Nainen, nyt sitten ihan muuta asiaa

Anonyymi-ap

Mitä enemmän olen oppinut sinua tuntemaan, niin sitä kauemmaksi sinusta tahdon.
Tätä ei yleensä myönnetä, mutta niin se monesti on.
Monet liitotkin alkavat rakkaudella mutta loppuvat suureen riitaan ja vihamielisyyteen.
Karu totuus.

Siihen on kyllä ratkaisu, mutta sitä en kerro kuin sille yhdelle oikealle.

:/

19

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tapahtukoon tahtosi.........................................

• Anonyymi00003
        UUSI

Se on minun tahtoni, Aamen.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se on minun tahtoni, Aamen.

" sitä kauemmaksi sinusta tahdon "

oli mukava tietää tällee yöllä.... no olipa jokumuukin tos just hypänny katolta muutama tuntu sit...

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

" sitä kauemmaksi sinusta tahdon "

oli mukava tietää tällee yöllä.... no olipa jokumuukin tos just hypänny katolta muutama tuntu sit...

No sinä et hyppää. Kenenkään miehen tai naisen takia ei hypitä yhtään mihinkään!

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuka sitten on se oikea?
      Onko hän se ensimmäinen, toinen, kolmas vai neljäs?
      Ei, hän ei ole kukaan heistä.
      Se oikea on joku muu jossain muualla, mutta maailmassa sitä on vaikea tunnistaa kaiken melun keskellä.
      Hän voisi olla se ensimmäinenkin, se ihan ensimmäinen jonka maailma vei heti pois ja erotti.

• Anonyymi00004
        UUSI

Minä en ajattele sitä ollenkaan kuka olisi juuri se oikea, koska minulle riittää pelkkä ystävyys ja muuta en halua koskaan! Ikäeroa vain muutama vuosi!

• Anonyymi00005
        UUSI

Eli sul on ollut jo kaks sinä aikana kun mä oon tääl itkenyt sua.
        Mut joo kuten ylempänä tapahtukoon tahtosi....
        Haluat kauemmas niin pääset, kauemmas kun koskaan kenestäkään.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli sul on ollut jo kaks sinä aikana kun mä oon tääl itkenyt sua.
        Mut joo kuten ylempänä tapahtukoon tahtosi....
        Haluat kauemmas niin pääset, kauemmas kun koskaan kenestäkään.

Joo, tahdon kauas, kauas täältä ja olen nähnyt jo paikan jonne tahdon.
        Siinä mielessä olen tyytyväinen että olen ollut täällä yksin ja pidetty kuin panttivankina, sillä kaikki mahdollisuudet elämisen arvoiseen elämään olisi voinut mennä muuten pilalle jos olisin suinpäin rientänyt suhteeseen.

Vaikka paskaahan se kaikki oli, niin on siinä jotain hyvääkin ollut.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olen nähnyt aika paljon, kiertänyt ja nähnyt maailmaa.
      Elämä löytyy muualta, täältä sitä ei löydy.
      Mutta missään muualla ei minulle ole tehty niin paljon pahaa kuin täällä.
      Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, jokainen joka käy siellä aidan toisella puolella ymmärtää sen.

Maailmallakin on myös ymmärretty asia, että täällä kaikki se onni ja ihanuus on olemassa vain median lööpeissä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Koti on siellä, missä on sydän, sanotaan.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Koti on siellä, missä on sydän, sanotaan.

Niin, siellä missä tuntee olevansa kotona, siellä se koti on.
        Joidenkin seurassa tuntee olevansa kuin kotona, vaikka se olisikin varasto taikka kylmähuone missä olette.
        Se on harvinainen tunne ja ehkä parempi kantaa sitä kuin muistona mukana kuin tottua siihen ja pilata sen.
        Täälläkin joku on kauan kaipaillut jotakin, varmaan se tunne edelleen on voimakas joka siitä kohtaamisesta on hänelle jäänyt, mutta se kaikki olisi voinut kadota ja tuhoutua arjen myötä jos he olisivat saaneet toisensa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin, siellä missä tuntee olevansa kotona, siellä se koti on.
        Joidenkin seurassa tuntee olevansa kuin kotona, vaikka se olisikin varasto taikka kylmähuone missä olette.
        Se on harvinainen tunne ja ehkä parempi kantaa sitä kuin muistona mukana kuin tottua siihen ja pilata sen.
        Täälläkin joku on kauan kaipaillut jotakin, varmaan se tunne edelleen on voimakas joka siitä kohtaamisesta on hänelle jäänyt, mutta se kaikki olisi voinut kadota ja tuhoutua arjen myötä jos he olisivat saaneet toisensa.

