Hän vie omansa Taivaan Kotiin.
Kestetään vielä hetki täällä kuoleman varjon laaksossa!
Jeesus pelastaa!
24
258
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Jospa sinä hetken vielä kestäisit täällä kuoleman varjon laaksossa, meidän suruttomien syntisten seurassa.
- Anonyymi00004
Kyllä kestän, mutta toivon, että tekin löydätte Jeesuksen elämäänne Vapahtajaksi ja Herraksi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä kestän, mutta toivon, että tekin löydätte Jeesuksen elämäänne Vapahtajaksi ja Herraksi.
Aamen. Jeesus tahtoo syntiset pelastaa. Tahtovatko syntiset tulla pelastetuiksi???
- Anonyymi00002
Ota Jeesuksen orja huikka kossua, kyllä se siitä helpottaa.
- Anonyymi00010
Sitä lajia tuli kokeiltua, kun olin vielä pakana, vaan eipä helpottanut, pahensi kylläkin!
- Anonyymi00005
Tänne murheen laaksoon tullaan niin kauan kun elämänkoulun viimeinen luokka on käyty.
Taivaassa ollaan vain kesälomalla. Niinkuin koululainen ennen uudelle luokalle menoa "syksyllä,"- Anonyymi00006
Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.
Viddu miten tylsää.
Uskovaisten seurassa vielä.
Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
Kuolema on vapahtaja. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viddu miten tylsää.
Uskovaisten seurassa vielä.
Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
Kuolema on vapahtaja.Ei sinun todellakaan pakko ole. Saat ihan vapaasti valita osasi. Mutta en suosittele valintaasi kuitenkaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei sinun todellakaan pakko ole. Saat ihan vapaasti valita osasi. Mutta en suosittele valintaasi kuitenkaan.
Niin juuri. Silti uskovat toivovat, että kaikki pelastuisivat. Niin ei silti ikävä kyllä tapahdu!
- Anonyymi00007
Ei mua hullut hidalgot vie minnekään....
- Anonyymi00009
Vain jos opit mitä on tarkoitettu.
- Anonyymi00012
Tuonpuoleinen on laaja alue
Koko universum. Siellä liikutaan ajatuksen voimalla
Jos ei usko kuoleman jälkeiseen maailmaan voi käydä niin että nukkuu kahden elämän välin ja herää synnytys laitoksella. , ❤️❤️- Anonyymi00015
Vain Jeesus pelastaa syntisiä.
- Anonyymi00013
Meidän pitää itse pelastaa itsemme.
- Anonyymi00014
Voihan se olla, että homma ei toimi ihan niin että seistään tumput suorina ja odotetaan että joku tulee pelastamaan. Mitenkäs viimeksi kävi? Nakuteltiin ristille siitä hyvästä. Aika itsekäs lähestymistapa, että joku tulee tänne aina tasaisin väliajoin uhrautumaan ja kuolemaan, ja sitten taas kaikki on hyvin. Ilman että itse tarvitsee mitään tehdä.
Kyllä kaikkien pitää osallistua. ihmiset itse tekevät tästä maailmasta paremman paikan. Turha sitä on sysätä kenellekään muulle. Autetaan toki. Mutta ei tämä niin toimi että itse voi vaan katsella vierestä. Tällä kertaa ketään ei nakutella yhtään mihinkään muiden perseilyjen vuoksi.. - Anonyymi00016
Kyllä!
- Anonyymi00017
Jeesus vie perille Taivaan kotiin❣️
- Anonyymi00018
🎚️🩸🎚️🩸
- Anonyymi00019
Aamen!
- Anonyymi00020
Ei ketään viedä taivaaseen. Jeesus tulee tänne maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
- Anonyymi00021
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi00024
En minä vielä halua lähteä Taivaan Kotiin!
- Anonyymi00026
Pian on kotiinlähtö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671084
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22902Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62852Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124825- 134817
- 57735
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke26710Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen16685- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19617
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok127592Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48590- 35580
- 46578
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6563Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11549