Ensin ovat itse yksi päätekijä massatyöttömyyden tehtailussa ja nyt kehtaavat välikysymyksellä virallistaa Orpon hallituksen syyllistämisen ongelmasta, joka ei ole Orpon hallituksen syytä.
Vasemmistolaistuneessa kepulandiassa on selkeästi omaksuttu sosialismin erityispiirteitä, kuten käsien pesu ja muiden syyllistäminen omista virheistä. Kun itse olivat hallituksessa, työttömyys ei ollut ongelma, konkurssit ei ollut ongelma, asunnottomuus ei ollut ongelma.... nyt oppositiossa itseaiheutetut ongelmat onkin merkityksellisiä, ja tietenkin nykyhallituksen syytä. Käsittämätöntä, että näitä maanvaivoja ei saada vastuuseen isänmaamme tietoisesta tuhoamisesta.
☝️😂
Miten kepuIoidit kehtaa ja kyllähän ne kehtaa.
11
127
Vastaukset 11
- Anonyymi00006
Eiks esim. Aakaikkosen pitäisi olla lusimassa vieläkin niistä kepuleiden säätiö "nuorten" virolais ketkuiluistaan?
- Anonyymi00007
Mitä te työttömyydestä houritte? Suomessa on kiljuva työvoimapula ja tarvitaan miljoona huippumoniosaajaa Lähi-Idästä ja Afrikasta.
- Anonyymi00008
Tarkoittaako tuo joka tekstiisi laittamasi nauruhymiö sitä että pidät omia juttujasi hauskoina?
- Anonyymi00011
Pissapoika molemmat 👬🥃
- Anonyymi00013
Mr.Perfect kirjoitti:
Suattaapi olla ja suattapi olla olemattahhii niitä ku onnii monellaista noita että tuota
Meitä ette rokota 💪
- Anonyymi00012
Vähä jos ruapassoopi hitusen syvemmältä tööttömyys tilaastoja, niän voip tulla semmoseen tilureenaas tulosteen ja uloisteen ettei ole ukoistamis tarvetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652