Kerrostalo-asukkeina emme voi noudattaa kaikia Raamatunlakeja, ilman että pistäisivät meitä linnaan!

Anonyymi-ap

Kerrostalon pihalla joudut pääsiäislampaasi teurastamaan ja paistamaan, ja ennenkuin sitä edes syömään ehtisit, niin ensin putkassa ja sitten linnassa istuisit, eikä varmaan auttaisi, vaikka pakenisit Suomesta USAan, Trumpille valittamaan, kostoa Suomen virkavallalle anoskelemaan, kun ei se Mooseksen Lakia noudata !!!

2.Aikakirja:
35:6 Niin teurastakaa pääsiäislammas ja pyhittäytykää ja valmistakaa se veljillenne, tehdäksenne Herran sanan mukaan, joka on puhuttu Mooseksen kautta."

Roomalaiskirje:
13:1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
13:2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
13:3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;

Ei mutta mitenkäs tässä nyt näin kävi? Paavalihan tuossa asettuu esivallan tuhmaa ja ilkeää syyttäjää puolustelemaan!
Syytetty syyllistyi kerrostalossa asumiseen!
(no voihan nenä)

15

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei enää konkreettisesti tarvitse lampaita uhrata, kun Jeesus on jo se kiroukseksi kirottu uhrilammas, johtajalammas.

Vai islamisti joutuvat vielä uhraamaan, kun heillä ei ole Jeesus teurastettuna uhrilampaana, vaan profeettana.

Uskovaiset ovat sitten se määkivä lammaslauma Raamatun mukaan, jotka Raamatun mukaan seuraavat Jahven uhreiksi Jeesusta.

Haluatteko taas koodit Raamatun Paavalin kirjeisiin?

• Anonyymi00002

Tässä kuitenkin tämä pääasia, Paavalin 1.Korinttolaiskirje:

"5:7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä ONHAN MEIDÄN PÄÄSIÄISLAMPAAMME, KRISTUS, TEURASTETTU."

Tuo vanha hapatus, on Jeesuksen sanoma taivasten valtakunta, joka on happaman taikinan kaltainen, se pitää perata pois, koska uhrin ruumis syötiin, ja veri juotiin, niin mitään hapanta ei saanut olla läsnä, ettei juotava veri juoksettunut eli kokkaroitunut. Tästä syystä on ehtoollisella happamaton leipä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"5:7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä ONHAN MEIDÄN PÄÄSIÄISLAMPAAMME, KRISTUS, TEURASTETTU."

Tuo vanha hapatus, on Jeesuksen sanoma taivasten valtakunta, joka on happaman taikinan kaltainen, se pitää perata pois, koska uhrin ruumis syötiin, ja veri juotiin, niin mitään hapanta ei saanut olla läsnä, ettei juotava veri juoksettunut eli kokkaroitunut. Tästä syystä on ehtoollisella happamaton leipä.

Näinhän juuri Paavali teki uskovaisille ja kristityille - Jeesuksen teurastetuksi uhrilampaaksi pyhittymistä varten.

2.Aikakirja:

"35:6 Niin teurastakaa pääsiäislammas ja pyhittäytykää ja valmistakaa se veljillenne, tehdäksenne Herran sanan mukaan, joka on puhuttu Mooseksen kautta."

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Verta ei saanut juoda..

3. Moos. 17:10: Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Näinhän juuri Paavali teki uskovaisille ja kristityille - Jeesuksen teurastetuksi uhrilampaaksi pyhittymistä varten.

2.Aikakirja:

"35:6 Niin teurastakaa pääsiäislammas ja pyhittäytykää ja valmistakaa se veljillenne, tehdäksenne Herran sanan mukaan, joka on puhuttu Mooseksen kautta."

Ja sitten uskontunnustuksen mukaan rakkaat sisaret ja veljet yhdessä syövät Jeesuksen kuvitellen tunnustuksen mukaan veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja sitten uskontunnustuksen mukaan rakkaat sisaret ja veljet yhdessä syövät Jeesuksen kuvitellen tunnustuksen mukaan veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä.

Ja tämä tapahtuu edelleenkin aivan konkreettisesti miljoonissa kirkoissa, miljardien kerran vuodessa, ympäri läntistä maailmaa, ja elämme vuodessa 2026.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Verta ei saanut juoda..

3. Moos. 17:10: Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa.

Jostain syystä nyt veri kuitenkin juodaan - mene ehtoolliselle, niin kuulet. Ja tämä riitti löytyy Raamatustakin - ehkä tänä päivänä se koskee vain ihmisverta, eikä lampaan verta juotu.

• Anonyymi00006

Muuta voi kieroilla, mutta kyllä sitä esivaltaa kuitenkin pitäisi totella ja elää sillä tavalla ihmisiksi ettei joudu sen syyttämäksi. Niinhän sitä sanotaan että eivät hallitusmiehet ole niiden pelkona, jotka hyvää tekevät, vaan pahantekijöiden.

• Anonyymi00009

Se on oikeudenmukaista että pahaa tekevät saavat rangaistuksen, varmasti ihan kaikkien mielestä!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on oikeudenmukaista että pahaa tekevät saavat rangaistuksen, varmasti ihan kaikkien mielestä!

Ei kristinusko Jeesuksen teurastamisella uhrilampaana ja syömällä, kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti länsä, perustu mihinkään oikeudenmukaisuuteen. Tässä jälleen Paavalilta kristinuskon perusoppi, Roomalaiskirje, 7. luku:

"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO MINÄ TEEN..

7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
        Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA. "

Kristinusko perustuu siihen, että palvomalla Jeesusta kirottuna ja teurastettuna uhrina itsen puolesta pelastuu tekemään pahaa ja jopa sitä pahaa mitä vihaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kristinusko Jeesuksen teurastamisella uhrilampaana ja syömällä, kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti länsä, perustu mihinkään oikeudenmukaisuuteen. Tässä jälleen Paavalilta kristinuskon perusoppi, Roomalaiskirje, 7. luku:

"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO MINÄ TEEN..

7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
        Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA. "

Kristinusko perustuu siihen, että palvomalla Jeesusta kirottuna ja teurastettuna uhrina itsen puolesta pelastuu tekemään pahaa ja jopa sitä pahaa mitä vihaa.

Tätä kutsutaan sijaiskärsimysopiksi, uskovaiset kutsuvat tätä 'armoksi', kun Jeesus kantaa rangaistuksen heidän puolestaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tätä kutsutaan sijaiskärsimysopiksi, uskovaiset kutsuvat tätä 'armoksi', kun Jeesus kantaa rangaistuksen heidän puolestaan.

Minä en näe ideassa mitään oikeudenmukaista.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä en näe ideassa mitään oikeudenmukaista.

Ja jos joku väittää Jeesuksen jotakin tällaista opettaneen, hän valehtelee ja rankasta.

• Anonyymi00008

Oma häpeäsi jos kerrostalossa asut.

• Anonyymi00012

Ai, ihan tämän verran ymmärsit aloitusviestistä. Hienoa kerrassaan upeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      371
      12375
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      263
      5427
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2655
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      746
    Aihe