita, kiitos!❤️
Susi kuuluu Suomen luontoon!
Anonyymi-ap
5
473
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Sudet tappaa ja vammauttaa tuhansittain ihmisiä joka vuosi enää ei uskalla edes kadulle mennä.
- Anonyymi00003
TOTTA KAI susi kuuluu Suomen luontoon! Sopivassa määrin. Ja nimenomaan LUONTOON.
- Anonyymi00004
Tottakai ihminen kuuluu maapallon luontoon, sopivassa määrin. Nyt niitä on aivan liikaa. Muokannut maapallon monille lajeille liki sopimattomaksi ja vienyt niiltä tilan olla omissa ympäristöissään!
- Anonyymi00005
Juu, väestöräjähdyksen harventaminen on aloitettava Afrikasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479