En ole enää edes vihainen mutta haluan tietää

Anonyymi-ap

... millä ihmeen verukkeella olet levittänyt laittomasti stalkkaamiasi asioita normaaleille ihmisille? Olen miettinyt pääni puhki mutta en keksi miten tämä on voinut tapahtua. Voin antaa markan jos kerrot.

45

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kenelle tämä meni? Voisiko olla, että jiku mustankipeä tuttavasi, joka tietää asioistasi, on tehnyt kentues jonkun valeprofiilin ja...

• Anonyymi00002
        UUSI

Niin en kysynytkään Miten hän on saanut stalkattua minua vaan Millä verukkeella hän on voinut levittää niitä muille ihmisille. Koska Tottakai heillä Herää kysymys mistä hän voi tietää.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin en kysynytkään Miten hän on saanut stalkattua minua vaan Millä verukkeella hän on voinut levittää niitä muille ihmisille. Koska Tottakai heillä Herää kysymys mistä hän voi tietää.

No, eikö tuossa saattanut olla vastaus.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No, eikö tuossa saattanut olla vastaus.

No eipä kyllä ollut.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No eipä kyllä ollut.

Eiköhän siitä joku olisi minulle tullut kertomaan jos joku olisi minusta tehnyt jonkun uskottavan näköisen valeprofiilin...

• Anonyymi00009
        UUSI

Joku mustankipeä tuttava taikka valeprofiili jossain ei näe esim mitään terveystietoja, yksityisviestejä tai mitä joku tekee kotona tai mitä joku puhuu kotonaan tai missä vaan.
        Näin ihan sivusta tämä.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Joku mustankipeä tuttava taikka valeprofiili jossain ei näe esim mitään terveystietoja, yksityisviestejä tai mitä joku tekee kotona tai mitä joku puhuu kotonaan tai missä vaan.
        Näin ihan sivusta tämä.

Onko tämä terveystietojen ulottuvuus se olennainen asia mistä aloittajaäijä haluat näille provoilla? Niin, esim suomi24lle kuka tahansa voi jodlailla näitä muiden erittäin uskottavia terveystietoja jne, jos saatte lukijat ideasta kii

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onko tämä terveystietojen ulottuvuus se olennainen asia mistä aloittajaäijä haluat näille provoilla? Niin, esim suomi24lle kuka tahansa voi jodlailla näitä muiden erittäin uskottavia terveystietoja jne, jos saatte lukijat ideasta kii

mee sinä sveitsin alpeille jodlaa ittes pysyvästi.

• Anonyymi00006
      UUSI

Muita vastauksia? Millä perusteella ottaisit itsellesi tuntemattomasta ihmisestä vastaan hyvin yksityisiä tietoja kyseenalaistamatta tietojen tuojaa?

• Anonyymi00029
        UUSI

Niin tervejärkinen ihminen lie sanoisi draamatrolliäijä ja aapee, esim, että painu pelle hiiteen laskin jo viiteen jne. Tökeröä alustusta aiheesta jota ei ole

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitä on levitetty ja missä?
      Mikä on laitonta stalkkaamista?

• Anonyymi00008
        UUSI

Kännykälle murtautuminen esimerkiksi

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kännykälle murtautuminen esimerkiksi

Ei se stalkkausta vaan hakkerointia.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hakkerointihan voi olla mitä hyvänsä

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hakkerointihan voi olla mitä hyvänsä

Hakkerointi on vakava rikos, varsinkin jos siihen liittyy esim alaikäisiä

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinpä se tosiaankin on vakava rikos.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niinpä se tosiaankin on vakava rikos.

Sitä kannattaa jokaisen miettiä joka levittelee toisten yksityistietoja pitkin nettiä tai jopa keksii niitä. Lopputulos ei ole kaunista.

• Anonyymi00024
        UUSI

Eikö järki sano mikä on laitonta?? Tällaset aivottomat sit ihmettelee niitä rangaistuksia ett miten näin kovat tuomiot tuli. Tyhmää porukkaa!!

