Missä Suomen 8-tuumaiset eli 203mm järeät telakanuunat ovat? Miksi ne on hävitetty?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minä olen tästä kaksi kertaa tehnyt avauksen ja molemmilla kerroilla avaus poistettiin. Kummallista. Mikä tässä asiassa rassaa?
- Anonyymi00002
Minä vuosina ne oli käytössä Suomessa? Mikä malli?
Uusia kannattaa hankkia vain jos ne on automaattisesti ladattavia ja 100% kauko-ohjattavia ampumistilanteessa ja asemaan ajossa. - Anonyymi00003
203mm järeät kanuuna on tuhottu.
Törkeä maanpetos! - Anonyymi00004
Pysyykö se kanuuna paikallaan kuten tykit?
Kaikki mikä nykyään pysyy paikallaan, on huonossa asemassa.
Mutta käykää katsomassa mitä Natopalstalla puhutaan. Siellä on muutama, joka tietää kaiken. Ja joka tietää mistä siinä on kyse, niin osaa tulkita oikein. - Anonyymi00006
Valmistus lopetettiin vuonna 1916.
- Anonyymi00008
Niin. Yhden tietyn tykkimallin.
- Anonyymi00009
Eikös nämä olleet rannikkotykkejä. Rannikkotykistö muuttui vanhanaikaiseksi 1950-luvulla kun meriohjukset kehittyi.
- Anonyymi00010
Missä Suomen 8-tuumaiset järeät betonimyllyt?
- Anonyymi00011
Ottawan-sopimuksessa moiset kiellettiin liian tehokkaina ja epäinhimillisinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561