Kuntalain 39 § mukaan Kunnanhallituksen tulee:
1) vastata kunnan hallinnosta ja taloudenhoidosta;
2) vastata valtuuston päätösten valmistelusta, täytäntöönpanosta ja laillisuuden
valvonnasta;
3) valvoa kunnan etua ja, jollei hallintosäännössä toisin määrätä, edustaa
kuntaa ja käyttää sen puhevaltaa;
4) edustaa kuntaa työnantajana ja vastata kunnan henkilöstöpolitiikasta;
5) vastata kunnan toiminnan yhteensovittamisesta;
6) vastata kunnan toiminnan omistajaohjauksesta;
7) huolehtia kunnan sisäisestä valvonnasta ja riskienhallinnan järjestämisestä.
Kunnanhallituksen ohjeet
13
524
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valitettavasti nyt näyttää siltä, että nuo kaikki velvoitteet on laiminlyöty!
Mitä merkitystä säännöillä ja velvoitteilla on jos niitä ei noudateta ?
Luottamushenkilöiden tulee tietää vastuunsa ja toimia sen mukaisesti jos siihen tehtävään ovat lähteneet.
Ähtäri on oiva esimerkki missä virkamiehille on annettu liikaa valtaa ja jälki on sen mukaista, me kaikki kaupunkilaiset kannamme siitä nyt vastuun. - Anonyymi00002
Miksi Persut eivät ole puuttuneet näihin?
- Anonyymi00003
Eivät ole tienneet kaikista päätöksistä, koska kunnanhallitus, kepulaisten johdolla on salannut ne. Persuja ei ollut kunnanhallituksessa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eivät ole tienneet kaikista päätöksistä, koska kunnanhallitus, kepulaisten johdolla on salannut ne. Persuja ei ollut kunnanhallituksessa.
Ei ollut edes valtuustossa salattujen päätösten aikaan. Heti puuttuivat, kun huomasivat.
- Anonyymi00004
Kerrassaan typerä aloitus jälleen.
- Anonyymi00005
Kerrassaan taas kepulaisia harmittaa, kun muistutetaan, kuntalain olemassaolosta 🍀🍀🤣😂🐼
- Anonyymi00006
kepu ei oo mitään salannu on vaan ollu kaiken tietävä
- Anonyymi00007
Kepu oli nauttinut liikaa matkailuhuumetta, jota kepulle välittivät Nisumikko ja Pikkumies, jälkimmäinen ylimääräisellä palkankorotuksella palkittu mies.
- Anonyymi00010
Juuri noin se meni. Olivat sekaisin matkailubisneksestä. Se tarjosi niin paljon kivaa puuhaa, matkoja, suuria unelmia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juuri noin se meni. Olivat sekaisin matkailubisneksestä. Se tarjosi niin paljon kivaa puuhaa, matkoja, suuria unelmia.
Juu. Ihan Kiinaa myöten saivat matkustella kunnan piikkiin.
- Anonyymi00012
On suuri vääryys jos ei syyteitä tule olis aika laittaa ojennukseen nämä kaupungin päättäjät
- Anonyymi00013
Amerikassakin käynyt apulaisheriffi on vaan kateellinen,kun ei päässyt Kiinaan.
- Anonyymi00014
Ähtäri on poikkeus tapaus...
Ähtärilex
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268