Hän vie omansa Taivaan Kotiin.
Kestetään vielä hetki täällä kuoleman varjon laaksossa!
Jeesus pelastaa!
13
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jospa sinä hetken vielä kestäisit täällä kuoleman varjon laaksossa, meidän suruttomien syntisten seurassa.
- Anonyymi00004
Kyllä kestän, mutta toivon, että tekin löydätte Jeesuksen elämäänne Vapahtajaksi ja Herraksi.
- Anonyymi00002
Ota Jeesuksen orja huikka kossua, kyllä se siitä helpottaa.
- Anonyymi00010UUSI
Sitä lajia tuli kokeiltua, kun olin vielä pakana, vaan eipä helpottanut, pahensi kylläkin!
- Anonyymi00005
Tänne murheen laaksoon tullaan niin kauan kun elämänkoulun viimeinen luokka on käyty.
Taivaassa ollaan vain kesälomalla. Niinkuin koululainen ennen uudelle luokalle menoa "syksyllä,"- Anonyymi00006
Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ikuinen elämä ei lopu ikinä, sillä se tosiaankin on todellakin I K U I N E N.
Viddu miten tylsää.
Uskovaisten seurassa vielä.
Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
Kuolema on vapahtaja. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viddu miten tylsää.
Uskovaisten seurassa vielä.
Melkoinen rangaistus. Ei kiitos.
Kuolema on vapahtaja.Ei sinun todellakaan pakko ole. Saat ihan vapaasti valita osasi. Mutta en suosittele valintaasi kuitenkaan.
- Anonyymi00007
Ei mua hullut hidalgot vie minnekään....
- Anonyymi00009UUSI
Vain jos opit mitä on tarkoitettu.
- Anonyymi00012UUSI
Tuonpuoleinen on laaja alue
Koko universum. Siellä liikutaan ajatuksen voimalla
Jos ei usko kuoleman jälkeiseen maailmaan voi käydä niin että nukkuu kahden elämän välin ja herää synnytys laitoksella. , ❤️❤️ - Anonyymi00013UUSI
Meidän pitää itse pelastaa itsemme.
- Anonyymi00014UUSI
Voihan se olla, että homma ei toimi ihan niin että seistään tumput suorina ja odotetaan että joku tulee pelastamaan. Mitenkäs viimeksi kävi? Nakuteltiin ristille siitä hyvästä. Aika itsekäs lähestymistapa, että joku tulee tänne aina tasaisin väliajoin uhrautumaan ja kuolemaan, ja sitten taas kaikki on hyvin. Ilman että itse tarvitsee mitään tehdä.
Kyllä kaikkien pitää osallistua. ihmiset itse tekevät tästä maailmasta paremman paikan. Turha sitä on sysätä kenellekään muulle. Autetaan toki. Mutta ei tämä niin toimi että itse voi vaan katsella vierestä. Tällä kertaa ketään ei nakutella yhtään mihinkään muiden perseilyjen vuoksi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1117945Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3997108Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite794422Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294159Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022578Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os322322- 992267
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps201989Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11867Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11850