Jeesus pelastaa!

Anonyymi-ap

Hän vie omansa Taivaan Kotiin.
Kestetään vielä hetki täällä kuoleman varjon laaksossa!

21

249

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jospa sinä hetken vielä kestäisit täällä kuoleman varjon laaksossa, meidän suruttomien syntisten seurassa.

• Anonyymi00004

Kyllä kestän, mutta toivon, että tekin löydätte Jeesuksen elämäänne Vapahtajaksi ja Herraksi.

• Anonyymi00002

Ota Jeesuksen orja huikka kossua, kyllä se siitä helpottaa.

• Anonyymi00010

Sitä lajia tuli kokeiltua, kun olin vielä pakana, vaan eipä helpottanut, pahensi kylläkin!

• Anonyymi00005

Tänne murheen laaksoon tullaan niin kauan kun elämänkoulun viimeinen luokka on käyty.
      Taivaassa ollaan vain kesälomalla. Niinkuin koululainen ennen uudelle luokalle menoa "syksyllä,"

• Anonyymi00006

Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.

Viddu miten tylsää.
        Uskovaisten seurassa vielä.
        Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
        Kuolema on vapahtaja.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Viddu miten tylsää.
        Uskovaisten seurassa vielä.
        Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
        Kuolema on vapahtaja.

Ei sinun todellakaan pakko ole. Saat ihan vapaasti valita osasi. Mutta en suosittele valintaasi kuitenkaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei sinun todellakaan pakko ole. Saat ihan vapaasti valita osasi. Mutta en suosittele valintaasi kuitenkaan.

Niin juuri. Silti uskovat toivovat, että kaikki pelastuisivat. Niin ei silti ikävä kyllä tapahdu!

• Anonyymi00007

Ei mua hullut hidalgot vie minnekään....

• Anonyymi00009

Vain jos opit mitä on tarkoitettu.

• Anonyymi00012

Tuonpuoleinen on laaja alue
      Koko universum. Siellä liikutaan ajatuksen voimalla
      Jos ei usko kuoleman jälkeiseen maailmaan voi käydä niin että nukkuu kahden elämän välin ja herää synnytys laitoksella. , ❤️❤️

• Anonyymi00015

Vain Jeesus pelastaa syntisiä.

• Anonyymi00013

Meidän pitää itse pelastaa itsemme.

• Anonyymi00014

Voihan se olla, että homma ei toimi ihan niin että seistään tumput suorina ja odotetaan että joku tulee pelastamaan. Mitenkäs viimeksi kävi? Nakuteltiin ristille siitä hyvästä. Aika itsekäs lähestymistapa, että joku tulee tänne aina tasaisin väliajoin uhrautumaan ja kuolemaan, ja sitten taas kaikki on hyvin. Ilman että itse tarvitsee mitään tehdä.

Kyllä kaikkien pitää osallistua. ihmiset itse tekevät tästä maailmasta paremman paikan. Turha sitä on sysätä kenellekään muulle. Autetaan toki. Mutta ei tämä niin toimi että itse voi vaan katsella vierestä. Tällä kertaa ketään ei nakutella yhtään mihinkään muiden perseilyjen vuoksi..

• Anonyymi00016

Kyllä!

• Anonyymi00017

Jeesus vie perille Taivaan kotiin❣️

• Anonyymi00018

🎚️🩸🎚️🩸

• Anonyymi00019

Aamen!

• Anonyymi00020

Ei ketään viedä taivaaseen. Jeesus tulee tänne maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta.

• Anonyymi00021

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Ps. 115:16

Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      968
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      160
      507
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      27
      497
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      132
      482
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      475
    Aihe