Tai sit ois voinut vaan vahvistua tunne. Ei oo mitään enää jäljellä mistään, joten en antaa olla. Mä luovutan.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mene kauas älä tuu mun luo sanos viisas nainen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Viisaus on harvinaista.
        Mutta tuo on viisainta jota olen tähän asti kuullut naisen sanovan.
        Ne jotka kutsuvat luokseen, heitä kannattaa varoa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Viisaus on harvinaista.
        Mutta tuo on viisainta jota olen tähän asti kuullut naisen sanovan.
        Ne jotka kutsuvat luokseen, heitä kannattaa varoa.

Olet oikeassa!

• Anonyymi00014
      UUSI

Joku juttu on joka vaivaa ja tiedänkin sen mikä se on.
      Taidan päästää siitäkin irti vaikka ei pitäisi, mutta eihän kukaan voi minua siihen pakottaa.
      Kai se on niinkin, että heistäkin kannattaa päästä eroon kuten kaikesta muustakin.
      Jääköön hekin unholaan kaiken muun mukana.
      En aio totutella heihin enempää, enkä tulla yhtään riippuvaiseksi yhtään mistään.
      Se kai on kaiken takana ollut vähän kaikkialla, luoda riippuvuus suhde jolla kahlita.

• Anonyymi00016
      UUSI

On tiettyjä varoitusmerkkejä joita kannattaa katsella ja kuunnella.
      Vaikka kaikki olisi täydellisen oloista, niin mikäli hän loukkaa sinua jotenkin heti alussa tai asettaa sinut toiseksi jonkun muun henkilön tai asian rinnalla, niin pysy kaukana.
      Tunnista heti se varoitusmerkki ja mieluiten pysy kaukana hänestä.

• Anonyymi00018
        UUSI

Minä tunnistan sellaiset henkilöt, joiden käyttäytyminen jo kertoo paljon persoonasta. Eivätkä ne ole hyviä havaintoja. Ensimmäisen kerran ajattelin ettei kaikki ole kunnossa jo silloin, kun kävin lapseni koiran kanssa kaupungilla ja kas kummaa, tämä henkilö muka sattumalta oli juuri tulossa pois sellaisesta paikasta jonne minä olin vasta menossa. Jo silloin takaraivossa kävi mielessä, että mistä tämä henkilö tiesi minun olevan tulossa sinne saareen. Ja sen jälkeen niitä vastaavia tapauksia oli paljon! Ja siitä on aikaa varmaan kahdeksan vuotta!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä tunnistan sellaiset henkilöt, joiden käyttäytyminen jo kertoo paljon persoonasta. Eivätkä ne ole hyviä havaintoja. Ensimmäisen kerran ajattelin ettei kaikki ole kunnossa jo silloin, kun kävin lapseni koiran kanssa kaupungilla ja kas kummaa, tämä henkilö muka sattumalta oli juuri tulossa pois sellaisesta paikasta jonne minä olin vasta menossa. Jo silloin takaraivossa kävi mielessä, että mistä tämä henkilö tiesi minun olevan tulossa sinne saareen. Ja sen jälkeen niitä vastaavia tapauksia oli paljon! Ja siitä on aikaa varmaan kahdeksan vuotta!

Myöhemmin päätin, etten koskaan sano mitään koskaan juuri tälle henkilölle! Ja sen päätöksen olen pitänyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6654
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6390
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4701
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      91
      3614
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3561
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3422
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3272
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      2990
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1805
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      15
      1394
    Aihe