Just sinne auringonpaisteeseen ja linnunlauluun. Mun elämässä on asioita hyvin. Uskon että asiat ratkeaa kuitenkin. Hän voi olla elämässäni, tai voi olla olematta. Hänelle on paikka, se edellyttää kuitenkin sitä, että hän ymmärtää paikkansa eikä ylitä rajojani.
Päätin että suuntaan positiiviseen
16
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhut ku koirasta
- Anonyymi00003
Minäkin niin palstaäijän vilosoofisesta aloituksesta suivaannuin. T
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minäkin niin palstaäijän vilosoofisesta aloituksesta suivaannuin. T
No mutta sinähän olet sen päästänyt itseäs puikottaan ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
No mutta sinähän olet sen päästänyt itseäs puikottaan ?
Tämäkö on nyt parasta verbaalista työtäsi? Best inner finnish hand craft? Rohkenen olla eri linjalla. T naiselta
- Anonyymi00002
No mutta jormahannele olepas nyt höpsimättä
- Anonyymi00004
Ooks tavallista pidemmällä saigonilla kun on aikaa jauhaa skeidaa näihin palstaäijän aloituksiin? Hyvä jos saat pidettyä ittes yläkerroissa, ei varmaan ole mikään halpa harrastus
- Anonyymi00005
Joo mä oon kuulemma koiranpskaa. Ihan hirveästi tänään positiivisia ajatuksia ole.
- Anonyymi00013
Hän on hyvä ja valitsee seurapiirit paremmin ens kerralla ta cause mitä tuet. Minä ainakaan oo luvannu puolustaa vai miten se meni vaikka ihan ei asian pihvi ollutkaan, van ne mittasuhteet, mutta joo suru on varmaan läänin suurin tms
- Anonyymi00015
Joillakin on kyky elää pelkästä koiranpaskasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joillakin on kyky elää pelkästä koiranpaskasta.
Juu mulla hyvä elämä. Toisin kun sulla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hän on hyvä ja valitsee seurapiirit paremmin ens kerralla ta cause mitä tuet. Minä ainakaan oo luvannu puolustaa vai miten se meni vaikka ihan ei asian pihvi ollutkaan, van ne mittasuhteet, mutta joo suru on varmaan läänin suurin tms
Valinnut jo. En kuulu sun piireihein. Kyllä mulla puolustajia riittää omasta takaa.
- Anonyymi00011
Ratkeaminen on ihanaa.
- Anonyymi00014
Eiköhän se tullut selväksi. Itsetutkiskelua kesti kauan ja ei ollut mukavaa puuhaa, mutta tunteilleen ei ketään mitään voi.
- Anonyymi00016
Tästä informatiivisesta pljäyksestä jäi nyt se trendaava henkinen kasvu kokonaan pois. Harjoittele sitä vielä tovi astraalitasoilla miehiä rakasteleva nuppihäikkä, tiedä vaikka toteutuisi. Ihanaa ❤️
- Anonyymi00017
Minun mielestä ei kannata mihinkään tuommoiseen positiiviseen suunnata yhtään, mutta eipä muutakuin tilulii sitten vain sulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1183014EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341402- 1031257
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60927
- 41727
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112671