Onko se vienyt teidän huomionne Salatuista elämistä?
Olympiakisat
10
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole, koska katson Salkkarit suoratoistosta koko viikon kerralla. Enpä ole toisaalta juurikaan katsonut olympialaisia.
- Anonyymi00002
En katso kumpakaan, enkä paljon muutenkaan telkkua.
- Anonyymi00003
No ei todellakaan😂. Kumpiakaan en katsele.
- Anonyymi00004
Itse olympialaisia katson jonkin verran. Naisten jääkiekkoa on esimerkiksi kiva katsoa ja muutenkin naisten lajeja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse olympialaisia katson jonkin verran. Naisten jääkiekkoa on esimerkiksi kiva katsoa ja muutenkin naisten lajeja.
Tykkään myös katsoa naisten joukkuepelejä, esimerkkeinä jalkapallo, pesäpallo ja lentopallo. Miesten pelit ovat "liian täydellistä". Toki kivempi katsoa naisia muutenkin...
- Anonyymi00005
On ihmeellistä kun Norjalaiset jotka voittavat melekein kaiken, vääryydellä voittoon. Ensin näin äkkiseltään Makihyppääjien puvut, vääryydellä voittoja ja nyt tämä voiteluskalndaali. Eiväthän ne näköjään rehellisesti voita. Tulee mieleen mitä vippaskonsteja Kläbö on käyttänyt.
- Anonyymi00006
On ne norjalaiset parempia muutenkin.
- Anonyymi00008
Tykkään enemmän katsoa naisten lajeja kuin miesten.
- Anonyymi00009
Tämä on Salatut elämät -keskustelukerho...
Ei ole vienyt koska en katso Salkkareita. Aikoinaan katsoin, mutta en ole enää useisiin vuosiin. Olympialaisia olen katsonut jonkun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486