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No sehän on molempia sekä stalkkausta että hakkerointia? Aika selvä asia.

Minkälaiset rangaistukset kännykkään murtautumisesta saa ja jos vielä levittää yksityisyyteen kuuluvia tietoja tai tekee feikkiprofiilin toisen tiedoilla? Taatusti kovat ja erityisesti jos homma jatkunu kauan. Työpaikka menis jos työnantaja sais tietoonsa.

Millanen ihminen tollasta ees tekee? Aika sekopää täytyy olla jos nauttii tollasesta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei tunnu käytännössä olevan yhtään mitään

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikö nämä ole vähän synonyymeja keskenään kuitenkin, ystävä hyvä? Facepalm sivusta

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei tunnu käytännössä olevan yhtään mitään

Taitaa olla sittenkin

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Taitaa olla sittenkin

Niinpä ei kannata kolaollien tuudittautua siihen, että no ei midistä

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sitä kannattaa jokaisen miettiä joka levittelee toisten yksityistietoja pitkin nettiä tai jopa keksii niitä. Lopputulos ei ole kaunista.

Eipä taida tulla olemaan kaunista ei saatika kovin mukavaa lopputulos.
        Ei myöskään mustamaalausten tekijöille.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eikö järki sano mikä on laitonta?? Tällaset aivottomat sit ihmettelee niitä rangaistuksia ett miten näin kovat tuomiot tuli. Tyhmää porukkaa!!

Joku kuvittelee että ei jää kiinni, tai että täällä saa sanoa mitä vaan.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Joku kuvittelee että ei jää kiinni, tai että täällä saa sanoa mitä vaan.

No kyllähän sellainen aika tyhmä on jos noin kuvittelee. Onko niitä vielä jotka luulee ett suomi24 on täysin anonyymi ett voi kirjoitella ja tehä mitä vaan eikä voi jäädä kiinni. Voi herttinen sentään noita valopäitä.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Omalta kohdalta olisikin hyvä jos asiat olisi keksittyjä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eipä taida tulla olemaan kaunista ei saatika kovin mukavaa lopputulos.
        Ei myöskään mustamaalausten tekijöille.

Valkomaalaajat sais kans jo joutua vastuuseen.Tehdään h*orista madonnoja.

• Anonyymi00011
      UUSI

Jos kovasti alkaa olemaan noita oireita, niin voi olla myös alkavaa skitsofreniaa...

• Anonyymi00012
        UUSI

Älä jaksa tänne on pistetty aihetta käsittelevät suomenkieliset linkit jo monta kertaa

• Anonyymi00013
        UUSI

Tällä foorumillahan jatkuvasti sankoin joukoin kirjoittelee porukkaa jolle tämä on erityinen mielenkiinnon kohde tämä toisten vakoilu ja kyttäys

• Anonyymi00020
        UUSI

Kannattaa varmaan lopettaa toi pskan jauhanta ja maalitus!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kannattaa varmaan lopettaa toi pskan jauhanta ja maalitus!

Kuka helvetti tässä on maalittanut ilman nimiä yhtään ketään???

• Anonyymi00031
        UUSI

Ei tämäkään normaalilta vaikuta että täytyy mumista näihin palstaäijän provoihin tällaista- onko jotain omallatunnolla?

• Anonyymi00039
        UUSI

Tänne on linkitetty ties mitä vuosien saatossa. Ett oireile sä vaan ihan itekses.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuka helvetti tässä on maalittanut ilman nimiä yhtään ketään???

Luitko edes? Eli tänne on liitetty linkkejä mistä asiat selviää ei niitä tänne varsinaisesti tartte kirjoittaa.

• Anonyymi00014
      UUSI

yksityisyyteeni on kajottu vuodesta 2019 laput rapussa tämän jälkeen vakoilu ja muu. sulla ei ole oikeutta olla vihainen vaan mulla.

