kun olen varma siitä, että jotkut avioparit seurakunnissa ovat jo nyt suunnitelleet ja tehneet talopiirustuksia ja pohjapiirustuksia että millainen luksuslukaali ME sitten rakennetaan itse paratiisissa!
Mun mielestä on vähän noloa, sekä lapsellista, ja kilpailuhenkistä.
Mua kyllä huvittaa ja vähän säälittää se
11
255
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
😄😂🫠
- Anonyymi00002
Ai. Noinko nykyään?
Minun aikanani kun maleksittiin hienolla omakotialueella vartiotornia ja herätkäätä kaupaten, sanottiin:"mä otan sitten tuon talon."
Ajat muuttuu.- Anonyymi00003
Joo. Aika törkeetä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo. Aika törkeetä
On se. Mulle kelpaa yksiö.
- Anonyymi00005
Siis ei kai tuo voi olla totta, mitä aloittaja sanoo…
- Anonyymi00006
Niin ne tekevät jotkut
- Anonyymi00007
Sekin vielä että jotkut noista haaveilijoista luopuvat ennen harmagedonia tai tuhoutuvat siinä
- Anonyymi00011
Todistajat elävät sitten kun-elämää. Säälittää kun huomaavat liian myöhään, että elämä eletään nyt ja olisi ihan hyvin voinut rakentaa talon ja asua siinä tässä elämässä.
- Anonyymi00014
Anonyymi-ap 2026-02-14 07:46:50
" olen varma siitä, että jotkut avioparit seurakunnissa ovat jo nyt suunnitelleet ja tehneet talopiirustuksia ja pohjapiirustuksia että millainen luksuslukaali ME sitten rakennetaan itse paratiisissa! "
Naapuri, jt, tuli vastaan vartiotorneinensa.
Sanoin, että mene tuonne honkaiselle mäelle kaupitelemaan, kun on komea talo, on varmasti varaa ostaa niitä enemmänkin. Jt vastasi että ei, olen ajatellut asettua itse siihen taloon sitten Harmageddonin jälkeen. Mutta jos hän ostaisi vartiotornin ja pelastuisi Harmageddonista, ei hän päästäisi minua siihen asumaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496