ONKO LAPUALLA EDELLEEN TUOMIOKIRKKO ?
LAPUAN TUOMIOKIRKKO
25
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
KUTTI, KUTTI HÄPEÄMÄTTÖMÄT ....
- Anonyymi00002
Jos on niin ketä se kirkko tuamittoo Oikeuslaitos hoitaa suomessa tuomiot ei kirkko
- Anonyymi00005
se antaa tuomiot jumalan näkökulmasta uskonnollisesti
- Anonyymi00003
Lapualla on myös tuomiorovasti (tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherra)
- Anonyymi00004
tottakai on miksei olisi ? assjoki kuuluu myös yhtenä seurakuntana Lapuan Tuomiokirkon määräysvallan alaisuuteen
- Anonyymi00007
KUINKA KÖRTTISILLÄ MENEE LAPUALLA ?
- Anonyymi00008
Lapualla menee aina hyvin !
- Anonyymi00009
Vaasas on kirkos tuamari se tuamittoo homot
- Anonyymi00010
se on juomari eikä tuomari
- Anonyymi00011
Alunperin piti olla Seinäjoki, mutta Lapualla oli Kekkosen tuttuja. Sen takiahan rakennettiin Lakeuden risti. Ei tänne käpykylään olisi tarvittu
.- Anonyymi00012
lakeuden risti ,,mitä se tähän kuuluu jokin olematon kirkko
- Anonyymi00013
Onko kukaan kirjoittajista käynyt koskaan ihan pelkässä jumalanpalveluksessa, siis ilman syytä, rippijuhlia tms?
- Anonyymi00014
tottakai on ,joka sunnuntai
- Anonyymi00016
Onko tuolla mitään merkitystä nykypäivänä. Kaikki kirkot ovat samanlaisia, osa isompia, osa pienempiä. Lapuan kirkko on aika keskikokoinen, näitä tämänkokoisia puukirkkoja on maa täynnä.
- Anonyymi00017
Se on Tuomiokirkko ja Suomen suurimmat urut ettei se nyt ihan peruskirkko ole.Mene ensi sunnuntaina jumalanpalvelukseen ja lopeta valitus !
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se on Tuomiokirkko ja Suomen suurimmat urut ettei se nyt ihan peruskirkko ole.Mene ensi sunnuntaina jumalanpalvelukseen ja lopeta valitus !
Kuules kloppi mä oon käyny kymmenis eri kirkois ympäri maata. Tää on ihan tavanomainen vaatimaton keskikokoinen puukirkko. Ei edes kirkkomaalauksia muutamaa harvaa lukuunottamatta, suurin osa vain tylsän latteaa seinämaalia. Monelle ollut pettymys, eli liian tavallinen ja sisältä suorastaan lattea.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuules kloppi mä oon käyny kymmenis eri kirkois ympäri maata. Tää on ihan tavanomainen vaatimaton keskikokoinen puukirkko. Ei edes kirkkomaalauksia muutamaa harvaa lukuunottamatta, suurin osa vain tylsän latteaa seinämaalia. Monelle ollut pettymys, eli liian tavallinen ja sisältä suorastaan lattea.
äläpäs kloppi klopittele ..on hienoja seinämaalauksia useita eikä mikään perinteinen kirkko.Monelle ollut ihana kokemus mitä maailmalta olen kuullut ,ihan toista mitä assjoen kolkko kirkko,no eihän se olekaan tuomiokirkko ettei enempää voi vaatiakkaan.ja kiertänyt mäkin kirkkoja varmaan enemmän kuin sinä että senkin puolesta sun arvio jää omaan arvoon.mitättömään sellaiseen !
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
äläpäs kloppi klopittele ..on hienoja seinämaalauksia useita eikä mikään perinteinen kirkko.Monelle ollut ihana kokemus mitä maailmalta olen kuullut ,ihan toista mitä assjoen kolkko kirkko,no eihän se olekaan tuomiokirkko ettei enempää voi vaatiakkaan.ja kiertänyt mäkin kirkkoja varmaan enemmän kuin sinä että senkin puolesta sun arvio jää omaan arvoon.mitättömään sellaiseen !
Seinäjoki on kohta kumminkin maailmanperintö kohde, on hienoa. Lapualta voisi ottaa perintökohteeksi tyhmyyden, ai niin se jatkuu jo vuosisatojen perintönä serkun naimisena.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No käyppä vaikka raumalla kattomas, kirkon interiööriä, niin saat vähän vertailupohjaa tähän eteläpohjalaiskirkkojen kolkkouteen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Seinäjoki on kohta kumminkin maailmanperintö kohde, on hienoa. Lapualta voisi ottaa perintökohteeksi tyhmyyden, ai niin se jatkuu jo vuosisatojen perintönä serkun naimisena.
höpö höpö assjoella ollahan vasta tyhymiä,mun vasemman jalan saapaskin on viisahampi.sano.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
No käyppä vaikka raumalla kattomas, kirkon interiööriä, niin saat vähän vertailupohjaa tähän eteläpohjalaiskirkkojen kolkkouteen.
mun mielestä se on ruma raumalla
- Anonyymi00022
EI TEKOPYHÄ KÖRTTISET KIRKKOA TARVITSE !!!!
- Anonyymi00023
Eivät tarvitse !
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eivät tarvitse !
just niin mitä sitä assjoen hillulit ja uskottomat vinkuu,raumasta puhumattakaan.sano.
- Anonyymi00027
On.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2414733Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4573401Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152388Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa232031Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91273Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281169- 741093
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691055- 791054
- 54966