• Anonyymi00041
        UUSI

Mulle kävi jokunen vuosi sitten näin eli yks päivä kun olin töihin lähdössä ja avasin asuntoni oven joku mies seisoi mun asunnon oven edessä (kerrostalo) siis joku mulle täysin tuntematon mies ja ootteli siinä mun asunnon oven takana kun lähin vähän ennen puolta päivää töihin.

Kun asunnon oven avasin seisoi siinä se mies mun oven takana ja tuijotti mua hyvin vihaisesti. En ekaks ymmärtäny miks mun oven takana oli joku mulle tuntematon tyyppi mut sit kun lähti mun perään rappusissa tajusin ett jotain outoo tässä nyt.

Juoksin rappuset nopeesti alas ja suoraan pyöräkellariin ja ovi lukkoon heti perästä. Kun lähdin hetken päästä pyörällä ulos kaasutti ukko autolla kumit vinkuen pihalta.

Mielenkiintoisia juttuja eli miten joku mulle täysin tuntematon mies osaa tulla mun oven taakse?

Miksi hän on tullut mun oven taakse vihaisen näköisenä kun oli mulle täysin vieras henkilö jota en varmasti ole missään nähnyt siis miksi?
        Miten hän tiesi missä asun?
        Ja miten tiesi milloin lähden töihin?
        Ja se tärkein miksi hän tuli mun oven taakse?

Kaikki tiedot minusta hänellä on ollut kun osasi tulla oikeaan osoitteeseen ja oikean oven taakse ja hän myös tunnisti mut naamasta vaikka minä en tiennyt hänestä yhtään mitään. Kummallista eikö??

Että sellaista touhua voi tulla ilmi ja luulen että eräs aktiivisesti suomi24 palstalla kirjoitteleva miespuolinen ex naapurini oli tuon touhun takana. Mitähän olis tapahtunu jos en olis niin nopeesti lähteny pinkomaan rappusia alas.

Ett kuvittelleeko joku oikeesti ett kukaan anonyyminä mitään kelleen voi tehdä. Tuo mies on tiennyt aika paljon meikäläisestä sen missä asun (tarkka osoite) ja minkä näköinen olen ja milloin lähden töihin.

Hän on saanut nuo kaikki tiedot jostain muualta kuin s24 mutta täällä on voinut olla linkki jonnekin missä ne kaikki tiedot olleet esim. joku feikki nettiprofiili jossain (mulla itsellä ei ole mitään sometilejä missään eikä ole koskaan ollut eli luulen ett joku feikkiprofiili).

Tuolloin ulko-ovet oli avoinna klo 8-20 mut jonkun ajan päästä ei enää. Ilmeisesti oli joku muukin huomannu tän tilanteen.

Epäilen vahvasti erästä entistä naapurin miestä joka melkoinen stalkkeri olikin eikä ihan päästään terve suomi24 liikkuu myös monenmoista sekopäätä.

Jään nyt oottamaan miten nopeasti tää viesti poistuu kun tuo mies hyvin aktiivisesti suomi24:lla eikä tietty halua paljastua tästä mitä on tehnyt. Mut jos joku tietää tästä niin olis kiva kuulla onko joku feikkiprofiili jossain olemassa.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mulle kävi jokunen vuosi sitten näin eli yks päivä kun olin töihin lähdössä ja avasin asuntoni oven joku mies seisoi mun asunnon oven edessä (kerrostalo) siis joku mulle täysin tuntematon mies ja ootteli siinä mun asunnon oven takana kun lähin vähän ennen puolta päivää töihin.

Kun asunnon oven avasin seisoi siinä se mies mun oven takana ja tuijotti mua hyvin vihaisesti. En ekaks ymmärtäny miks mun oven takana oli joku mulle tuntematon tyyppi mut sit kun lähti mun perään rappusissa tajusin ett jotain outoo tässä nyt.

