Ideologisten virkapummien aiheuttama verokuorma kansalaisille on valtava ja kasvanut joka vuosi. Hyvinvointialueet ovat uusia loisimiskeskuksia henkilöille, joille työ ei maita.
Kukaan ei seuraa ideologisten virkapummien työntekoa, eikä heillä ole mitään vastuuta tekemisistään. Verovarat vaan juoksevat oleskelusta, palkaksi nimettynä tilille, eikä työnteosta ole hajuakaan. Päivät kuluvat nettiä ja Tinderiä selaillen ja torkkuen verovaroilla maksetuissa toimistoissa tai etätyössä verovaroilla ostetussa asunnossa.
Tähän on tultava loppu. On aika irtisanoa julkisen sektorin henkilökunnasta puolet tai puolittaa jokaisen palkka. He ovat velkaantumisen syy, joten siihen pitää puuttua. Hoidetaan sairaus, eikä oire.
Virkapummit tuhonneet Suomen ja kansalaisten talouden
14
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi julkisella sektorilla on suuremmat palkat, lyhyempi työaika ja pidemmät lomat, sekä eniten sairauspoissaoloja kuin yksityisellä sektorilla?
Miksi?- Anonyymi00002
Koska minä haluan. Koska minä voin tehdä näin ja noin. Siksi.
- Anonyymi00003
Niin, tuo on täysi vääryys. Toivoisin nykyiseltä hallitukselta voimakkaita siivoustoimia Suomeen.
- Anonyymi00005
Kyllä se on Urpon tumpelo hallitus joka on tuhonnut suomen
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tauti on tiedossa, mutta sitä ei hoideta. Ovatko kaikki poliitikot huijareita?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tauti on tiedossa, mutta sitä ei hoideta. Ovatko kaikki poliitikot huijareita?
Ovat, he loisivat kuntien eri tehtävissä nostelemassa verovaroja taskuihinsa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Varkaita ne ovat.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Järjestöissä loisii myös varsinainen rikollisten joukko.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Järjestöissä loisii myös varsinainen rikollisten joukko.
Järjestöt eli yhdistykset ovat järjestäytynyttä rikollisuutta. Niissä olevat henkilöt ovat ammattirikollisia, työ on kavaltaa verovaroja.
- Anonyymi00008
saahan sieltä soteviroista hyvät eläkkeet
- Anonyymi00009
Jaa, tällä kertaa syy talouden tuhoutumiseen on virkapummit.
- Anonyymi00010
Suomen ongelma on koulutus. Virka kyösteillä ei ole kuin tutkintoja mutta kaikki käytännön kokemus puuttuu.
Ennen yleni ne jotka tekivät ensin ja ymmärsivät kokonaisuuden. - Anonyymi00013
Vakuutus auttaa vähän vakuusmies paljon. Rahatta.
- Anonyymi00014
Vihervasurit ovat valetyöpaikoissaan ainoastaan varastamassa muiden rahoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572400- 662233
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1541996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1321669Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571240- 751231
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1491045Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103921