” Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8
Tämä on Jumalan sana.
VALHETTELIJAIN osa
14
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.- Anonyymi00002
Ei ketään suoraan taivaaseen "tempaista".
- Anonyymi00003
Et kai kuvittele, että joku ottaa tosissaan sairaat uhkailusi?
- Anonyymi00004
Varoitus Jumalan sanasta. Ei uhkailu.
Osa ottaa tosissaan, osa ei. Sinä et siis ota. Miksi et? Onko sinulle samantekevää, missä iäisyytesi vietät? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varoitus Jumalan sanasta. Ei uhkailu.
Osa ottaa tosissaan, osa ei. Sinä et siis ota. Miksi et? Onko sinulle samantekevää, missä iäisyytesi vietät?En todellakaan ota!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En todellakaan ota!
Sinetöitkö päätöksesi lopullisesti?
Et siis koskaan halua turvautua Jeesukseen? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinetöitkö päätöksesi lopullisesti?
Et siis koskaan halua turvautua Jeesukseen?Sanotaan, että terve uskoo kerralla, pätee jankutuksiisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanotaan, että terve uskoo kerralla, pätee jankutuksiisi.
Asia selvä. Mene sitten sinne, minne ansaitset mennä. Taivaan kotiin pääsee vain Jeesuksen ansiosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanotaan, että terve uskoo kerralla, pätee jankutuksiisi.
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
- Anonyymi00009
Jeesus pelastaa vieläkin syntisiä.
- Anonyymi00011
Etsikää Herraa Jeesusta Vapahtajaksi kun Hänet löytää voidaan!
- Anonyymi00014
Ei lahkoista mitään Jeesuksia löydy, ei niihin pidä mennä. Villitsevät hurmoshenget vievät ihmisen poispäin Jumalasta.
Room. 10:20
Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".
- Anonyymi00013
Aloittaja siperiaan ja heti
- Anonyymi00015
Käännösvirhe paholainen jäänyt kummittelemaan eikä kyse ole sen pahemmasta kuin Jerusalemin kaatopaikasta. Ei edes Siperiasta.
Olkaa huolehti ja tehkää syntiä niin paljon kuin ennätätte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483