Juoksin rappuset nopeesti alas ja suoraan pyöräkellariin ja ovi lukkoon heti perästä. Kun lähdin hetken päästä pyörällä ulos kaasutti ukko autolla kumit vinkuen pihalta.

Mielenkiintoisia juttuja eli miten joku mulle täysin tuntematon mies osaa tulla mun oven taakse?

Miksi hän on tullut mun oven taakse vihaisen näköisenä kun oli mulle täysin vieras henkilö jota en varmasti ole missään nähnyt siis miksi?
        Miten hän tiesi missä asun?
        Ja miten tiesi milloin lähden töihin?
        Ja se tärkein miksi hän tuli mun oven taakse?

Kaikki tiedot minusta hänellä on ollut kun osasi tulla oikeaan osoitteeseen ja oikean oven taakse ja hän myös tunnisti mut naamasta vaikka minä en tiennyt hänestä yhtään mitään. Kummallista eikö??

Että sellaista touhua voi tulla ilmi ja luulen että eräs aktiivisesti suomi24 palstalla kirjoitteleva miespuolinen ex naapurini oli tuon touhun takana. Mitähän olis tapahtunu jos en olis niin nopeesti lähteny pinkomaan rappusia alas.

Ett kuvittelleeko joku oikeesti ett kukaan anonyyminä mitään kelleen voi tehdä. Tuo mies on tiennyt aika paljon meikäläisestä sen missä asun (tarkka osoite) ja minkä näköinen olen ja milloin lähden töihin.

Hän on saanut nuo kaikki tiedot jostain muualta kuin s24 mutta täällä on voinut olla linkki jonnekin missä ne kaikki tiedot olleet esim. joku feikki nettiprofiili jossain (mulla itsellä ei ole mitään sometilejä missään eikä ole koskaan ollut eli luulen ett joku feikkiprofiili).

Tuolloin ulko-ovet oli avoinna klo 8-20 mut jonkun ajan päästä ei enää. Ilmeisesti oli joku muukin huomannu tän tilanteen.

Epäilen vahvasti erästä entistä naapurin miestä joka melkoinen stalkkeri olikin eikä ihan päästään terve suomi24 liikkuu myös monenmoista sekopäätä.

Jään nyt oottamaan miten nopeasti tää viesti poistuu kun tuo mies hyvin aktiivisesti suomi24:lla eikä tietty halua paljastua tästä mitä on tehnyt. Mut jos joku tietää tästä niin olis kiva kuulla onko joku feikkiprofiili jossain olemassa.

Ajattele että tämmöstä tapahtuu jokaisena päivänä jollekin.

• Anonyymi00016
      UUSI

Se; että kerrot mulle asian, on vähän eri asia kuin että stalkkaisin.

• Anonyymi00017
      UUSI

Siinähän esittää omahyväinen syytös-tös, arvon matama. Vain niin.....

:)

https://m.youtube.com/watch?v=ZMtf_ouMTHw

• Anonyymi00022
        UUSI

Keneksi mahdoitkaan nyt kuvittella aloittajan?
        Ei kannata olettaa ja luulotella tollein ihan mitä tahansa. Kerrotko mikä tossa linkissäsi on? Käykö taas hassuja jos klikkaa?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Keneksi mahdoitkaan nyt kuvittella aloittajan?
        Ei kannata olettaa ja luulotella tollein ihan mitä tahansa. Kerrotko mikä tossa linkissäsi on? Käykö taas hassuja jos klikkaa?

Just näin aloittajaäijä koita ihmeessä houkutella näitä hönöjä avaamaan tietojenkalastelulinkkejäsi hot seksi gööls over here jne

• Anonyymi00043
      UUSI

Tää nimi esiin vaan juu niin saa siten edes pätkiä tältä

• Anonyymi00046
      UUSI

Kyllä kaiken tämän takana on skandinaaviseen miesten mielestä kuuma puuma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      29
      4967
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4750
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      213
      4748
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4571
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3670
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2354
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2138
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1657
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1544
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      190
      1255
    Aihe